[ စစ္မွန္ျခင္း ]
" Kim Gyuvin! "
လႈပ္ရွားမႈမ်ား ရပ္တန႔္သြားရၿပီး အသံလာရာကို Gyuvin အၾကည့္ပို႔မိသည္ . ႐ုတ္ရက္ဆန္ေသာ အေျခအေနမွာ ေၾကာင္အသြားေပမယ့္
" မာမီ့ကို စိတ္ပ်က္ေအာင္လုပ္ေနတာလဲ "
" မာ မာမီ "
Gyuvin ရဲ႕ ရင္ခြင္ေအာက္မွာရွိေနေသာ Yujin ဆီကေန အသံေသးေသးေလးထြက္လာေသာအခါမွသာ Gyuvin အသိစိတ္ကပ္ကာ ကမန္းကတန္းကုန္း႐ုန္းထရပ္လိုက္ၿပီး
" မာမီ "
ကုတင္ေဘးမွာရပ္ရင္း Yujin ကိုလည္း ကြယ္ေပးထားေသးသည္ . အခုအေျခအေနမွာ Yujin ဘယ္ေလာက္ေတာင္လန႔္သြားမလဲဆိုတာ ဘယ္သူသိမွာလဲ . ခ်စ္သူရည္းစားျဖစ္တာ တစ္ရက္ အလြန္ဆုံးေျပာ ႏွစ္ရက္သာရွိေသးတဲ့ ကိုယ့္ဆိုင္သူရဲ႕ အေမျဖစ္သူနဲ႔ ပထမဆုံးအႀကိမ္ကို ဒီလိုအေျခအေနနဲ႔ေတြ႕ရတယ္လို႔!
" မင္းတစ္ေယာက္ပဲထြက္လာခဲ့ . မာမီမင္းနဲ႔ပဲ စကားေျပာမယ္ "
အခန္းဝက မာမီဟာ ဧည့္ခန္းကိုထြက္လို႔သြားၿပီျဖစ္မွ Gyuvin ေနာက္လွည့္၍ သက္ျပင္းခ်ကာ Yujin ေခါင္းေလးကို ဖြဖြကိုင္လိုက္ကာ
" လန႔္သြားလား . ကိုယ္လည္း ႐ုတ္တရက္ႀကီး "
" ... "
" ကိုယ္အခုခဏသြားလိုက္မယ္ Yujin ဒီကေန ခဏေလးေစာင့္ေနေပး "
" ကိုကို အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္ "
" ဟူး ဒါဆို Hanbin hyung ကို ကိုယ္ဖုန္းဆက္ေပးထားမယ္ . လိုက္ပို႔ခ်င္ေပမယ့္ ဒီေန႔ေတာ့ "
" ရတယ္ "
" ဒါဆို ခဏေလးဒီကေစာင့္ေန စိတ္မပူနဲ႔ "
ဒီေလာက္သာေျပာၿပီး Gyuvin ထြက္လို႔သြားသည္ .Yujin ကုတင္ေပ့္ကထလိုက္ကာ သူဖြထားတဲ့ မုန႔္ခြံေလးေတြကို ေကာက္လိုက္ကာ စုထားလိုက္ၿပီး T.V ကိုလည္း ပိတ္လိုက္သည္ . T.V ပိတ္လိုက္မွ ပြင့္လ်က္က်န္ေနခဲ့တဲ့အခန္းတံခါးေၾကာင့္ Gyuvinတို႔သားအမိ စကားသံကို လွမ္း၍ၾကားေနရေတာ့သည္ .
" မာမီေတာ့ မင္းကို ေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္တာပဲ Gyuvin . မင္းကို ဒီကိုလႊတ္တာ အခုလိုေတြဟိုမွာလုပ္လို႔ ဒီကိုခဏတျဖဳတ္လႊတ္လိုက္တာ . တစ္ဖက္မိန္းကေလးကိုလည္း အားနာဦး . ဟိုမွာလည္း ဟိုမွာမို႔လို႔မင္းရဲ႕ အရႈပ္ေတြကို ရွင္းရ . အခု ဒီအထိပါ! မာမီ အစထဲက ၾကားေနတာ မဟုတ္ေလာက္ဘူးထင္ေနခဲ့ေပမယ့္ မင္းက တကယ္ႀကီး ဒီေလာက္ထိဆိုးသြမ္းျပမွ ရမွာလား "
DU LIEST GERADE
𝗛𝗮𝗽𝗽𝗶𝗲𝗿 [ 규진 ] COMPLETED
Fanfiction𝙢𝙖𝙞𝙣 𝙘𝙥 - 𝚐𝚢𝚞𝚓𝚒𝚗 𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙘𝙥 - 𝚋𝚒𝚗𝚑𝚊𝚘 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 - 02.05.23 𝘵𝘶𝘦𝘴𝘥𝘢𝘺 𝘦𝘯𝘥 - 02.08.23 wed