7 Zawgyi

322 9 0
                                    

[ ေကာက္ေတး ]

" Hello "

ေမွးခနဲအိပ္ေပ်ာ္ေနရာမွ ဖုန္းသံေၾကာင့္ႏိုးလာရင္း Hanbin ဆီကျဖစ္ေနတာမို႔ အခ်ိန္မဆြဲပဲ ကိုင္လိုက္သည္ .

" ေအး Gyuvin မင္းအားလားေတာ့မသိဘူး . တစ္ခုကူညီေပးပါဦးကြာ "

" ရတယ္ေလ ဘာကိစၥလဲ အားမနာပဲေျပာ "

" ငါ့ညီေနမေကာင္းလို႔ဆို႔ပီး ေက်ာင္းကဖုႏ္ူဆက္လာလို႔ . မင္းသြားႀကိဳေပးပါဦး "

" မနက္ကအေကာင္းႀကီးပါ . ကြၽန္ေတာ္ပဲ လိုက္ကို႔ေပးလိုက္တာေလ Hanbin hyung "

" ေအး အခုမွဘာျဖစ္လဲေတာင္ေသခ်ာမေမးရဘူး ငါ့ကိုလည္းေသခ်ာေတာ့ေျပာမသြးဘူး သူ႔အတန္းပိုင္က . မင္းသြားႀကိဳေပးမယ္ဆို ငါဆရာမဆီ ဖုန္းႀကိဳဆက္ထားလိုက္မယ္ "

" အခုသြားေနၿပီမို႔ ဆက္ေပးထားပါဦး "

" ဟမ္ မင္းကလည္း ျမန္လိုက္တာ "

" စိတ္ပူလို႔ေလ Hyung ရာ "

၃၀ မိနစ္ေလာက္ အျမန္ႏႈန္းနဲ႔ ေမာင္းၿပီးတဲ့ေနာက္မွာေတာ့ Yujin တို႔ေက်ာင္းဆီေရာက္လာခဲ့သသည္ . ကိုယ္က ေက်ာင္းေရွ႕ထိပဲ လိုက္ပို႔ဖူးတာ . Yujin အခန္းဆီတခါမွမေရာက္ဖူးေလေတာ့ Hanbin ေျပာတဲ့ အတိုင္းပဲ ဟိုေမးဒီေမးနဲ႔ အတန္ဒေရွ႕ေရာက္လာေတာ့သည္ . အတန္းထဲက ေထာင့္ဆုံးခုံမွာ ထိုင္ရင္း သူငယ္ခ်င္းေတြေျပာတဲ့ စကားကို နားေထာင္ေနပုံရေသာ Yujin က တကယ္ပဲ ေနမေကာင္းလို႔လား .

စိုက္ၾကည့္ေနတာၾကာသြားၿပီးေနာက္ အတန္းထဲက ကေလးေတြရဲ႕ အာ႐ုံက အေပါက္ဝပိတ္ရပ္ေနေသာ Gyuvin  ဆီ အၾကည့္မ်ားနဲ႔ စုၿပဳံေရာက္လာေတာ့သည္ . ထိုထဲ Yujin ပါျမင္သြားေလေတာ့ မ်က္လုံးဝိုင္းေလးနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို Gyuvin ဆီေလွ်ာက္လာေတာ့သည္ .

" အကို Gyuvin "

Yujin နာမည္ေခၚတာကိုလည္း ျပန္မထူးႏိုင္ေသး . အနားေရာက္လာတဲ့လူကို လက္ေကာက္ဝတ္ကေနဆြဲကာ ဆံပင္အုပ္အုပ္ေလးမ်ားကို သပ္တင္၍ အပူခ်ိန္အရင္ဆုံးစမ္းမိေတာ့ Yujin မွာ ရွက္သြားရသည္ . အခုက သူငယ္ခ်င္းေတြအားလုံးၾကည့္ေနၾကတယ္မဟုတ္လား .

" ဟို "

" ေနမေကာင္းဘူးဆို အဲ့တာမို႔လာေခၚတာ . အဖ်ားေတာ့မရွိပါဘူး ေႏြးေတးေတးေလးေတာ့ျဖစ္ေနပုံပဲ . ဆရာမေရာ . ေျပာၿပီး ျပန္ေခၚသြားမယ္ "

𝗛𝗮𝗽𝗽𝗶𝗲𝗿 [ 규진 ] COMPLETEDWo Geschichten leben. Entdecke jetzt