one

1.1K 71 25
                                    

2020/ Japonya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2020/ Japonya

Baekhyun çalan kapıyla hızla bıraktı elindeki kitabı koltuğa. Hızlı adımlarla ilerledi ve açtı kapıyı. Chanyeol hafifçe gülümsedi. "Selam bebeğim."

İç çekti Baekhyun. "Sonunda Chan. Neredesin?" İçeri girdi ve kapattı kapıyı Chanyeol. Baekhyun'un belini kavradığı gibi yasladı kapattığı kapıya.

"Üzgünüm, işlerim vardı." Yaklaştı, nefesini Baekhyun'un dudaklarının üzerine verdi. İstersen seni bekletmemi telafi edebilirim."

Yutkundu Baekhyun. Elleri Chanyeol'un geniş omuzlarını buldu. "Büyük bir zevkle, etmeni bekliyorum." Diye mırıldandı yalnızca.

Dudakların hızla kavrayan dudaklarla inledi ve sırtını iyice yasladı kapıya. Chanyeol alt bedenlerini birleştirirken dilleri hızla birbirine sarıldı.

Onlar birbirlerine alışmaya başlamıştı. Birbirlerinin tenlerine yabancı değillerdi artık. Kokularına, sıcaklıklarına.

Baekhyun soğuk olurdu mesela. Chanyeol ise daima sıcaktı.

Dudakları birbirinden koptu, Chanyeol Baekhyun'un dudağının hemen yanını öptü. Isınan yanağa sert bir öpüş verdikten sonra dili boynuna doğru bir yol çizdi. Baekhyun ise başını geriye doğru yaslamış bekliyordu.

Chanyeol, onu her seferinde bambaşka yerlere götürüyordu.

Adem elmasında hissettiği dil darbeleri ile inledi. Kendini Chanyeol'a sürttü. Elini yavaşça aşağı kaydırdı ve aletini pantolonun üzerinden ağırca okşadı. Sertleşmeye başlayan üyeyi bir an önce içine kabul etmek istiyordu.

Onlar buluşurdu. Ya Chanyeol'un evinde, ya da Baekhyun'un. Bazen günlük evlerde bile. Hatta bir keresinde Chanyeol'un kiraladığı arabada.

Günün sonu hep aynıydı. Nefes nefese dinleniyor olurdu Baekhyun Chanyeol'un yapılı göğsünde.

Eller belinden kalçalarına doğru kaydı hafifçe. Okşadı Chanyeol. Eşofman sayesinde oldukça iyi hissediyordu lobları.

Dişleriyle çekiştirdi boynundaki ince deriyi. Ardından yeniden dilini gezdirdi. Baekhyun'un tadı çok güzeldi.

Havalandığını hissettiğinde hızla kollarını Chanyeol'un boynuna sardı Baekhyun. Tişörtünün içine sızan öpüşler ile araladı gözlerini.

Chanyeol ezbere bildiği odaya ilerledi. Baekhyun'u yatağa bıraktığında dizlerinin üzerinde doğruldu. Yavaşça çıkarttı tişörtünü Baekhyun'un.

Beyaz tenine bakarken dilini alt dudağının üzerinde gezdirdi. Baekhyun yutkundu. Göğüsleri hassastı. Ve Chanyeol bunu çok iyi biliyordu.

Onları atladı ve parmakları eşofmanın kenarlarına ulaştı. Hızla çıplak bıraktı Baekhyun'u. Tamamen.

Bakışları güzel teninde gezindi. Baekhyun hafifçe kızaran yanaklarıyla baktı Chanyeol'a. Onun gözleri Baekhyun kat kat giyinse bile çıplakmış gibi hissettiriyordu zaten.

Japan/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin