Chanyeol titrek bir nefesle baktı hazırlanan kafeye. Güzel görünüyordu. Gerçekten, beğenmişti.
"Bay Park, pasta getirildi. Kontrol etmek istersiniz diye düşündüm." Gülümsedi Chanyeol. "İsterim." Hızlı adımlarla ilerledi mutfak tarafına.
Gördüğü pasta ile gülümsemesi büyüdü. "Sakura çiçeğinin motifi gerçekten, güzel işlenmiş. Kısa bir zamanda hazırlanmasına rağmen çok güzel. Teşekkürler."
Yeniden kutlamanın yapılacağı alana girdiğinde gördü içeri giren Eun'u. Yüzündeki gülümseme hafifçe dağılsa da moralini bozmak istemedi Chanyeol."Sevgilim, burası çok güzel olmuş." Yanağına bir öpüş verdi Chanyeol'un. "Kıskandım bak."
Gözlerini devirmemek için zor durdu Chanyeol. "Byunlara uygun bir şey olsun istedim."
"Bizim itibarımızı bizden çok düşünmen hoşuma gidiyor sevgilim." O sırada çalan telefonuyla Chanyeol bakışlarını telefonuna kaydırdı. "Sehun arıyor." Dedi arkasını dönerken.
"Ne alemdesin?" Diye sordu bakışlarını içeriye girmeye başlamış olan davetlilere bakarken. "şimdi almaya geldim Baekhyun'u. Kahve içmeye gideceğiz sanıyor, biz hep doğum günlerinde yaparız zaten. O yüzden fark etmez."
"Tamam, burası hazır neredeyse. Davetliler geliyor hala ama siz gelene kadar gelmiş olurlar." "Tamam." Chanyeol kapatacakken duraksadı. "Chanyeol." Dedi Sehun son anda. "Doğum gününde en azından, Eun'la arana biraz mesafe koy olur mu? Baekhyun gerçekten mutlu olsun istiyorum."
"Dikkat edeceğim." Dedi Chanyeol ve kapattı telefonu. Yalnızca yarım saat sonra Baekhyun'u görecekti.
Onun yüzündeki parlak gülümsemeyi görecekti.
Çoğu kişiyi listeye Sehun eklemişti. Eun'un destek olduğu tek yer katılımcı listesiydi. Bir kaç aile dostunu davet etmişti genç kadın.
Ve tabii ki de Su Ji'yi.
Chanyeol içeri giren genç kızı gördüğünde gözlerini devirmemek için kendisini zor tutmuştu. Hiç hoşlanmıyordu o kızdan.
Kıskançlık yaptığını, bunun gereksiz olduğunu bilse bile kendine engel olamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Japan/Chanbaek
FanficBaekhyun içeri giren ablasına gülümseyerek bakıyordu. Onunla birlikte içeri giren ve elini sıkıca tutan Chanyeol'u gördüğünde ise gülümsemesi solmuştu. Onun, burada ne işi vardı? Exo 1.liği 🍒