En fremmed person

70 6 0
                                    

Han kommer mot meg. Hvorfor gjør han det? Jeg har aldri sett han før. Jeg kjenner han ikke. For meg er han en fremmed. Jeg ser nøye på ansiktet hans, han smiler. Til meg. Awww så søtt. Jeg er i min egen lille boble. Jeg tenker bare på han. Han er jo litt søt da tenker jeg.

Jeg rekker ikke tenke så mye mer før han står rett framfor meg. Han har et nydelig smil, helt hvite tenner. Øynene hans kan beskrivest med et ord. WOW. Jeg har aldri sett noen med penere øyner før. Helt blå som himmelen på en solfylt dag. Han er perfekt.

Han har på seg en svart skjorte, jeg kan godt si at han er veltrent. Selv om han har på seg en skjorte kan jeg se alle musklene gjennom den. WOW. Håret hans er mørkt blondt. Det henger foran ansiktet hans, og han drar den ene hånden gjennom håret. Musklene på armene er ganske tydlige nå, siden skjorten er kort på armene. Nå må han seriøst slutte. Slutter han ikke nå kommer jeg til å spise han opp. Bokstavlig talt.

Han drar fingrene gjennom håret en gang til. Jeg føler på meg at alle glaner på meg. Jepp, jeg har rett. Absolutt alle inne i kirken glaner på meg. Til og med presten. Nei dette kan ikke bli mer flaut en dette. Eller jo, kanskje. "Hei" sier han. Jeg står og glaner på han med store øyne. "Hallo?" Sier han og vifter framfor ansiktet mitt. "Hei"sier jeg sjenert. "Hva heter du?" Spør han meg. "Melissa" svarer jeg tilbake. "Er du stesøsteren til Andrea?" "Ja det er jeg" svarer jeg han. "Hva heter du?" Spør jeg han. "Jeg heter Lukas". "Hvordan kjenner du Andrea?" "Jeg var venn med henne en stund" svarer han meg. Han smiler med det nydelige smilet sitt. Jeg tror ikke jeg trenger å vente til syden med å få meg en kjæreste. Jeg har Lukas. Eller jeg er ikke kjæreste med han enda, men det er et ønske. Han ser så sinnsykt bra ut.

Jeg hører klokkene begynner å ringe. jeg er på vei til å sette meg bort til mamma, helt til jeg merker at noen tar meg hardt i armen. Ikke gå hører jeg noen si bak meg.

Finnes ekte kjærlighet?Where stories live. Discover now