En uforglemmelig kveld

71 4 0
                                    

Solen skinner igjen. Det kommer til å bli en nydelig dag tenker jeg. Helt til solen treffer meg i trynet. Solen irriterer meg grenseløst. Den irriterer meg når den kommer snikende inn på rommet mitt og treffer meg mitt i trynet. De teite persiennene, jeg må få meg nye gardiner eller noe. Hva som helst bare det stenger ute solen fra rommet mitt. Jeg tar meg sammen og reiser meg opp av sengen. Jeg gnikker meg i øynene og gjesper. Jeg åpner døren på badet og går inn. Jeg skal på date med Lukas i dag. Hva skal jeg ha på meg?

Jeg vasker ansiktet og går inn på rommet mitt. "Hmmmm". Jeg står og tenker høyt. "Hva skal jeg ha på meg i dag?" Inne i skapet henger det tre forskjellige kjoler. Den jeg brukte i begravelsen, en mørke blå en med en åpning i ryggen og en fersken farget en med blonder på. "Jeg tror jeg tar på meg en kjole i dag"sier jeg til meg selv. "Jeg velger den mørke blå kjolen med åpning i ryggen. Jeg synest den er pen. Jeg subber med beina inn igjen på badet. "Hvor mye er klokken?" Spør jeg meg selv. "Hmm, den er visst 11:20". Da har jeg kjempegod tid til han kommer og henter meg.

Jeg går ned på kjøkkenet og setter meg på en stol. Jeg spiser frokost før jeg gjør meg klar. Hvor er mamma i dag da? "Mamma" roper jeg høyt. "Ja hva er det vennen" svarer hun meg rolig. "Å jeg så deg ikke sorry". "Det går bra, har du noen plan i dag da eller?" Spør hun meg. "Ja det har jeg faktisk" svarer jeg henne. "Å hva da?" "Jeg skal på date". "Date?" "Ja med en som heter Lukas" svarer jeg henne. "Ok du får kose deg då" sier mamma skeptisk.

Jeg går opp på badet og dusjer. Jeg er helt klar med sminke og alt. Jeg har på meg den mørkeblå kjolen og litt mørk øyenskygge. Etter en stund hører jeg at det dinger på døren. Lukas kommer.

Jeg må få inn noen tips om hva daten skal handle om, jeg har ikke peiling. Jeg kommer ikke til å skrive kapittelet om daten før jeg får inn forslag om hva den skal handle om. Så jeg må få inn tips for å fortsette å skrive. Har du tips send en melding. Jeg trenger tips!!!😀😀👍🏼

Finnes ekte kjærlighet?Where stories live. Discover now