Snobbete folk

43 2 1
                                    

Jeg tar imot nøklene og ser på han. "Seriøst" sier jeg høyt. Han sier ikke noe, men bare nikker og fortsetter å smile. "Jeg tar det som et ja"sier jeg. En mann går framfor oss og viser oss veien til suiten vår. Han er ganske hyggelig han prater om historien til hotellet og om kjente personer som har vert her. Det er ganske innteresant, men det jeg tenker mest på er hvordan rommet ser ut. Jeg går i mine egne tanker en god stund mens han forteller om hotellet o.s.v før han plutselig bråstopper.

Og siden jeg er en stor kløne går jeg rett i ryggen på han som jobber her så han tryner med hele ansiktet godt plantet nede i teppet på gulvet. "Unnskyld" sier jeg. Jeg prøver å holde meg alvorlig, men det går ikke så jeg bryter ut i latter og ler så mye at jeg får vondt i magen. "Jeg klarer det ikke mer, det gjør så vondt" skriker jeg ut i latter. Lukas derimot bare ser på meg med et dumt blikk. Han er helt seriøs i trynet, helt til han ser at jeg ser på han. Først ser han på meg og så på mannen som ligger på bakken og ler. "Hvorfor ler du? Gjorde det ikke vondt?" Spør han mannen. "Jo det gjorde dritvondt, men jeg klarer ikke slutte å le av latteren hennes" svarer han Lukas. Lukas er ikke lenger seriøs. Han bryter ut i latter og vrir seg i krampe på gulvet som jeg gjorde. "Auuuuuu magen" skriker han ut i latter. Det får meg til å le enda mere.

En dør går opp i gangen og ut kommer et skikkelig gammelt par av noen snobber. De ser rart på oss. Det er heller ikke så rart heller når det ligger en stor klump av mennesker som ler seg i hjel i gangen. Den gamle dama ser spesielt rart på meg, og det frister så sykt å si noe morsomt til henne nå. Jeg kan ikke motstå fristelsen lenger. "Hva feiler det deg? Har du aldri sett folk som ler før?" Sier jeg fnisende til henne. Hun ser på meg et lite øyeblikk til før hun lukker munnen og snur seg. Jeg hører at hun sier noe til mannen. "Lukk munnen kjære" sier hun til han og går bort til heisen.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 09, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Finnes ekte kjærlighet?Where stories live. Discover now