Min første date?

72 5 1
                                    

Om jeg skal noe i helgen. Hva skal jeg si? Hva mener han? Spør han meg ut på en date? En date. Jeg har aldri vert på en date før. Jeg vet ikke hva jeg skal si.

"Så hva sier du?"spør han meg. "Ber du meg med ut på en date?" Spør jeg han. "Hva tror du det er?" Spør han meg. "Jeg tror det er en date du ber meg med på" sier jeg. "Helt riktigt"svarer han meg.

"Når er det. Altså hva dag?" Spør jeg han. "Lørdag klokken 20:00"sier han. jeg nikker og smiler med øynene. Han smiler tilbake og drar hånden gjennom håret. "Liker du det du ser?" Spør han meg før han snur på hælene og går. Hva? Hvordan vet han at jeg liker han? Jeg trenger ikke lete lenge før jeg får vite det. Alle glaner på meg. Eller gjorde hvertfall. Jeg snur meg rundt og kikker. Alle som har glanet på meg snur seg. Flaut!! Ekstremt flaut!!! Hva er det med meg som gjør at folk glaner på meg? En gammel dame kommer bort til meg. Hun smiler skjevt og ler. "Jeg tror du liker han kjekke fyren" sier hun og ler. "Hva mener du?" Spør jeg henne. "Forstår du ingenting du jente" sier hun lattermildt. "Nei hva da?" Spør jeg henne. "Når han gutten stod framfor deg var øynene dine større enn tallerkner og du stod der nesten og siklet" ler damen. Er det mulig!!! Er jeg så dum? Jeg står og sikler av en gutt som har six-pack og store arm muskler. Det er ganske snålt. Begravelsen er ferdig. Jeg skal på date med Lukas. Jeg lurer på hvor vi skal? En ting er jeg sikker på, det kommer til å bli uforglømmelig.

Det kommer flere oppdateringer. Tuuusen takkk for at dere leser historien min😘 husk å kommenter. Følger du meg følger jeg deg tilbake.😊😉😀👍🏻Noen som har tips om hva daten skal handle om?😊😀👍🏼

Finnes ekte kjærlighet?Where stories live. Discover now