23

2.3K 179 57
                                    

""""

midemin bulantısıyla hızla yataktan kalktım ve banyoya doğru koştum. bir kaç kere öğürdükten sonra kusamadığım için doğrulup elimi yüzümü yıkadım. yaklaşık bir aydır böyleydim. ilaç alıyordum ve mide bulantısını geçirecek her şeyi deniyordum fakat bir türlü geçmiyordu. ayrıca regl olma günümde geçmişti. bütün bunlar aklıma 'acaba?' sorusunu getiriyordu. acaba taehyungla olan o birlikteliğimizden sonra hamile kalmış olabilir miydim? o gece korunmamıştık ve üstüne bir ilişkimiz daha olmuştu. eğer öyle bir şey varsa taehyungun tepkisini merak ediyordum. 

derin bir nefes aldım ve dolabın karşısına geçerek giyinmeye başladım. eczaneye gidip test alacaktım. 

taehyung şirkette olduğu için jimine biraz yürümek istediğimi söyleyip kendimi dışarı attım. hızlı adımlarla eczaneye gidip yanlış çıkma ihtimaline karşılık üç tane test almıştım. 

eve döndüğümde hızlı adımlarla odaya çıktım ve banyoya girip kapıyı kilitledim. ilk testi yapıp sonucunu beklemeye başladığımda çift çizgi olduğunu gördüm. ikinci testi de yaptığımda o da çift çizgiydi.

hamileydim...

gözümden düşen bir damla yaşı hızla sildim. çok yoğun bir duygu karmaşasının ortasındaydım. sevinç, hüzün, korku, mutluluk, stres...

nasıl olacağını bilmiyordum. aklımda binlerce şey dönüyordu fakat düşünmek istemiyordum. çöktüğüm yerden kalkıp yavaş adımlarla yatağa doğru gittim ve uyumak için gözlerimi yumdum. derken birden aklıma gelen fikirle hızla doğruldum. taehyunga sürpriz yapacaktım.

sonunda hediyem hazır olduğunda daha fazla yorulmanın etkisiyle gözlerimi kapatmamla uyumam bir olmuştu.

-

çenemde hissettiğim huylandırıcı şeyle huysuzca çenemi büktüm ve yerimde kıpırdandım. bu şey bu seferde yanağımda gezinmeye başladığında sırt üstü dönerek sinirle gözümü açtım. bulanık görüş açıma giren siyah saçlar, kahverengi gözler ve keskin çene yapısı sinirimi uçurmuştu bile. "yemek hazır sevgilim."

hafifçe tebessüm edip ona doğru döndüğümde, oturur haldeki bedenine kollarımı sarmış ve, "yemek yemek istemiyorum taehyung. midem bulanıyor." dedim. kaşlarını çatarak bana döndü. "bir sorun mu var?" nasıl diyeceğimi bilmiyordum. 

"taehyung, bu konuyu yemekten sonra konuşsak olur mu?"

şüpheci bir tavırla yüzümü süzüyordu. fakat pes etmiş bir şekilde nefes verip, "tamam öyleyse, an azından sofraya gel." diyerek ayaklanmıştı. "taehyung, kalkmak istemiyorum ama lütfen~" diye şirince mırıldandığımda iç çekmiş, "tamam. tamam bende yemiyorum. bu şekilde ne olduğunu  daha erken konuşabiliriz. sorun ne?" dediğinde heyecan ve korkuyla yerimde kıpırdanıp çekmecen kutuyu çıkarıp taehyunga uzattım. 

kutuyu evirip çevirip "bu ne?" diye sorduğunda, "açarsan görürsün." diyerek açmasını bekledim. kutunun içerisinde krem rengi bir tulum vardı. üstündeki hayvan desenleri onu çok tatlı yapıyordu. testi tulumun en üstüne koymuştum. testin sağ altında ve kutunun sol altında iki tane emzik vardı. ahşap kutunun kilidini açtığında hevesle tepkisini bekliyordum. kutunun içindekilere ilk anlamazlıkla bakmış, ardından kaşlarını kaldırmış ve tekrardan kaşlarını çatarak yüzüme bakmıştı. verdiği tepki korkmama neden olmuştu.

 istemiyor muydu? hızla dolan gözlerimi, bir kaç kere kırpıştırarak yüzüne baktım. "şaka mı bu?" diye sorduğunda gözlerimden hızla bir damla yaş dökülmüş ve olumsuz anlamda kafamı salladım. ağlamamak için kendimi sıkarak, "istemiyor musun?" diye sordum. o ise ne hissettiğini anlamayacağım derecede garip bakıyordu. birden yerinde doğrulup dizlerinin üstünde üzerime doğru yürüdüğünde korkarak köşeye sindim. 

o ise üzerime eğilip dudaklarıma kapanmıştı. farklı bir tepki beklediğim için şaşırmıştım. ve üzerimdeki şaşkınlığı atınca dudaklarımı kıpırdatarak ona karşılık verdim. hemen geri çekildiğinde bir karnıma, bir bana bakıyordu. elini karnıma koydu ve gözleri bir süre orada oyalandı.

"jeongguk, sen benim mucizemsin. sen gerçekten hamilesin. hem de benden. ben baba mı oluyorum şimdi?" dediği cümleyle gülümseyip olumlu anlamda kafamı salladım. birden ayaklanıp odanın içinde kafasını ellerinin arasına alarak, "ben baba oluyorum." diye dolaşmaya başladı. kendisine inandırmaya çalışıyor gibiydi. birden durdu ve sevinçle gözlerime baktı. "BABA OLUYORUM ULAN." diye bağırarak odadan çıktı ve nereye gideceğini bilmezcesine evin içinde koşmaya başladı. ben ise hemen arkasından ona yetişmeye çalışıyor, bu haline kahkaha atıyordum. diğerleri ise sofradan kalkmış taehyunga bakıyorlardı. "ne yaşıyor bu? neden bağırıyor evin içinde?" 

yoongi hyung, jimin hyungun sorusuna karşılık,  "bunun neden böyle davrandığı belli olmaz. boş ver." diyerek geri dönecekti ki taehyung onun omuzlarından tutup sarsarak yeniden "baba oluyorum oğlum ben!" diye bağırmıştı. 

"hadi canım. bizi kekliyor bu. doğru değil değil mi jeongguk?" yoongi hyungun sorusuna karşı kafamı olumsuz anlamda sallayıp, "doğru hyung." demiştim. hepsi bir anda buga girmiş gibi bir bana, bir taehyunga, bir birbirlerine bakıyorlardı. şaşkınlıktan ilk sıyrılan kişi ise namjoon hyung olmuştu. 

genişçe gülümseyerek yanıma geldi ve bana sıkıca sarılarak, "tebrik ederim jeongguk." demişti. hemen ardından yoongi hyung gelmiş, elini saçlarıma atarak karıştırmıştı. "daha sen veletsin, başka bir velete nasıl bakacaksın?" diyerek benimle uğraşmıştı. onun bu haline aldırmayıp kollarımı sımsıkı ona sardığımda, ilk başta biraz duraksamış, ardından samimi bir şekilde sarılışıma karşılık vermişti. hepsiyle tek tek sarıldıktan sonra en son jimine geldi. o da benim gibi sevinçten ağlıyordu. "dayı olacağım desene." demişti. kıkırdayıp onu onaylamıştım. birbirimize sımsıkı sarıldıktan sonra ayrılmıştık.

bütün bu duygusal sahneyi bozan şey ise birden bulanan midem olmuştu.



""""

jk hamile kaldı. kendimi durduramadım, elime dikiş atılmasına rağmen bölüm attım. öbür bölüm görüşmek üzere...

I'M WITH YOU- TaeGgukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin