Dokuz krallık ve ucu bucağı görünmeyen topraklara sahip olan bu evrende yaşam süren varlıklara hep beraber bakalım .
Elf :İnsanların ve elflerin aynı zaman diliminde yaratıldığına inanılsa da elflerin soyu çok daha eskiye dayanır . Damarlarında dolanan güçten korkan insanların senelerce hizmetkarlığını yapmışlardır . Ancak sonradan güçlerinin farkına varıp dünyayı yönetmek isteyen kesimin yanında yer alınca insanların acımasız ve vahşi yüzü ile karşı karşıya gelmişlerdir . Kader çarkını döndürüp intikam aldıklarında hükmetme sırası onlara geçmiştir .
Zihinle oynayabilir , tılsımları ile akıl karışıklığına sebep olurlar .İblis :Karanlık tohum olarak bilinirler . Şeytanın çocukları ve yeryüzündeki muhafızlarıdır. Karanlığa hizmet eden iblislerin kontrolden çıktığı bir an dünyada ki düzen bozulabilir . Bozulmaz kan yemini ile büyük yıkımdan sonra krallığa bağlanmışlardır. Gece Ormanı denilen asla gündüzün yaşanmadığı yer onların yuvasıdır . Büyülerle gizlendikleri yuvalarına sadece kral yada kraliçe girebilir .
Zaman bükücüler: Neye benzedikleri bilinmese de soydan gelen bir özellik olmadığı düşünülür . Zamanda sıçrayabilme ya da geçmiş zamanı görebilme özelliğine sahiptirler ancak geleceği göremezler . Geçmişteki olayları değiştirme gücüne sahip değiller .
Soğuk olanlar : Tanrı'nın laneti diye bilinen soydur. Bin yıldır kendilerini gizleseler de yok olmadıklarına inanılır . Dokunuşu ile buza çevirir . Olduğu yerde yaşam sevinci son bulur ,güneş bile kaçacak yer arar .Goblin : Kötü ruhların birleşimi olarak bilinir . Şekil değiştirme özelliğine sahiptirler . İblislerin yan soyu olarak bilinir .
Devler:Akılsız ama güçlü olan , türleri yok olmaya yüz tutmuş en eski soydur .
Kızıl Cadı : Diğer cadılardan en önemli farkı gelecek hakkında görüşlerinin olması ve bu yüzden kehanet oluşturmaları . Kızıl cadılar biçim ve ırk değiştirebilirler.
Kuzgun : Bilgeliği sembolize eden kahin ve büyücülerden oluşan topluluktur . Soy olarak geçer çünkü kan bağı ile aktarılır .
Mutant: Bir elfle insanın ortak soyuna verilen isim . İki soya da ait olmayan bu tür soydan atılır ve ölüme terk edilir .
Genel olarak varlıklar bunlar . Umarım bu mini tanıtım bu evreni anlamanıza yardımcı olmuştur .
Dokuz krallığın hanelerini içeren bir bölüm yazacağım yeni bölümden önce .O da çok yakında burada olur .
Kendinize çok iyi bakın canlarım 💗🧿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Taç
FantasyKAYIP TAÇ TANITIM İnsanlar bereketli toprakları ekip biçmiş , uzun ve bolluk içinde seneler yaşamışlardı . Dünyanın tek hakimiydiler. Peki bir gün düzen tersine dönseydi ne olurdu ? Büyük bir yıkımın ve baş kaldırışın ardından dünyanın hakimi olan...