Cirille , zorla ayakta duruyordu . Aylarca hareketsiz kalmanın verdiği yorgunlukla kasları ağrıyordu . Başını zorlukla kaldırıp , pis lekelerle kaplanan yüzünü ablasına çevirdi . Helena her zamanki gibiydi . Gösterişli ve yenilmez .
Oysa kendisi yerlerde sürünüyordu .Madeline koşup kızının pis bedenine sarıldı . Mutlulukla ağlıyordu . Kızını herşeyden herkesten çok seviyordu . Bir annenin çocuğuna sevgisi hicbirseyle ölçülmüyordu .
"Bebeğim , güzel kızım benim . Seni çok özledim ."
Gözyaşları yanaklarından usulca süzülürken ağlaması gittikçe şiddetlendi .
"Ben , ben seni çok bekledim . Aylar yıllara dönüştü benim için . "
Kızından uzaklaşıp Emma 'ya döndü .
"Sen nerden buldun kızımı ? Niye senin yanında?"
Emma sinsi bir tebessümle Helena'ya döndü .
"Mahzende , bir başına kaderini bekliyordu . Kızın kardeşini mahzene kapatmıştı."
Madeline , dehşetle Helena'ya döndü . Bu kadarı çok fazlaydı . Trion ise inanamayarak karısına baktı .
"Bu doğru olamaz . Benim kızımın kalbi bu kadar kararmış olamaz !"
Kendine bile itiraf edemediği şüpheleri başkasından duymak kalbini paramparça etmişti .
"Doğru ."
Helena'nın dudaklarından çıkan cevap bomba misali düşmüştü ortama .
Soğukkanlılıkla ağzından çıkan tek bir kelimenin bu kadar etkili olmasına şaşırmadı. Kim olduğunu biliyordu .
Cirille ,ablasına fırsat vermeden konuşmaya başladı .
"Yaptığım terbiyesizliğin affı yoktu . Ablama yalvardım beni ölü bölgeye göndermeyip aklım başıma gelene dek mahzende tutması için . Dün çağırıp pişman olduğumu söyledim o da bugün beni çıkaracağına söz verdi ."
Laurel 'in kollarından kurtulup öne doğru sarsak bir iki adım attı .
"Ablama kumpas kurmaya çalışan , kendini aslan sanan çakalların masasına meze olacağımı bilmiyordum . Bu benim seçimimdi ve seçimimin sonuçlarına katlandım hepsi bu ."
Cirille artık nasıl savaşması gerektiğini öğrenmişti . Nasıl savaşacağını ve kimle boy ölçüşüceğini .
"Bu doğru mu Helena ?"
Madeline sorguluyordu çünkü kızlarını tanıyordu .
"Ne duyduysan o . Ayrıca kraliçeyi sorgulama hakkını size kim veriyor ? Bu ne cüret! "
Öfkeyle zehirli sözlerine devam etti .
"Nasıl bir terbiyesizlik bu ! "
Emma Visery'e döndü . İstediği tatminlik duygusunu yaşayamanın verdiği burukluk vardı .
"Sen ne hakla benim arkamdan kuyumu kazarsın ? Kim olduğunu sanıyorsun sen?"
Trion'a döndü . Kocası şaşkınlıkla şovunu izliyordu .
"Bu sineye çekilemez . Ben senin karınım , çocuğunun annesiyim . Herşeyden önce dokuz krallığın kraliçesiyim . Annen bu hakkı nereden ya da doğru soru kimden buluyor ?"
Trion şaşkınlıkla karısına baktı . Herşeyin arkasında onun olduğunu ima ediyor olamazdı .
"Ne demeye çalışıyorsun Helena ? Bunların arkasında ben mi varım yani!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Taç
FantasyKAYIP TAÇ TANITIM İnsanlar bereketli toprakları ekip biçmiş , uzun ve bolluk içinde seneler yaşamışlardı . Dünyanın tek hakimiydiler. Peki bir gün düzen tersine dönseydi ne olurdu ? Büyük bir yıkımın ve baş kaldırışın ardından dünyanın hakimi olan...