Pe hol se perindau o mulțime de persoane. De la asistente medicale, la medici de specialitate, toți își desfășurau activitatea zilnică menită să salveze vieți omenești. Grupuri de tineri în halate albastre, umblau pe holuri râzând. Adam zâmbi privind către ei, bănuind că sunt stagiari care își desfășoară pregatirea didactică pentru un viitor în medicină. Hotărât și liniștit totodată, opri pe unul dintre ei și îl intrebă de doctorul Darvin. Tânărul se uită puțin ametit spre Adam, apoi ii arată către o ușă din capatul culoarului. Adam il saluta pe stagiar din mers, pornind deja spre locul indicat.
Batu in usa de cateva ori, pana cand o tanara foarte frumoasa, probabil asistenta, ii deschise.
-Buna dimineata, il caut pe doctorul Darvin, spuse Adam, afisand cel mai frumos zambet posibil.
-Buna dimineata. Cine sunteti? intreba tanara, masurandu-l din priviri.
-Adam Evans. Sunt fratele lui Brandon Evans si cumnatul Georginei Evans.
-A! In regula. Asteptati aici. Va voi chema cand domnul doctor va poate primi! raspunse tanara, inchizand usa in liniste.
Adam privi cateva momente spre usa inchisa in nas, apoi se sprijini de peretele din fata lui, asteptand.
" -La ce te gandesti? intreba Georgina, intorcandu-se catre el si mangaindu-i lent conturul pieptului.
-La ceea ce am facut! raspunse Adam, aproape neinteles.
-Mi-a placut foarte mult. Nu m-am simtit cu nimeni asa cum....
-Taci! Nu mai spune nimic.
Georgina amuti, neintelegand atitudinea distanta pe care Adam tocmai o afisa. Iritata de faptul ca el nu ii impartasea stare de bine care o avea, isi retrase mana, isi trase perna de sub cap si o aseza sub fund, ridicandu-si picioarele in sus.
-Ce dracu faci? Ai chef de yoga la ora asta? intreba el, amuzat.
-Nu dragul meu. Ajut spermatozoizii sa isi gaseasca drumul mai usor.
-Aha! Asa? intreba Adam, aratand spre picioarele ei care stateau suspendate in aer.
-Chiar asa! Stiu ca sunt sanse minime sa ajunga la tinta din prima, dar merita totusi sa incerc, spuse Georgina, razand.
-Ar fi bine sa se fi prins din prima... nu cred ca mai vreau sa facem asta vreodata, sopti Adam cu glas stins.
-Nici sa nu-ti treaca prin cap sa dai inapoi acum. Ce a fost mai dificil a trecut. Si nu-mi spune ca nu ti-a placut ... pentru ca nu te cred.
-Tocmai asta este problema! Mi-a placut prea mult! raspunse Adam, in timp ce se ridica din pat si mergea spre baie."
-Domnule Evans?
Adam nu isi dadu seama daca de cand astepta trecusera secunde sau minute. Amintirile ii umpleau mintea in fiecare clipa, lasandu-l fara vlaga. Oricat incerca sa nu se mai gandeasca, nu putea. Au fost prea multe lucruri care s-au intamplat... si acum situatia in care se aflau Georgina si Brandon, il innebunea.
-Domnule Evans? intreba tanara din nou. Domnul doctor va poate primi acum. Urmati-ma.
Adam isi scutura capul, stergand din minte ultimele ganduri si porni in urma tinerei. Aceasta intra pe usa la care Adam ciocani mai devreme si apoi intr-o camera plina cu fel si fel de monitoare si scanere. O urmarea cum paseste cu lejeritate, cum halatul cambrat ii imbraca frumos soldurile. Fundul bombat si picioarele lungi o incadrau mai mult intr-o cariera de modeling, decat pentru cea de asistenta medicala. Parul blond era prins intr-o coada la spate si mirosul care il lasa in spate era unul dulce, de lacramioare si flori de portocal. Au trecut prin camera cu monitoare fara sa se opreasca, inaintand spre o alta incapere unde era amenajat un fel de birou.
CITEȘTI
JURNAL DE FAMILIE (Finalizată)
Lãng mạn„Dragoste, ură, amărăciune, bucurie, tristeţe, încântare, confuzie, teama, mânie, dorinţa, vinovatie, rușine, remuşcare, regret... Şi nu poţi controla niciunul." Jurnal de familie- Patru destine impletite, patru fortărețe ce se ating fără să se conf...