Capitolul 27-Adam si Georgina

7K 662 28
                                    

Ziua trecu mai greu decât își dorea Adam. Faptul că era nevoit să se afle în compania Georginei îl enerva.

Au mers împreună să vadă gemenele, dar el a ales să rămână afară, lăsând momentul sa fie doar al ei. Nu si-au vorbit decât banalități, lucruri neimportante, deoarece Adam evita pe cat posibil ca să rămână singur in preajma Georginei. Nu-i era teama de ea, ci de ceea ce ar fi putut din nou să simtă fiindu-i atât de aproape. Au fost sa-l vada si pe Brandon, dar doctorul care se ocupa de el nu le-a permis accesul.

Cand s-au intors in salon, Alba tocmai aranja lenjeria patului.

-Alba! Nu trebuie sa faci asta, spuse Georgina incet.

-Stiu ca nu trebuie. Dar vreau. Am schimbat lenjeria si am aerisit cat ati fost plecati. Cum sunt fetele?

-Sunt superbe, spuse Georgina plină de entuziasm. Ai vazut ce ochi migdalati are Celine? Cand am luat-o in brate am simtit cum timpul sta in loc si Celia cu nasucul ei carn... nu pot sa-ti explic ce am simtit.

-Nu-i nevoie sa-mi explici. Stiu ce simti atunci cand iti tii prima oara copilul in brate. Ti se pare ca nu stii ce trebuie sa faci, ca este foarte usor sa-i faci rau, dar instinctul matern este mai puternic decat crezi. Iubirea invinge teama de necunoscut. Si cand in sfarsit simti ghemul de om la pieptul tau, iti dai seama ca pana atunci ai trait degeaba. In acel moment realizezi ca viata ta este pentru totdeauna legata de acea mica fiinta nevinovata. Stii ca vei face tot ce iti este posibil si uneori si imposibil pentru fericirea lui. Venirea pe lume a unui copil este o bucurie incomensurabila dar totodata si o responsabilitate. Nu-ti fie teama, sunt ganduri absolut normale,pe masura ce fetele vor creste si grijile vor creste si tot asa, spuse Alba zambind.

-Parca mi-ai citit gandurile.

-Nu ti-am citit gandurile. Sunt doar mama. Ce simti tu, am simtit si eu atunci cand mi l-au pus in brate pe Adam apoi pe Brandon.

-Mama, eu plec daca incepeti cu sentimentalisme din astea! spuse Adam razand.

-N-ai decat. Asa o sa pot povesti si episodul in care asistenta te-a dezbracat de pampers si amandoua iti cautam "jucaria" spuse Alba razand.

Georgina incepu sa rada cu pofta, iar auzul glasului ei plin de voiosie lasa urme adanci in sufletul lui Adam.

-Tu ce razi? intreba Adam privind fix catre Georgina.

Aceasta incerca sa-si stapaneasca rasul dar figura lui nemultumita mai tare o amuza.

-Plec. Ma duc sa o iau pe Grace la masa.

La auzul cuvintelor lui Adam, Georgina amuti brusc. Inghiti in sec incercand sa ascunda vadita nemultumire.

-O sa veniti tarziu acasa? intreba Alba.

-Nu cred. Nu am facut nici un plan, raspunse Adam.

-Cine este Grace? se auzi glasul stins al Georginei.

-Este iubita lui Adam. S-au cunoscut aici, la spital, raspunse Alba cu glas vesel.

-Serios?

-Da! O sa iti placa de ea. Este o fata frumoasa si sensibila.

-Ma indoiesc, mormai Georgina, fara sa fie auzita insa de cei doi.

Adam tocmai se pregatea sa plece cand in salon isi facu aparitia medicul Georginei, doctor Keira Statham.

-Buna ziua. Cum te simti? intreba ea cu voce calda in timp ce se apropia de patul Georginei.

-Sunt foarte bine. Din zi in zi mai bine, raspunse Georgina zambind.

JURNAL DE FAMILIE  (Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum