După cum știți, nu am obiceiul să postez acest capitol de mulțumiri imediat după ce termin de scris cartea și asta nu pentru că nu aș simți să fac acest lucru, ci pentru că sunt foarte încărcată emoțional și nu mă simt în stare.
Acum însă sunt!
Și nu am ales întâmplător această zi.
Astazi 05.10.2015 "Jurnal de familie" se situa pe poziția 1 in topul "Fictiune generală", iar pentru acest lucru chiar trebuie să va spun MULTUMESC!
Asadar...
A fost un drum lung, anevoios, lipsa experientei narative si-a spus cuvântul, dar cu toate astea, povestea a captat atentia multora și se bucură de atenția voastră.
Pentru asta, mă înclin!Vă mulțumesc pentru că ați citit și ați votat!
Vă mulțumesc pentru că ați empatizat cu personajele mele și mi-ați transmis prin comentariile voastre gândurile cu privire la ele!
Vă mulțumesc pentru încurajări și pentru că nu m-ați criticat prea aspru atunci când am greșit!
Vă mulțumesc pentru că ați avut răbdare să așteptați fiecare capitol în parte!
Vă mulțumesc pentru ca mulți dintre voi, pe lângă cititori mi-ati devenit și prieteni! (Fie ei și virtuali).
Vă mulțumesc pentru că fără voi, cărțile mele nu ar fi decât niște cuvinte scrise... prin voi, ele prind viață și poveștile capătă contur!
Mulțumesc prietenelor mele dragi!(se știu ele cine sunt).Mulțumesc soțului și copilului meu pentru că mă tolerează și mă lasă să scriu atunci când simt... chiar dacă asta îmi rupe din timpul pe care aș fi putut să-l petrec alături de ei.
Chiar dacă stiu că nu va citi asta niciodată, multumesc mamei mele Olga, care poate fără să vrea, mi-a inspirat povestea asta.
Aceasta carte este preferata mea de departe... tot ce am scris până acum îmi place, însă povestea asta... e diferită. Am scris-o cu drag și chiar dacă la un moment dat credeam că nu-i voi mai da de cap (cu atât de multe imbarligaturi, nu e de mirare), am terminat-o. Ce pot sa spun, fără modestie, este că sunt mândra de cum a ieșit. Poate nu am fost inspirata la alegerea titlului, poate uneori am gresit la alegerea unei coperte, dar cu toate astea, Jurnal ramane cartea mea favorită.
Sper, ca v-a placut!
Mulțumesc!
Atât și nimic mai mult!Acestea fiind spuse vă îmbrățișez cu cel mai mare drag.
ps1- La recensamant, Jurnal de familie a însumat : 1. 054. 588 de caractere și 547 de pagini.
ps2- Vă recomand cu căldură și celalalte cărți ale mele: "Iubire de smarald" și "Iubire de rubin", care sunt niște povești pline de suspans si iubire. "Esti fenomenală", care este o comedie romantică plină de haz, "De la amurg, la rasarit", care este o adevărată poveste de dragoste și nu numai și nu în ultimul rând "Seducție", care te va cuceri încă din primele capitole.
Spor la citit!
♥ ♥ ♥
CITEȘTI
JURNAL DE FAMILIE (Finalizată)
Roman d'amour„Dragoste, ură, amărăciune, bucurie, tristeţe, încântare, confuzie, teama, mânie, dorinţa, vinovatie, rușine, remuşcare, regret... Şi nu poţi controla niciunul." Jurnal de familie- Patru destine impletite, patru fortărețe ce se ating fără să se conf...