Adam si Grace se trezira la primul scrancet al celei mici. Buimaci după somn și amețiți de plansetul Celinei, Grace abia reusi să o ia în brațe și să o liniștească.
-Ce are? Ce s-a intamplat? întrebă Adam, ridicandu-se în cot.
-Nu stiu. Cred ca îi este foame, răspunse Grace, printre leganaturi de brațe și încercări repetate de a o liniști pe cea mică.
-Vrei să mă duc la bucatarie sa-i pregătesc un biberon?
-Dacă nu te superi, cred că ar fi bine, răspunse Grace căscând.
Adam cobora din pat și se îndrepta catre usa, nu inainte de a-i depune celei mici un sarut pe crestetul capului.
-A ce miroase? intreba el, stramband din nas.
-Ce miroase? Nu simt nimic, raspunse Grace, incepand sa inspire mai adanc aerul din camera.
-Miroase a... bleah... miroase.... cred ca ai un cadou in brate, spuse Adam razand.
-Auch, exclama Grace dupa ce o ridica pe Celine cu pampersul in apropiere de nasul ei. Cred ca ai dreptate.
-Ce facem?
-O schimbam, cum adica ce facem?
-Eu nu stiu sa o schimb, se planse Adam.
-Nici eu, dar asta nu inseamna ca va ramane cu... chestia asta la fund. Hai, mergi dincolo si adu-mi un scutec. Pana atunci o voi desface si o voi spala.
-De unde stii ce trebuie sa faci?
-Nu stiu. Pur si simplu intuiesc.
-Esti minunata. Vei fi o mama extraordinara, spuse Adam razand, intinzandu-se usor catre ea tinandu-se de nas in acelasi timp.
Grace se ridica pe varfuri catre el, buzele lor unindu-se intr-un sarut scurt, dar plin de incarcatura emotionala.
-Uhhhh, ce pute... cred ca putem lasa sarutatul pe mai tarziu, zise Adam, zambind.
-Aici nu te contrazic, murmura Grace intorcandu-i zambetul.
Iesi din dormitor cu gura pana la urechi si fara sa piarda timpul se indrepta catre camera Celinei, camera pe care o impartea cu mama ei, Georgina. Ciocani incet la usa, dar vazand ca nu primeste nici un raspuns, deschise usa, apasand usor pe maner.
Intra in incapere si chiar daca era in semi-intuneric, vazu pe pat silueta Georginei. Dormea. Inainta in cea mai mare liniste catre patutul unde vazu ca sunt asezate lucrurile copilei. Bajbai printre ele, alegand un scutec si un body curat, apoi fara sa mai priveasca catre Georgina parasi dormitorul.
Cand reveni in camera lui, Grace o avea in continuare pe cea mica in brate, insa aceasta nu mai plangea. Era infasurata intr-un prosop micut, care ii acoperea doar partea de jos, dar asta nu parea sa o deranjeze, pentru ca zambea de zor, catre Grace.
-Am gasit. E bine asa? intreba el, intinzand catre ea lucrurile luate din camera fetitei.
Grace le ridica si se uita la ele putin, apoi zambind spuse:
-Te-ai descurcat minunat. Stiu deja cum te voi rasplati pentru asta,spuse facandu-i cu ochiul.
Adam isi dadu ochii peste cap si se prefacu afectat.
-Asta este mai mult decat merit, domnita mea draga.
Grace incepu sa rada si vesela ii trimise un sarut prin aer. Adam se facu ca il prinde, apoi ca il pierde, apoi epuizat de efort satisfacut ca in sfarsit l-a prins, il aseza imaginar pe buzele lui, schimonosindu-se ca intr-un sarut pasional.
CITEȘTI
JURNAL DE FAMILIE (Finalizată)
Romance„Dragoste, ură, amărăciune, bucurie, tristeţe, încântare, confuzie, teama, mânie, dorinţa, vinovatie, rușine, remuşcare, regret... Şi nu poţi controla niciunul." Jurnal de familie- Patru destine impletite, patru fortărețe ce se ating fără să se conf...