Capitolul 16- Donator?

8.2K 674 52
                                    

În dimineata imediat următoare Grace si Adam dormeau sprijinindu-se unul de celălalt în sala de așteptare. Ceea ce îi trezi fu zgomotul liftului care urca și cobora des. Traficul pe coridoare era destul de intens, semn că toți angajatii erau la datorie. Adam isi intinse bratele si casca, privind extenuat spre Grace. Aceasta incerca sa-si aranjeze parul ciufulit si tricoul semimototolit.

-Am intepenit aici. Ma dor toate cele, spuse ridicandu-se in picioare.

-Si eu ma simt la fel. De parca m-ar fi calcat trenul. Cat o fi ceasul? intreba Adam.

-Sapte si zece.

-Ar trebui sa merg sa o caut pe doamna doctor pentru analize.

-Mergi. Eu vreau sa trec sa o vad pe mama. Poate este constienta. Apoi sper sa vina Davina sa ma schimbe pentru ca simt nevoia crunta sa fac un dus.

-Atunci ne auzim mai tarziu la un telefon? Mergem sa mancam impreuna?

-Sigur. Te sun cand termin cu tot sa aflu in ce stadiu esti, desi cred ca la tine va dura mai mult decat la mine.

-Habar nu am, spuse Adam, ridicandu-se in picioare. Isi intinse tricoul si isi baga mana prin parul dezordonat.

-Cred ca arat ca dracu', spuse el nemultumit.

-Putin mai rau ca el. Desi nu stiu cum arata dracul, raspunse Grace, razand.

-Nu rade ca si tu arati precum nevasta lui dracu'.

-Dracu' are nevasta? intreba ea, printre hohote de ras.

-Sigur. Daca femeile ar fi bune si Dumnezeu ar avea una... asa ca de diavol nu ma indoiesc ca are o nevasta... el sigur suporta acest chin.

-Vai... misoginule. Cum poti sa spui asa ceva? spuse Grace, strangand pumnul si lovindu-l usor in piept.

-N-am spus eu. Doar am reprodus. Dar nu cred intradevar, ii raspunse el, prinzandu-i mainile si lipindu-le de buzele lui.

Ii depuse cate un sarut scurt pe ambele maini, apoi ii dadu drumul.

-Era o gluma.

-Urata gluma, spuse Grace, facand pe suparata.

-Esti o feminista convinsa? intreba Adam intinzand mainile si tragand-o aproape de el.

Grace nu se impotrivi cand trupurile lor se lipira unul de celalalt si cand Adam o inlantui cu bratele lui lungi si puternice in jurul mijlocului ei subtire chiar zambi partas.

-Nu sunt decat atunci cand intradevar simt ca trebuie sa iau apararea celor in nevoie.

-Esti altruista?

-Multi ar spune ca sunt. Nu si Davina, raspunse Grace, razand in hohote.

-De parca Davina ar fi barometru altruismului. Important este ceea ce crezi tu despre tine.

-Atunci poti sa spui ca sunt o mini feminista si o mare altruista.

-Asa ma gandeam si eu, replica Adam, sarutandu-i scurt fruntea si eliberandu-o din bratele sale.

Grace se aseza din nou pe scaun, prefacandu-se neafectata de apropierea dintre ei.

-Nu trebuia sa pleci? Este aproape sapte si jumatate.

-Aoleu. Am uitat. Te pup, ii spuse el din mers, trimitand catre ea un pupic in zbor. Ne auzim mai tarziu.

-Te pup. Baftă, strigă Grace, inainte ca usile liftului sa se inchida in spatele lui Adam.

Etajul opt al spitalului era folosit doar pentru analize. Aici se afla laboratorul de recoltare precum si cel de prelucrare. Samantha Bross, medicul gemenelor ii spusese unde sa ajunga dar acum aflat in mijlocul holului Adam se uita pierdut in jur. Toate usile eru inchise, el nestiind la care dintre ele sa bata. Dupa lungi ezitari, isi lua inima in dinti si ciocani la usa deasupra careia era inscriptionat RECOLTARE PROBE BIOLOGICE. Nu-i raspunse nimeni asa ca se rezema de peretele de langa gandindu-se la ce sa faca. In timp ce isi framanta mintea pentru o idee, usa se deschise brusc un tanar facandu-si aparitia in hol.

JURNAL DE FAMILIE  (Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum