Traficul aglomerat pentru mijlocul zilei, făcu ca drumul să fie lung. Grace, răpusă de oboseala fizică și psihică, atipi pe bancheta din spate. Se trezi brusc atunci când mașina frână și motorul se opri. Debusolata si ametita inca dupa somnul furat, incerca sa-si dea seama unde se afla. Taximetristul o privea dezinteresat, asteptand sa-si vina in fire.
-Am ajuns? il intreba.
-Da domnisoara. Hotelul Joy este peste drum, raspunse acesta, aratand spre cladirea impozanta de peste bulevard.
Grace cotrobai in mica geanta de voiaj ce o avea langa ea si isi scoase portofelul. Achita contravaloarea cursei, multumindu-i soferului pentru drum. Cu miscari lenese cobora si porni spre intrarea hotelului. Ajunse in dreptul receptiei fara sa priveasca prea mult in jur. Nu observa decat ca holul hotelului era foarte aglomerat.
-Buna ziua, Grace Donovan este numele meu. Am rezervat o camera in aceasta dimineata, spuse ea, odata ajunsa la tejgheaua receptiei.
O tanara inalta si prezentabila o privi scurt. Era imbracata intr-un taior visiniu cu negru, care ii scotea in relief, parul blond prins intr-un coc sofisticat, la spate. Grace ii zambi, iar fata fara sa mai zaboveasca se apleca asupra calculatorului incepand sa-l butoneze. Grace ii inmana actul de identitate, completa un formular, apoi tanara ii dadu cardul de acces al camerei.
-Camera 123! Etajul 5, spuse, afisand acelasi zambet fermecator.
-Multumesc! raspunse Grace, zambindu-i inapoi.
Isi ridica geanta pe umar si porni catre lift. Cand ajunse in spatele usilor camerei sale, se descotorosi de bagaj si privi atenta in jur. Camera era foarte calda, si nu datorita razelor de soare care patrundeau prin draperiile trase pe jumatate, ci datorita amenajarii acesteia. Peretii erau galben pai. O oglinda imbraca usa care facea iesirea spre baie. Un pat de mijloc invelit cu o cuvertura verde se asorta cu covorul la fel de verde. Draperiile erau un amestec de verde smarald si galben, care atunci cand erau in bataia razelor de soare parca se amestecau si dadeau camerei o culoare vesela de vara. Zambi, fiind multumita de aspectul camerei. Nu era ca acasa, dar era satisfacuta. Deschise aerul conditionat si isi dezbraca bluza subtire care ii acoperea umerii. Intra in baie si deschise robinetul de la cada. Se privi cateva minute in oglinda si apoi se aseza pe capacul de la toaleta. Astepta ca nivelul apei sa creasca inainte de a se baga in ea. Inchise ochii si isi aminti cu durere ceea ce tot incerca sa-si stearga din memorie.
"In vinerea dinaintea spectacolului de teatru la care Ryan o invitase, Grace era agitata in camera ei de la etaj, bajbaind si scotocind prin dulap. Nu isi dadea nici ea seama de ce dintr-o data isi batea atat de tare capul. Era doar o piesa de teatru, Ryan nu spusese nimic de iesit in oras dupa, asa ca tot spunandu-si asta in minte, isi alese din maldarul de haine o rochita galbena, cu bretele care contrasta puternic cu pielea ei bronzata si parul negru. Si-o trase peste cap, si-o aranja putin apoi se privi in oglinda. Era destul de draguta. Machiajul discret si parul lasat liber pe spate ii dadeau un aer adolescentin.
-Hei, Dalida! striga Davina, intrand brusc in camera ei. Wow. Ce bine arati. Iesi in oras?
Grace isi intoarse capul catre ea, afisand cel mai strengaresc zambet posibil.
-Mai mult de atat. Ma duc la teatru.
-Tu la teatru? Asta-i o gluma, nu ? spuse Davina, razand in timp ce se trantea pe pat.
-Nu-i nicio gluma, ce-ti veni? Nu ma crezi?
-Te cred! Doar ca nu inteleg cine te-a convins sa mergi. Cand te-am invitat la perioada mea de stagiatura, nu ai vrut sa vii.
-Nu am putut, nu ca n-as fi vrut. Si oricum, daca stau bine sa ma gandesc... nici acum nu am fost foarte pozitiva... mi-a fost indusa aceasta iesire, pana cand mi-a intrat in cap... Evident acum merg pentru ca am ajuns sa cred ca imi doresc acest lucru! raspunse Grace, asezandu-se langa Davina.
CITEȘTI
JURNAL DE FAMILIE (Finalizată)
Romance„Dragoste, ură, amărăciune, bucurie, tristeţe, încântare, confuzie, teama, mânie, dorinţa, vinovatie, rușine, remuşcare, regret... Şi nu poţi controla niciunul." Jurnal de familie- Patru destine impletite, patru fortărețe ce se ating fără să se conf...