Davina luata prin surprindere, se dezechilibra, fiind aproape sa se prabuseasca. Brandon ii dadu drumul din bratele lui, nu inainte de a-i mai musca o data buza inferioara. Davina scranci usor, insa sunetul scos de el fu unul carnal, de satisfactie, de dorinta, de pasiune.
-Inceteaza sa mai faci asta. Nu vreau sa am probleme. Hai sa te duc acasa. De astazi inainte nu mai ai ce discuta cu mine, spuse ea, incercand sa-si recapete stapanirea de sine.
-Cum vrei, raspunse Brandon amuzat.
Nu stia ce il distreaza mai tare. Felul in care se impotrivea sau modul in care contrar a tot ceea ce spunea, se lasa sarutata. Si nu doar se lasa sarutata, il saruta inapoi cu aceeasi daruire. Nu voia sa forteze lucrurile, insa el era deja constient de ceea ce avea sa se intample.
Davina mergea usor inaintea lui, impingand caruciorul si povestind cu cea mica. Ii trecuse orice urma de foame. Acum tot ce-si dorea era sa ajunga acasa, in patul ei, unde putea plange fara sa o vada cineva. Nu plangea pentru ca a fost sarutata. I-a placut si chiar a intrat in jocul seductiei alaturi de el. Ii venea sa planga pentru ca era speriata de forta atractiei pe care o simtea pentru Brandon. Era ceva ce nu mai experimentase pana atunci. Daca despre Ryan putea spune ca este un cuceritor, despre Brandon putea spune cu siguranta ca este cel mai mare seducator.
Ofta adanc in timp ce isi musca usor buza de jos, dar asta nu facu decat sa-i umple mintea cu senzatia pe care a avut-o atunci cand Brandon i-a pus stapanire pe gura.
Grabi pasul simtind ca nu-si mai poate sustine picioarele. Ajunse la masina, unde repeta operatiunile pe care le facuse la venire. Cand si cea mica fu asezata in scaunul din spate, se puse la volan asteptand ca si Brandon sa ajunga. Il vedea cum mergea incet, nu-i putea insa distinge trasaturile. Ar fi vrut sa inteleaga de ce el a sarutat-o si credea ca isi poate da seama de acest lucru din expresia fetei lui. Stia ca de obicei, in ochii celor din jur, putea parea usor accesibila, insa acest lucru incercase sa-l schimbe inca din clipa in care s-a despartit de Ryan. Voia sa devina o persoana mai buna, iar gestul facut de Brandon venea sa-i darame si ultima caramida pe care cu greu reusise sa o urce inapoi pe coloana stimei sale de sine. Isi simtea ploapele grele si lacrimile incepura sa-i alunece la vale. Plangea pentru ca in mintea ei, Brandon o vedea ca pe un simplu obiect sexual. Evident o dorea, simtise si ea asta, dar nu se putea declara incantata de acest fapt. Cand Brandon fu destul de aproape incat sa o vada foarte bine, ea isi lipi fruntea de volan, incercand sa mascheze lacrimile ce le stergea de pe obraji. Brandon o observa cu atentie, apoi fara sa spuna vreun cuvant se urca in masina. Davina atat astepta, imediat pornind motorul. Dupa ce se incadra pe bulevard, el isi intoarse privirea catre ea.
-Nu trebuie sa fii suparata. Nu ai gresit cu nimic. Daca este cineva care ar trebui sa se simta vinovat, acela sunt eu, desi nu pot sa spun ca simt acest lucru. Uite, stiu cum poate iti parea asta, insa vreau sa stii ca nu am planuit nimic. S-a intamplat pur si simplu. Mi-a placut al dracului de tare si crede-ma ca daca nu ai avea ochii astia atat de tristi si plansi, as face-o din nou, fara sa ma gandesc... chiar acum.
-Taci, vorbesti aiurea, spuse Davina, oftand. Nu plang pentru tine sau din cauza ta, ca sa stii...
-Atunci? Ce a fost atat de grav incat sa te destabilizeze? Parca nu ai mai fi fost sarutata pana acum, asa te comporti.
-Nu e vorba despre asta.
-Atunci? Te gandesti ca sunt casatorit cu Georgina si ca te vreau pe post de amanta?
Davina nu-i raspunse, iar el lua tacerea ei ca pe un raspuns pozitiv, asa ca continua.
-Nu vreau sa spun mai mult decat ca intre mine si Georgina lucrurile nu merg asa cum ar trebui. Singurul motiv pentru care in acest moment inca mai suntem impreuna sunt lucrurile care s-au intamplat, boala mea, boala ei, moartea celei mici, acum moartea mamei...
CITEȘTI
JURNAL DE FAMILIE (Finalizată)
Romance„Dragoste, ură, amărăciune, bucurie, tristeţe, încântare, confuzie, teama, mânie, dorinţa, vinovatie, rușine, remuşcare, regret... Şi nu poţi controla niciunul." Jurnal de familie- Patru destine impletite, patru fortărețe ce se ating fără să se conf...