Capitolul 20-Vesti bune

8.4K 672 35
                                    

-Buna mamă. Cum sunteti? întrebă Adam, apropiindu-se de cei doi batrani care stateau in sala de asteptare.

-Ai venit! Slava cerului, murmură Alba.

-S-a intamplat ceva?

Își lasa rucsacul de pe umăr jos și se așeză lângă mama lui.

-Nu e nimic grav, din contra! Trebuie să te duci să vorbești cu doctorul Georginei. Se pare că dă semne sa-si revina, spuse Alba, pe nerasuflate.

-Serios? intreba Adam, derutat.

-Da! Mai devreme am fost sa o vedem si din ce am inteles de la asistenta, se pare ca se simte mult mai bine. Nu ne-a putut da mai multe detalii, asa ca te rugam sa mergi sa vezi daca doamna doctor Keyra Statham mai este in spital, poate ne va spune mai clar ce si cum.

-O sa merg sa intreb. Asta e tot? De Brandon ce stiti?

-El este stabil. Nu ne pot spune nimic nou. Asteptam. Eu simt ca va fi bine. Spuse Alba, cu glas gatuit de emotie.

-Bineinteles ca va fi bine, ii raspunse Adam, luand-o de dupa umeri si tragand-o spre el intr-o imbratisare scurta. O sa se faca bine mai repede decat ne asteptam. Este un luptator si sunt sigur ca nu e hotarat sa-si incheie socotelile cu viata, continua sa spuna insa nefiind atat de sigur de adevarul spuselor lui.

-Sa speram ca va fi bine. Alba nu vreau sa te alimentezi si sa ai asteptari prea mari, interveni si Boris, uitandu-se cu ochii plini de tandrete catre sotia lui.

-Spui prostii. Nu are rost sa ma gandesc la lucruri negative. Termina cu astea. Brandon isi va reveni si va merge acasa cu Georgina si fetele lor, contracara Alba, plina de pasiune.

-Da mama, ai dreptate! replica Adam, schitand o grimasa scurta de nemultumire catre Boris.

-Vezi? Si Adam este de acord cu mine. Ai luat ce te-am rugat de acasa de la Brandon? intreba Alba schimband subiectul.

-Da. Le am chiar aici, spuse el aratand catre rucsac.

-Mergi si da-le unei asistente. Ea va stii ce sa faca cu ele, zise Boris, spasit.

-Ok, am eu grija de astea. Voi puteti merge acasa sa va odihniti.

-Nu plecam pana nu aflam detalii despre Georgina, spuse Alba, grabita.

-Atunci ar fi bine sa nu mai pierd timpul. Asteptati aici, raspunse Adam si disparu in spatele usilor liftului.

Aerul din interiorul liftului era inabusitor. Mirosea a spirt si a spital acest lucru dandui o stare de oboseala suplimentara. Nu-i placeau spitalele. Nu mai fusese de mult intr-un spital... de cand...

"-Buna ziua. Domnul Adam Evans? Se auzi o voce de femeie de la celalalt capat al telefonului.

Adam abia trezit din somn, mormai ceva nedeslusit. Vocea de dincolo de fir continua insa fara sa tina cont de buimaceala lui.

-Sun din partea domnului Brandon Evans. Este internat la noi in spital in urma unui accident rutier. Totul este sub control, dar m-a rugat sa va anunt.

Brusc Adam deschise ochii si se freca la ei insitent.

-Poftim? Brandon a avut un accident? Pai si de ce nu sunati la mama sau la tata? Sunteti sigura ca a spus sa ma sunati pe mine?

-Da, a spus ca sunteti singura ruda din New York si ca doar ...

-Stati... este in New York? Brandon a avut un accident in New York?

-Da. Am crezut ca am spus. Ma scuzati.

-La ce spital este?

- NYU Langone Medical Center.

JURNAL DE FAMILIE  (Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum