Capitolul 40- Gelozie

7.4K 624 45
                                    

Spre seară Grace nu mai era atât de optimista. Erau în drum spre mama ei și tot ceea ce nu își dorea, era să aibă o intrevedere cu Davina si Ryan. Nu le mai purta pică, din contră, doar că se simțea inconfortabil să stea in prezența lor.

Cand ajunsera in fata casei, era aproape cuprinsa de panica.

-Esti bine? intreba Adam, uitandu-se discret catre ea.

-Da, sunt bine, de ce intrebi?

-Pentru ca esti schimbata la fata.

-Cred ca imi este doar cald.

-Cum sa-ti fie, cand aerul conditionat a fost pornit tot drumul?

-Nu stiu. Poate este doar o senzatie, spuse Grace, coborand din masina.

Se gandea ca in ochii ei, Ryan nu mai prezenta nici un pic de interes. Nu era sigura ca si reciproca era valabila, chiar daca era casatorit cu sora ei, el inca putea nutri sentimente pentru ea. Sau asa credea ea.

Se alimentă crezand ca simpatia pe care Ryan inca i-o purta, se datora faptului ca ei nu isi consumasera relatia niciodata. Grace gandi ca este posibil ca sora ei, sa fie pentru Ryan doar un substitut, o copie fidela a ei, o iluzie care sa-i aline deceptia, insa nu avea de unde sa stie asta cu siguranta. El nu luptase pentru ea si pentru iubirea ei, iar acest lucru ii schimba putin perceptia. Dupa incidentul de la ziua lor, el practic nu a mai vorbit cu ea, pana acum, cand a revenit in oras. Cu inima stransa porni catre intrarea casei.

Cand au pasit in hol, un miros placut de mancare ii invalui.

-Mmmm, miroase bine, spuse Adam.

-Mi-e foame, zise Grace, inspirand adanc aerul imbietor.

-Hai la bucatarie. Ceva imi spune ca Olga, este cea care ne ademeneste simturile cu mancarurile ei speciale.

Grace incepu sa rada si fara sa mai piarda vremea inainta hotarata catre bucatarie.

Aici, Davina, Ryan si Olga pregateau masa de seara. Ryan aseza tacamurile si vesela, Davina mesteca de zor intr-un sos rosu, iar Olga umbla la frigider pregatind sucurile si vinul.

-Mai aveti doua locuri la masa? intreba Grace, intrerupandu-le activitatea.

Toti trei isi intoarsera capetele catre usa si prima care raspunse fu Olga.

-Bineinteles. Dumnezeule ce surpriza placuta. De ce nu ati spus ca veniti? V-am fi asteptat la aeroport.

-Nu a fost nevoie. Adam a inchiriat o masina, raspunse Grace. Cu ce va ajutam?

-Cu nimic, luati loc la masa, suntem aproape gata.

Adam se conforma, asezandu-se pe unul din scaunele mesei rezemandu-se usor de spatar.

-Nu am mai vorbit de cateva saptamani, spuse Davina apropiindu-se de Adam.

-Stiu, ne pare rau ca nu am mai sunat. Am fost prinsi cu treaba. Pari schimbata, ti-ai facut ceva la par?

-Ce treaba este atat de importanta, incat sa te tina departe de familie? intreba Olga, repezit.

-O faci sa sune ca un repros. Nu este ca si cum v-am fi evitat. Pur si simplu am fost ocupati. Acum suntem aici, replica Grace, sarindu-i in ajutor lui Adam.

-Iti place? intreba Davina, rotindu-si capul dintr-o parte in alta. M-am tuns. Nu-i asa ca imi sta minunat?

-Iti sta foarte bine, raspunse Adam politicos.

-Veniti maine la masa? Mama si-a invitat noul prieten si urmeaza sa ne faca cunostinta cu el, spuse Davina, devenind brusc foarte nervoasa.

-Davinaaa! striga Olga, la ea.

JURNAL DE FAMILIE  (Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum