29. Ten Jeden W Muszelce

62 48 34
                                    

Dzień 9
Denise

Dwadzieścia minut później wyszliśmy na dwór, rozmawiając o planach na resztę dnia. Padły propozycje kolejnego maratonu filmowego, wyjścia do Muszelki i spaceru w świetle gwiazd. Żaden z nich nie budził mojego szczególnego entuzjazmu — dziwnie było planować cokolwiek w oczekiwaniu na Liama. Dziwnie było planować cokolwiek bez Liama.

— Hej, Denise. — Margo zwolniła, żeby dołączyć do mnie z tyłu grupy. — Co tam?

— Dobrze... — odparłam ostrożnie, widząc niepokojąco szeroki uśmiech na jej twarzy. — Co u ciebie?

— Też.

— Mhm... — mruknęłam, nieprzekonana.

— Więc... Liam do nas wróci.

— Tak.

— A może wróci do ciebie?

Spojrzałam na nią z ukosa.

— Może — przyznałam bez szczególnego entuzjazmu. Nie chciałam się na nic nastawiać. Wolałam być przygotowana, na wypadek gdyby wszystko znów miało się posypać.

— Oh, daj spokój. Wiesz, że tak.

— Właściwie to nie wiem. Po prostu powiedział, że wróci. To jeszcze niczego nie sugeruje. — Mimo to moje serce zabiło szybciej na samą myśl, że jednak mogłoby coś sugerować.

Eaton przewróciła oczami.

— Coś jednak tak.

— Akurat.

— Coś jednak tak, Delilah.

Zatrzymałam się gwałtownie, Margo zrobiła to sekundę później i o wiele spokojniej. Chłopaki zeszli na plażę ze wzniesienia i zaczęli rozkładać ręczniki, ani trochę się nami nie przejmując.

— Czytałaś moje wiadomości.

— Zerknęłam tylko.

— Margo!

— Dobra, przepraszam. Ciekawość mnie zżerała... zżarła, właściwie. Ale teraz cieszę się, że to zrobiłam.

— Dlaczego?

Zamiast odpowiedzieć, Margo wyciągnęła swój telefon i chwilę w nim grzebała, zanim wręczyła mi go razem ze słuchawkami.

— Myślę, że o to chodziło Liamowi.

Spojrzałam Na ekran, podczas gdy moja przyjaciółka dołączyła do pozostałych. Zerknęłam na nich, zanim cofnęłam się kilka kroków i usiadłam na piasku, ukryta za wydmą i włączyłam piosenkę, którą Eaton dla mnie znalazła.

Znałam ją, a przynajmniej na pewno kiedyś ją słyszałam, ale to było tak dawno, że sam tytuł niewiele mi mówił.

Hey there Delilah/Cześć, Delilah
What's it like in New York City?/Jak jest w Nowym Jorku?
I'm a thousand miles away/Jestem tysiąc mil stąd
But girl tonight you look so pretty/Ale dziewczyno, dzisiejszej nocy wyglądasz tak pięknie
Yes you do/Jasne, że wyglądasz

Uśmiechnęłam się pod nosem. Boże... co za głupota.

Hey there Delilah/Cześć, Delilah
Don't you worry about the distance/Nie martw się dystansem
I'm right there if you get lonely/Jestem tu, jeśli poczujesz się samotna
Give this song another listen/Posłuchaj tej piosenki jeszcze raz
Close your eyes/Zamknij oczy

Nawet nie wiedziałam, dlaczego, ale rzeczywiście to zrobiłam. I chociaż nie mogłam wsłuchać się w jego głos, wierzyłam, że naprawdę był tuż obok.

How Did We End Up Here? ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz