3. Bölüm; Korku

50.3K 1.9K 2K
                                    

İyi okumalar!

Bu mesaj da neyin nesiydi Allah aşkına!?

"Hepimiz Bekarız" adlı whatsapp grubunda Burak adlı kişiden mesaj:

Burak: Baran'ı gruptan çıkartmamız gerek sıpalar.

Burak: Harbiden o kadar güzel mi lan şu Deren dediğin kız?

Burak: Gizlice çeksene çok merak ettim oğlum

Baran kıpırdanmaya başlayınca hemen telefonun ekranını kapattım ve adım atmak için ayağımı kaldırdım ama Baran'ın sesini duyunca ayağım havada kaldı.

"Napıyorsun sen?" dedi yeni uyanmış erkeksi sesiyle.

"Aa uyandırdım mı? Yeni gelmiştim, telefonuna sürekli mesaj geliyordu ben de uyanma diye sessize aldım. Şimdi de gidiyordum." dedim ve odama yürümeye başladım. O da bu sırada telefonunu eline almıştı.

"Amacın telefonumu sessize almak mıydı yoksa mesajları okumak mı?" dediğinde hemen arkamı döndüm.Tek kaşını havaya kaldırmış, benden cevap bekliyordu. Suratımın çaresizlikten kıpkırmızı olduğuna emindim bu yüzden oda karanlık olduğu için şükrettim. Loş ışıkta bunu anlayamazdı zaten...

"Kızardın mı sen?" dedi ve ayağa kalktı. Ağzımın dibine kadar girip yüzüme bakmaya çalıştı ama bu kadar dibime girdiğinin o da farkında değil gibiydi.
"Evet, evet kesinlikle kızarmışsın!" dedi sırıtarak.

"Ne alakası var, kızarmadım bir kere ben!" dedim hafif sitemle. Gözlerimi devirdim ve tekrar gözlerine baktığımda, gözlerinin esiri dudaklarımdı. Hemen dudaklarımı kapattım ve ağzımın içine gömdüm. Gülerek gözlerini gözlerime çıkardı.

"Amacım mesajlarını okumak değildi ve okumadım da. Hem bu kadar okumamı istemediğin şey ne acaba diye çok meraklandım şu an." dedim ben de tek kaşımı havaya kaldırarak.

"Ne olacak kızım? Bi-" dediği sırada abimin odasının kapısı açıldı. İçeriden çıktığında bizi bu kadar yakın görmeyi beklemiyor olacağı için kaşları çatıldı.

"Bir uyutmadınız be. Sabahtan beri başımı şişirdiniz! Sen ne zaman geldin Deren?
Hem siz niye bu kadar yakınsınız? Ayrılın bakayım."dedi tek nefeste.

"Daha yeni geldim. Ayrıca yakın falan da değiliz"dedim ve kafamı Baran'a çevirdim. Kafalarımızın arasında 4 veya 5 cm vardı. Hemen gözlerimi fal taşı gibi açtım ve ondan uzaklaştım.

"Of çok uykum var benim, yatıyorum" deyip odama gittim. Üstümdekileri çıkarttım ve pijama takımımı giydim. Yatağıma girip telefonumu elime aldım. İnstagrama girip storyleri izlemeye başladım ve o sırada bir bildirim geldi.

"baran_oktayy" sizi takip etmek istiyor.

İsteyedursun o zaman napayım. Kabul etmekle etmemek arasında kaldım. Tam 10 dakika istekle bakıştım ve en sonunda kabul ettim. Anında mesaj attı.

B: Kabul etmek için bu kadar beklemene gerek var mıydı?

D: İsteği yeni gördüm.

B: Aktifken mi?

D: İyi geceler Baran.

B: Geri takip yapmazsan üzülürüm :(

Mesaj sayfasından çıkıp istek attım ve anında kabul etti. Profilinin etrafındaki kırmızı çizgi story attığının işaretiydi. Tıklamakla tıklamamak arasında gidip geldim ve en sonunda tıkladım.

 Tıklamakla tıklamamak arasında gidip geldim ve en sonunda tıkladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
3 HAFTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin