23. Bölüm: Tanışma

2K 193 47
                                    

Yeni bir bölümle daha karşınızdayım!!
Bol bol yorum yapmayı ve bölümü oylamayı lütfen unutmayın :)

"Çok zor olmamalı ya, yapabiliriz biz bunu. Neler başardık, bunu mu başaramayacağız?" dedim kendimden emin sesimle.

"Aferin güzelime. Hadi bakalım başlayalım artık." dedi Baran da.

Her şeyi amirime detaylıca anlattıktan sonra bir plan yapmıştık ve şimdi o planı icraata geçirmenin vakti gelmişti.

Kafamı onaylarcasına sallayıp şehrin en orta yerinde ki bara doğru ilerlemeye başladım. Bu bara gelmemizin sebebi barın sahibinin Kurşun olmasıydı.

Kurşun beni tanıdığı için tabi ki kılık değiştirerek bara doğru ilerliyordum. Kafamda ki sarı peruk ve yüzümde ki ağır makyaj benim bile kendimi tanıyamadığım türdeydi.

Kapıya geldiğimde iki güvenlik beni baştan aşağıya süzdü.

"Kartınızı görebilir miyim?" dedi içlerinden birisi.

Çantamdan kartı çıkartıp gösterdim ve içeri girdim. Bu bara sadece elimde ki karta sahip olan kişiler girebiliyordu. Elbette bizde bu karttan yoktu. Bu karta sahip olmak için maalesef biri canından olmuştu.

Topuklularım üstünde içeriye geçtiğimde yoğun alkol kokusu yüzüme vurdu.

"Kusacağım şimdi." diye mırıldandım.

"Ne oldu?" diye sordu Baran. Her zaman ki gibi kulaklıkla iletişim sağlıyorduk.

"Ülkenin tüm alkolü burada sanki, leş gibi kokuyor." dedim sessizce.
İçeride ilerleyip bar taburesine oturdum.

"Tekila." dedim barmene. Hemen hazırlamaya başladığında ben de çaktırmadan etrafı gözetliyordum.

"Buyurun hanımefendi." diyen barmenle önüme döndüm.

"Ah, teşekkür ederim." dedim tebessümle. Başını sallayıp önümden ilerledi. Tekila shot'u elime alıp tek yudumda ağzıma diktim. Yanımda ki bar taburesi çekilince gözlerim o tarafa döndü.

Orta yaşlı ama alımlı bir adamdı.

"Merhaba. Tayfun ben." dedi kendini tanıtarak. Yüzünde aptal bir sırıtma vardı. Dikkat çekmemem gerektiği için tebessüm ederek başımla selam verdim.

"Eşlik etmek isterim. Yalnız mısınız?" diye sordu.

"Yanımda biri olmadığına göre yalnızım." dedim pek sevecen çıkmayan sesimle.

"Müthiş o zaman. Adın neydi?" diye sordu.

"Aslı." diyerek hızlı bir cevap verdim ve barmenden ikinci tekilayı istedim.

"Yavaş git, ne olduğunu anlamaz kucağıma bayılıverirsin." dedi göz kırparak.

"Ne bu samimiyet? Kalkar mısınız?" dedim dış görünüşüme uyan ince ve kibar sesimle.

"Yanlış bir şey mi söyledim?" diye sordu.

"Yanımdan kalkmanız için yanlış bir şey söylemeniz gerekmiyor. Konuşmak istemiyorum, kalkar mısınız?" dedim tekrar.

3 HAFTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin