25. Bölüm; Tutkulu Öpücük

1.5K 116 53
                                    

Yeni bir bölümle daha karşınızdayım! İyi okumalaar!!

"O zaman planımı anlatmaya başlıyorum."

"Dinliyoruz." dediler her bir ağızdan.

"Dün bütün gece 'neyi bilmiyor olabiliriz?' diye düşündüm durdum. Onları yakalayabileceğimiz bir an olmalıydı. Bir şey buldum. Sadece ikisini yakalayabileceğimiz bir şey."dediğimde hepsi heyecanla bana bakıyordu.

"Nedir?" diye sordu Baran.

"Gülizar Bulut ve eşi Kaya Bulut. Her yıl çok saçma bir şekilde nikah tazeliyorlar. Ve bunu daha da saçma hâle getiren nikah tazelemelerini maskeli baloda yapmaları. Hiç kimse tanınmıyor, gelin ve damat bile. Damsız alınmıyor." dedim ve duraksadım.

"Yani?" diye soru yönelten Ahmet'ti.

"Şanslıyız ki Ahmet, bu yıl henüz nikah tazelememişler. Planım şu şekilde:
İçeri sızacağız ve nikah öncesinde almamız dikkat çekeceği için nikah bittikten sonra ikisini de alacağız. Çok kalabalık olmayacak, ben bunu ayarlayacağım. İçeceklere uyku hapı katacağız ve içecek içenler yarasız beresiz her şeyden bir haber olacaklar. İçecek içmeyenleri de kendi yöntemlerimizle etkisiz hâle getireceğiz. Ardından Gülizar ve Kaya'yı alıp çıkacağız. Kamera kayıtlarını da silince ortada ne bir delil olacak, ne de biz." diyerek hızlıca anlattım. Herkes pür dikkat beni dinlemişti.

"Vallahi aklınıza hayran kaldım komiserim." dedi birisi. Komiser değildim ama neyse.

"Plan kolay gibi gözüküyor ama elbette bizi zorlayan tarafları olacaktır. Ama üstesinden gelemeyeceğimiz hiç bir şey yok, biliyorum." dedim dirseklerimi masaya yaslayarak.

"Kaç çift olarak gireceğiz içeri?" diye sordu bir diğeri.

"Ben ve Baran çift olarak gireceğiz. 2 çift daha olsa yeterli. Gönüllü var mı?" diye sordum.

"Ben olayım lütfen. En azından operasyonda sap kalmamış olurum, lütfen!" dedi elini kaldıran bir polis. Gençti ve tipi normaldi, eh'ti. Gülerek ona baktım.

"Tamam sen ol. Bir diğeri ise, Şükrü sen ol." dedim yüzünü eliyle saklamaya çalışan adama.

"Ben olmayayım komiserim. Daha yeni evlendim, Gülsüm duysa evde kemiklerimi kırar vallahi." dedi neredeyse ağlayarak.

"Sen olacaksın, görev bu itiraz istemiyorum." dedim sert sesimle.

"Peki." deyip sustu.

"Hepiniz erkek olduğu için sizi çift yapamıyorum. 2 kadın polis ayarlayacağım."diyerek bilgi verdim.

"Operasyon ne zaman?" diye sordu Şükrü.

"Yarın akşam. Nikah açık alanda olacağı için keskin nişancılar da olacak her ihtimale karşı, bilginiz olsun. Toplantı bitmiştir, herkes işinin başına." dedim. Herkes odadan çıktıktan sonra Baran ve ben yalnız kaldık.

"Her geçen gün beni kendine daha çok hayran bırakıyorsun." dedi ışıldayan bakışlarıyla.

"Hmm, öyle mi yapıyorum?" dedim yerimde kıpırdanarak.

"Cilveni seveyim kızım, burada yapma." dedi yüzünü ovarak. Sesli bir kahkaha attım.

"Herkes işinin başında komutanım, biz de işimizin başına geçelim." dedim ve masadan kalkıp odadan çıktım.

Sevgilimle uğraşmayı seviyordum.

💃

"Şükrü ve Açelya, siz yola çıkın. Hepimizin aynı anda içeri girmesi dikkat çeker." dediğimde silahlarını alıp çıktılar.

3 HAFTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin