Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!
"Hoş geldin annem." dedim ve kapıda duran annemi içeri çekip sımsıkı sarıldım.
Dün karakoldan Baran'a annemle tanışacağını söyledikten sonra hızlıca karakoldan çıkıp birkaç giysi alacağını söylemişti. Müstakbel kayınvalidesine iyi gözükmesi gerekiyormuş...
Şimdi ise ertesi gün olmuştu ve annem karşımdaydı.
"Oy nasıl özlemişim güzel kuzumu." dedi annem saçımdan öperken.
"Ben de seni çok özledim. İçeri geçelim, yorgunsundur." dedim ve koltuklara geçtik.
"Onu bunu boşver de, çok sürpriz oldu bana bu tanışma işi. Ne ara sevgili oldunuz siz!?" dedi annem ondan bunu saklamama kızarak.
"Birden oldu, söylemeye fırsatım olmadı. Biliyorsun yoğunum." dedim masum kedi bakışlarımla.
"Bilmez olur muyum? Arayıp sormuyorsun bile." dedi alındığını belli ederek.
"Aramak yerine direkt çağırdım işte anneciğim." dedim sevimlice gülümseyerek. Tekrar sarıldı ve saçlarımdan derin bir nefes çekti içine.
"Eşek sıpası abin nerede?" diye sordu ayrılırken.
"Baran'la beraber gelecek." dedim.
Tam o esnada zil çaldı.
"GELDİLER!" diye bağırdım heyecanla.
"Koş kapıyı aç." diyen annem ile kendime gelip hemen kapıyı açtım. Abim ile Baran gelmişti. Baran üzerine yapışan siyah bir gömlek giymişti. altında da bol bir kumaş pantolon vardı. Baran'ın elinde beyaz lalelerden zarif bir buket de vardı.
"Hoş geldiniz." dedim elimle içeriyi göstererek.
"Hoş bulduk." dedi abim ve içeri geçti. Az da olsa düşüncesi vardı!
"Yavrum ben çok heyecan yaptım ya. Elimden soğuk terler boşalıyor." dediğinde sesli bir kahkaha attım.
"Heyecan yapmana hiç gerek yok. Annemle önceden de konuşmuştun."
"Evet ama o zaman arkadaşımın annesiydi. Şimdi ise sevgilimin annesi, yani müstakbel kayınvalidem." dediğinde mutluluktan gözlerim dolar gibi oldu.
"Az daha unutuyordum." dedi ve elinde ki buketi bana uzattı.
"Senin kadar güzellerini bulamadım." demeyi de ihmal etmedi.Hemen buketi aldım ve kokladım.
"Teşekkür ederim canımın taa içi." dedim ve yanağına sert bir öpücük bıraktım. Traş Losyonu çok güzel kokuyordu.
Daha fazla beklemeden hemen içeri geçti.
"Hoş geldin oğlum." dedi annem 32 diş gülerek.
"Hoş buldum. Nasılsınız?" derken annemin elini öptü.
"İyiyim şükür, sen nasılsın? Annen baban nasıllar?" diye sordu annem.
"Ben dahil hepimiz iyiyiz." dedi Baran. Koltukta kıçına diken batıyormuş gibi oturuyordu ve aşırı komik duruyordu.
İç sesimi duyan annem konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 HAFTA
Roman pour Adolescents3 hafta- 2 gün serisi🌸 Ben kimseydim. Ben biriydim. Ben Deren'dim. Deren dans etmeyi severdi. Deren mutluydu. Deren eğlenceliydi. Ama diğer tarafım böyle değildi... O vahşeti severdi. O ölümü severdi, ölümü isterdi. Ölümler ona adaleti getirirdi...