Hepinize merhabaa!
Uzun zaman sonra aranızda olacağım ama onun öncesinde duyuru yapmak istedim. İnstagramdan takip edenler zaten biliyordur ama diğer okurlarımın haberi olsun diye buradan da açıklamak istiyorum.
Biliyorsunuz 3 hafta seri olacak. İlk kitabı bitti ve araya yaklaşık 2 ay bir zaman girdi. İkinci kitabın adı ve kapağı değişecek mi diye çok soruyordunuz. Evet kapak değiştii!!!
İnstagramda anket açtım ve herkes bayıldı. İşte kapağımız...
Serinin ikinci kitabının adı da "2 gün" oldu.
İlk kitabın adının 3 hafta olmasının sebebini biliyorsunuz. Deren ve Baran'ın tanışması Baran'ın 3 hafta Deren'lerde kalmasıydı. Herşey 3 haftada başlamıştı.
İkinci kitabın adının 2 gün olmasının da elbette bir sebebi var. Ama hiç ısrar etmeye çalışmayın söylemem ;)
Bunu okuyarak zaten öğreneceksiniz. Boşuna tahmin etmeye çalışmayın bence çünkü bulan olmayacaktır hshsdhdbdh
Elimde şuan bir bölüm yedeğim var. İkinci bölümde bitmek üzere. Yazdığım bölüm bitince ilk bölümü yayınlamayı düşünüyorum. Ardından bir bölüm daha yedeğim olduğunda diğer bölümü yayınlarım. Bu şekilde bir düzen oturtmak istiyorum aksi hâlde çok aksaklık oluyor.
Sizden anlayış beklediğim iki konu var;
Birincisi bölüm uzunluğu. Biliyorsunuz bu zamana kadar çok uzun yazdığım bir bölüm olmadı. Yazmak da istemedim pek. Çünkü hem ben yazarken sıkılıyordum hem de siz çok okuyunca sıkılıyordunuz. Elbette sıkılmayan da vardır ama kendi açımdan da bu en iyisi. Bölümleri yayınlamaya başladığımda lütfen "bölümleri biraz daha uzat, çok kısaydı bu ne" gibi yorumlar yapmayın çünkü bu benim yazma hevesimi de kaçırıyor. Bölümler eskiden ne kadar uzunsa şimdi de öyle olacak bilginiz olsun çiçeklerim ')
İkinci konu ise;
Hayatımda bir süredir yoğunluk yaşıyorum. Kurslarım ve okulum var. Bu sebeple yazmaya doğru düzgün vakit bile bulamadım zaten. Yine de sizi daha fazla bekletmemek için artık başlamam gerektiğini düşündüm. Sınavlarım var ve bunlara da çalışmam gerekiyor. Lütfen "bölüm gelsin artık 1 (veya 2) hafta oldu" yorumları da yazmayın. Çünkü zaten ben çok sabırsız bir insanım ve yazdığım gibi bölümü yayınlarım dbhdhdh
Kapağı beğendiniz mi bunu da çok merak ediyoruuum
Umarım beni anlamışsınızdır güzelliklerim💗💗
En yakın zamanda aranızdayım.
Bu sefer çok az kaldı.
Hemde çok az...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 HAFTA
Подростковая литература3 hafta- 2 gün serisi🌸 Ben kimseydim. Ben biriydim. Ben Deren'dim. Deren dans etmeyi severdi. Deren mutluydu. Deren eğlenceliydi. Ama diğer tarafım böyle değildi... O vahşeti severdi. O ölümü severdi, ölümü isterdi. Ölümler ona adaleti getirirdi...