35

156 7 1
                                    

Amani Haura fokus kacau nasi gorengnya. kedengaran bunyi sudip dan kuali bergeser saat Amani Haura kacau nasi goreng tersebut.

Amani Haura terjerit kecil apabila terasa, pingganya di peluk dari arah belakang oleh satu tangan sasa. Sudip di tangannya terlepas kerana terkejut.

Tanggg

Amani Haura terus menepis tangan yang memeluknya, badanya di pusingkan. Mata Amani Haura bulat pandang wajah selamba Izz Zakwan.

"Apa yang Encik Izz, cuba buat ni?". Tanya Amani Haura dengan suara terkejutnya.

"Peluk". Jawab Izz Zakwan tanpa rasa bersalah.

"Tu tengok tu, dah bersepah nasi dekat lantai". Kata Izz Zakwan lagi.

Matanya pandang ke arah sudip yang telah selamat berada di lantai.

"Tolong jangan buat macam ni lagi.". Tanganya mengutip kembali sudip dari lantai. Terselah wajah takut Amani Haura.

"Elehhh macam tak biasa pulak". Kata Izz Zakwan.

"Owh ya lah.. aku lupa nak tanya berapa harga untuk peluk." sambung Izz Zakwan sambil jarinya di petik.

"Tapikan harga untuk tidur sekali pun kau tak bagitahu lagi. Berapa eh sejam? Cuba bagi rate senang aku nak kira". Sambung Izz Zakwan lagi.

"Jangan buat saya macam saya ni pelacur Encik Izz. Saya masih lagi ada maruah". Balas Amani Hauar.

"Perempuan macam kau ni? Still ada maruah lagi ke? Berapa banyak lelaki yang dah pakai kau pun kau tak tahu. Masih lagi nak cakap pasal maruah?". Kata Izz Zakwan dengan nada sinisnya.

Amani Haura cuba sedaya upaya untuk menahan air matanya dari jatuh. Badanya di pusing kembali menghadap kuali.

Lagi sekali Izz Zakwan cuba peluk dirinya dari arah belakang. Amani Haura terus menolak badan Izz Zakwan sekuat hatinya.

Tapi hasil tolakkanya tidak lumayan kerana kaki Izz Zakwanya hanya tergerak beberapa inci sahaja.

"TOLONGLAH Encik Izz Zakwan. Jangan kacau saya. Saya nak masak ni". Suara Amani Haura mula meninggi.

"SHUT YOUR FUCKING MOUTH. BERANI KAU TINGGIKAN SUARA DEKAT AKU SEKARANG NI?". Jerit Izz Zakwan. Rahang Amani Haura di cengkam kuat.

"KAU JANGAN NAK BIADAP DENGAN AKU. KAU NAK TANGAN AKU NI NAIK DEKAT MUKA KAU LAGI, BARU KAU TAHU  NAK HORMAT AKU!". Jeritnya lagi.

"Sakit Encik Izz". Rintih Amani Haura. Air matanya sudah mula mengalir deras.

Kedua belah tangan Amani Haura memegang pergelangan tangan Izz Zakwan untuk raih simpati.

"Saya minta maaffff hikssssss". Rayunya lagi.

Izz Zakwan melepaskan pegangangnya, badanya di pusingkan untuk mengambil nafas.

"Kau kemas semua ni. lepas tu sediakan sarapan dekat meja. Aku nak makan". Kata Izz Zakwan.

"KAU DENGAR TAKK??". Jerit Izz Zakwan kerana Amani Haura tidak menjawabnya.

"Dengar Encik Izz". Jawab Amani Haura dengan suara sebaknya.

"YANG KAU TERCEGAT LAGI DEKAT SINI KENAPA? KEMASLAH CEPAT!!". Bentak Izz Zakwan.

Terkecoh-kecoh Amani Haura bergerak untuk cari penyapu. Badan yang masih lagi mengigil di abaikan lantas  dia melakukan kerja-kerja mengemas.

Selesai kemas, Amani Haura hidang makanan untuk Izz Zakwan. Izz Zakwan datang dan terus duduk.

"Kau nak  apa buat ni?". Tegur Izz Zakwan saat Amani Haura mahu duduk di hadapannya.

"Du-duduk". Gagap Amani Haura menjawab. Pergerakkan Amani Haura terus terhenti.

AMANI HAURA ♡ IZZ ZAKWANWhere stories live. Discover now