Hello papa oğlun geldi Almanya'dan jsdfaşfkjafankjvj
Sizde random koyduktan sonra bu olmadı deyip düzeltiyor musunuz yoksa bu anormalliği sadece ben mi yapıyorum jsndfjkasndjka
Ben hep akşam atacağım diyorum ama bekleyemiyorum napcaaammm
Keyifli okumalar...
🧚♀️
Siz: Yavrum baban nereliiiiğğğğğ
Siz: Nerden kaşın görün ağzın yüzün burnun temeliiiğğğğ
Siz: Seni çatııır çutuuurr ham etmeliiiğğğğ
Siz: Islak ıslakkk öpmeliiiğğğ
Siz: Bu şrkı böle değldi glbia yia
Siz: Şahn gbi grüyorm bide değl çifft göryrum
Siz: XSNC ASKJDC ALKNALWK
Yüzbaşı: Sarhoş mu oldun Melis?
Yüzbaşı: Neredesin sen? Saat kaç farkında mısın?
Siz: Srhoş değilm
Siz: Yolhdym
Siz: Eve gidym
Siz: Saat iiikii
Siz: Bakk srhoş değlmm
Yüzbaşı: Arıyorum aç telefonu.
Yüzbaşı arıyor...
Bulanık gören gözlerle telefona bakarken gerçekten beni aradığına inanamaz bir ifadeyle telefona bakakaldım. Sonunda ne olacaksa olsun deyip açtığımda kulağıma götürmek bile güçleşti heyecandan. Ben daha bir şey diyemeden "Melis?" dediğinde sertçe yutkundum. Sesi o kadar erkeksi tok ve karizmaydı ki yutkunmak zorunda kaldım.
Bilincim yerinde olmamasına rağmen heyecanla kalp atışlarım hızlanırken "Hm." diye ses çıkarabildim. Konuşmaya hazır değildim sanırım. Tahir sinirli bir nefes alıp "Güzelim sarhoş olmayacağım demedin mi? Neden içtin bu kadar?" sinirine rağmen bana kibar olup güzelim demesine eridim bittim öldüm gittim kalp krizi geçirdim.
"Çok moraliiiğğmm bozuktuu." derken sesim çatallı ve harfleri yutarak çıkmıştı ama kontrol edemiyordum. Tahir'in kısa bir an susup nefes aldığını işitince bu defa susamadım. "Tahiiir bizim hastanede ki başhemşire çok pislik. Bizi sevmediği için durmadan yoruyor, iş yıkıyır günlerdir uykusuzum üst üste nöbet yazıyor mesai yazıyor herkes izin kullanırken bana vermiyor. Dinlenemiyorum ve çok yoruluyorum. Güzelliğim de bozulacak diye korkuyorum."
Ben sitemle sarhoş halde peş peşe anlatırken Tahir'in iç çekerek güldüğünü duydum ama umursamadım. "Hem stres olunca cildim de bozulur, göz altım da uykusuzluktan morarsın mı?" dediğimde Tahir eğelenen bir tavırla "Morarmasın." dediğinde sesi yumuşacık gelmişti baştaki sesinin aksine.
Başımı görecekmiş gibi sallarken "Evet gelmesin. Ben çok güzelim diye kıskanıyor bence o hemşire başı beni di mi? Güzelim di mi Tahir?" dediğimde bu defa sesli gülerek "Öylesin. Çok güzelsin benim peri kızımsın." dedi. Mutlulukla kıkırdarken "Evett öyleyim. Bana ilk kez birisi peri kızı dedi biliyor musun? Çok güzelmiiişşş." dedim.
Tahir sertçe yutkunurken "Demesin zaten kimse ben derim sana." derken sesi sertleşmişti ama ben tavrına güldüm. Sonunda taksi durunca güçlükle parayı verip inerken "Kolay gelsin." dediğimde Tahir'in "Eve geldin mi?" dediğini duydum. Topuklular ile sendeleyerek ilerlerken "Hıhı geldim. Birazdan gireceğim bence evime." dedim.
Tahir "Bence derken?" dediğinde gülerek "Kapı deliği anahtarı istemiyooorr. Küstü herhalde." derken tekrar deliğe sokmaya çalıştım ama bir türlü olmuyordu. Sinirle "Girsene artık yaaa." diye söylendiğimde kendi kendime saydırmalarıma Tahir sabır çekiyordu duyuyordum. Sonunda kilide anahtarı sokunca "Tahiiiiir." dedim cilveli bir sesle. "Efendim güzelim?"
Hınzır bakışlarımı umursamadan eve girerken "Sende bu anahtar gibi zorlanırsın girerken biliyor musun?" dediğimde Tahir derin bir sessizliğe gömüldü. Ben kendi dediğime kıkırdarken eşyalarımı rastgele yerlere fırlatıp odama yönelirken üzerimi çıkarmaya başlamıştım bile "Seni arsız, bunları sana hatırlattığımda ne yapacaksın merak ediyorum." dediğinde yine güldüm.
Şu anda ne utanma ne başka bir şey hissediyordum aksine daha çok yürüyesim geliyordu. "Ama Tahir sen beni istemiyor musuuun? Ben o karın kaslarında oturmak istiyorum." dedim cilveli ama istekli bir edayla. Tahir sabır çekerken "Gece gece yoldan çıkarma kızım beni." dedi ama sesinin boğuklaşmasından onunda bizi düşündüğünü anlamak zor değildi.
Yatağa sırt üstü uzanıp tavanımda ki aynada kendimi çekerken ona attım.
Siz:
"Şu an üzerimde olabilirdin." diye sitem ettiğimde Tahir'in derince nefes verip "Kapat ve uyu artık yoksa benim için hiç iyi şeyler olmayacak." dediğinde güldüm. "Tamam o aman yüzbaşım, öpüyorum kocaman baklavalarından." Tahir yine sabır çekerken yüzüme kapattı.
Telefonu rastgele yatağa fırlatıp gözlerimi kapattığımda kendimi karanlıkta bulmam çok kısa sürdü.
BÖLÜM SONU
Tahir'in Melis ile imtihanı jkdfkankjk
Bunlar ilerledikçe daha neler olacak neleeerrr ay çok heyecanlandımmm jdskajfa
Sabırla bölüm atmayı bekliyorum. Normalde okuyucu bölüm gelmesi için gün bekler ben yazan olarak atacağım günü bekliyorum ilginç bir şey jsdnfhsdjflsa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KOMUTAN | Texting
Humor🧚 TAMAMLANDI🧚 Evlendirilmesi istenilen komutan yerine başka komutana yazarsa ne olur? 🧚♀️ Siz: Asker adammışsın tamam belki oralarda karı kız bulamıyor olabilirsin ama Siz: Annenin bulduğu ile de evlenmek istemezsin Siz: Hem ben hiç evlenilecek...