GEEELDİİMMM KIZ 80K OLMUŞUZ 💃 Tövbesteyşın demek istiyorum bölüm alev alev kızzz kuduruk anam bunlar biliyorsunuz jsdnsjncksj
Keyifli Okumalar...
🧚♀️
Sırtım soğuk duvara yaslı Tahir'in kucağında iken dudaklarımdan ayrılan öpücükleri çeneme, oradan boynuma indi ıslak ve ağır hareketlerle. Daha fazlası için geriye attığım başımla ona yer açarken sırtımda hissettiğim sert eli ile bir anda duyduğum yırtılma sesiyle şaşkınlıkla kaldırdım başımı. Üzerimde ki geceliği tek eliyle çekip yırtmıştı. Yırtmadan da çıkarabilirdi! En sevdiğim pijamamdı o benim.
Gözlerime açlıkla bakarken "Yenisini alırım." diyerek çıplak kalan göğüslerimden daha önemli bir şey yokmuş gibi dudaklarını sağ göğsüme kapattığında bir şey diyemeden açılan dudaklarımın arasından inleme kaçtı. Öptü, yaladı ve sertçe emdi. Ucunu ısırdığı an küçük bir çığlık atarak kasıklarıma toplanan sızıyla beraber saçlarına asıldım. Öyle çok sızlıyordu ki tatlı tatlı, hem bitsin hem hiç bitmesin istiyordum.
Sırtımı duvardan ayırırken "Salon nerde?" dediğinde neden yatağı sormadığını sorgulamadan elimle gösterdim. Adımları oraya yönelip beni yumuşak L koltuğuma bıraktı. Led ışıklarımı açıp ortada ki sehpayı iterek uzaklaştırırken bana doğru attığı her adımla daha da kasıldım. Dudakları kıvrılırken bacaklarımın arasında koltuğun önüne diz çöktü dağ gibi bedeni.
Sertçe yutkunurken elleri nazikçe şortuma uzandı "Sana ne demiştim hatırlıyor musun peri kızım?" normalde ilişkinin en arsızı bendim ama bana öyle bir bakıyor öyle bir dokunuyordu ki yutkunmak dışında söyleyecek bir şey bulamıyordum. Kendimi tamamen ona bırakmak ne isterse yapmak istiyordum sadece. Öyle de yapıyordum. "Sana koltukta, mutfakta, masada, halıda, duvarda hatta lavaboda bile defalarca sahip olacağım."
Tüm bedenim ellerinin altında titrerken bunu farkında bir şekilde özgüvenle baktı bana. Üzerimde kalan son parçayı da çıkarıp atarken arsız yanım daha fazla dayanamadı. Usulca uzanıp mavi ledlerimin aydınlattığı odada gömleğini sertçe çekip düğmelerin yerlere saçılmasını sağladığımda dudağı kıvrıldı. Ona arzulu gözlerle bakarken "Yenisini alırım." diyerek üzerinden çıkarıp atarken pantolonunu da çıkardım ama baksırına dokundurtmadan beni koltuğa itti.
Üzerimde yükselip dudaklarıma kapandığında sırtım koltuğun sırt kısmına yaslı bir halde ellerimi sırtına çıkardım. Dolgun etli dudakları dudaklarımın arasında erirken boynuma, göğsüme daha aşağılara inen dudakları ile hafifleyen sızı tekrar artmaya başladı. Onun için sırılsıklam olan kadınlığıma eğilerek "Benimsin, sadece benim." diye fısıldadı. Ben bir şey diyemeden öyle sert bir şekilde dudakları ile kapattı ki çığlık atmadan edemedim.
Anladık seninim de bana da yazık be!
Belim yay gibi gerilip kendimi ona iterken buldum bedenimi. Heyecandan ve sancıdan titreyen bacaklarımın içinden bastırarak daha da açmama neden olurken dili ile baştan sona doğru yaladığında tiksinmesini beklememe rağmen dayanamıyor gibi "Sikeyim, bu kadar eşsiz olmamalısın." diye şikayetlendi. Tekrar üzerime doğru çıkarak dudaklarımı vahşice sahiplenirken içime giren iki parmağı ile ağzına doğru boğukça inledim. Öyle sert girmişti ki sanki ilk sefermiş gibi sızladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KOMUTAN | Texting
Comédie🧚 TAMAMLANDI🧚 Evlendirilmesi istenilen komutan yerine başka komutana yazarsa ne olur? 🧚♀️ Siz: Asker adammışsın tamam belki oralarda karı kız bulamıyor olabilirsin ama Siz: Annenin bulduğu ile de evlenmek istemezsin Siz: Hem ben hiç evlenilecek...