🧚‍♀️27

17.2K 780 36
                                    

AYY ÇOK ÖZLEMİŞİM BURAYA GELMEYİ (görende yıllardır yokum sanır jsdnckjnakjc) olsun dört gün de çoktu benim için... One kiss alim bir denee ve geçeliiim (:

Keyifli Okumalar...

🧚‍♀️

"The feeling won't let me sleep

'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel

One kiss is all it takes

Falling in love with me

Possibilities

I look like all you need

One kiss is all it takes

Falling in love with me

Possibilities

I look like all you need"

Sesim kısılırcasına bağırarak söylediğim şarkı ile kalçamı sallarken Tahir direksiyonda dudağında ki çarpık bir gülüşle ayakta arabanın üzerinden çıkmış oynayan beni izliyordu. Sevdiceğimi ikna ettiğim için gecenin on ikisinde lasertag oynamaya gidiyorduk ve biz geç uyandığımız için ve bir bardak da olsa bira içtiğim için farklı bir enerjim vardı. 

Deli gibi dans etmek ve sevişmek istiyordum ama şimdilik sadece ilkini yapabileceğim. İkincisi için eğlencemizi bitirmem gerekiyordu. Ritme göre kollarımı rüzgarda kaldırıp sallarken açtığım saçlarımın savruluşuna eşlik etmek ister gibi kalçamı sallarken bir anda ne olduğunu anlayamadan araba sağa çekilip dururken kalçamdan sertçe tutulup çekildiğimde kucağına düştüm. 

Düşerken direksiyona belimi vurmasam daha ateşli olabilirdi. 

Tahir boynuma sardığı büyük eli ile dudaklarımızı sertçe buluşturduğunda hiç itiraz etmeden karşılık vermemle belime doladığı koluyla kucağına ata biner gibi oturtup tek hareketle koltuğunu geriye çekebildiği kadar çekti. Dudaklarımız birbiriyle savaşır gibi o kadar saldırgan ve sertti ki tahriş olmamaları imkansızdı. 

Ne demişler bebek gibi sev, düşman gibi seviş. 

Bu felsefe ile ilerliyorduk ikimizde sanırım.

Dudaklarımız saniyelik ayrılırken arabanın üzeri kapanıp camlar da yükselmeye başladığında elleri pantolonumun düğmesi ve fermuarına yöneldi. Gözlerime bakarak "Sanırım çok bile dayandık." dediğinde gülümseyerek kalçamı kaldırıp pantolonumu indirmesine müsaade ederken onunda benden farklı olmamasına bir defa daha düştüm. 

Biz birbirine asla doyamayan bir çifttik. 

Demek ki neymiş şimdilik sadece ilkini yapabilirim derken yanılmıştım ikincisini de pekala yapabilirmişiz.

"Dayanamıyorsun içimden çıkmaya değil mi?" derken dudaklarımda oluşan ukala gülüşü ısırdığında sesli bir kahkaha atarak "Acıttın." dedim cilveli bir sesle.

Hiç de acımamıştı. 

Pantolonlarımızı sıyırdıktan sonra kendisini bana sürterek her an ona karşı anında ıslanan kadınlığımın ıslaklığı ile aletini kayganlaştırdıktan sonra kalçalarımdan tutarak sertçe içime girdiğinde ikimizde aynı anda inledik. Kahretmesin ki fazla seksiydi. "İnan dayanamıyorum. Elimden gelse buradan, cennetimden bir saniye çıkmam." dedi boğuk bir sesle.

Ellerimin biri ensesinde diğeri karın kaslarının üzerinde aşık olduğum baklavalarında iken belimi yay gibi geri atıp arkaya meylettiğimde içime girerken ki dolgunluğu daha hissedilir hale getirdim. İkimizde belli bir ritimle kalçalarımızı hareket ettirmeye başladığımızda "Ah sikeyim her seferinde hala nasıl bu kadar dar olabilirsin?" diye inlercesine bağırırken saçımdan tutarak kendine çekip dudaklarımızı birleştirdi. 

YANLIŞ KOMUTAN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin