Ya ben anlatamadum ya sen anlamayisun ellere yağmur oldun bana damlamayisuuuun ksdmcksmcksamcksa Gecenin köründe karadeniz türküleri eşliğinde size güzel mi güzeeeellll tatlı mı tatlııııı minnoş bir bölüm yazıyorum şu an jdndsjvnajka
Kız senun gülüşune İstanbuli yakaruuummm <3 Öptüm bal yanaklarınızdan ha benum çiçeklerum jsdncjksacnjka
🧚
Birisi eğer bana kız isteme merasiminin bile bir milyon tane detayı olduğunu söylese ve yorucu olduğundan bahsetse ben yine de Tahir'im isteyecek deyip bu hengamenin içine girerdim ama yine de keşke birileri önceden bilgilendirseydi fena olmazdı. Sevdiceğimin yanından eve gelir gelmez annemle eve gelen organizasyon ekibiyle ayarlama ve süsleme yapmak için kolları sıvamıştık.
Kaç kişi olacağımızı sormak için anneme döndüğümde duyduğum elli sayısı gözlerimin irice açılmasına neden olmuştu. Bu sadece bizim tarafken sadece en yakınlarımızı çağırdığını söylemese kalpten gidecektim. Bu sadece yakın kesimse tüm akrabaları çağırsa ne olurdu acaba? Ya da akraba değil de aile dostu diyelim.
Tahir ile konuştuğumda onların da elli atmış kişi geleceklerini duyduğumda derin bir nefes verip organizasyon ekibini bahçeye havuz kısmına yönlendirmiştim. Salona sığmayacaktık çünkü. Bahçeye yüz elli kişilik masa ve sandalye konulurken renkleri özellikle beyaz ve kırmızı ayarlanması konusunda uyardım. Havuzun baş kısmına bir basamaklı bir platform konulurken arka kısmına çok hoş bir arka plan yapıldı. Üzerinde ışıklarla bizim ismimiz yazılırken sırıtmadan edemedim. Nasıl da yakışıyor isimlerimiz.
Melis ve Tahir.
Küçükken de Tahir Kaleli'ye aşıktım zaten büyüdüm kendi Tahir'imi buldum ve benim TAHİR'İM DAHA YAKIŞIKLI. Her anlamda en mükemmelini bulup kaptım ve kaçırmamak için nikahı bile bastım. Kendi düşünceme kıkırdarken masalarda ki aperatif yiyecekler için neler konulacağını da seçip içecekleri seçtikten sonra masa süsünü bile ayarladım. Annemin olmazsa olmaz dediği cam cezvemizin geldiğini gördüğümde güldüm. Tahir'e özel ayrı bir tepsi ve fincan bile ayarlanmıştı.
Müzik için kişilerle görüşmüştüm evden bizim oturacağımız sandalyelere kadar bir güzergah belirlenmiş kenarları çiçeklerle süslenmişti. Konfetilerden yakılacak meşalelere kadar her şey tamamlandıktan sonra salona dizilen yüzlerce kıyafetin içinden kendime elbise seçmek için kolları sıvadım bu defa. Sayısız giyip çıkardığım kıyafetlerin ardından gözüme çarpan kırmızı elbise ile kaşlarım usulca havalandı.
"Onu deneyebilir miyim?" dediğimde hemen askısından çıkardıkları elbiseyi bana getirirken "O Nurcan hanımın özel tasarımı ancak genelde isteme nişan gibi günlerde fazla abartılı bulunduğu için tercih edilmiyor. Fazla iddialı bulunuyor." dediğinde güldüm. "Bana verdikleriniz ise fazla sevimli. Kesinlikle bana göre değil." İddialı olmak tam benlikti. Kalkıp elbiseyi giydiğimde tam anki benim ölçülerime göre dikilmiş gibi olan kan kırmızısı elbise öyle güzeldi ki. Hayran olmamak elde değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KOMUTAN | Texting
Humor🧚 TAMAMLANDI🧚 Evlendirilmesi istenilen komutan yerine başka komutana yazarsa ne olur? 🧚♀️ Siz: Asker adammışsın tamam belki oralarda karı kız bulamıyor olabilirsin ama Siz: Annenin bulduğu ile de evlenmek istemezsin Siz: Hem ben hiç evlenilecek...