🧚‍♀️26

19.4K 808 83
                                    

BEN GELDİİİİMMM KIZ 100K'YI GEÇMİŞİZZZ GÖRÜNCE ÇIĞLIK ATTIM JSBXJSBKX Bu bölümü onun şerefine atıyorum erken görseydim daha erken atardım ama yapcak bir şey yok artık jxbxjsjjsbxjnw

Bu arada fark ediyor musunuz ne zaman şu gün şu zamanda gelcem desem daha erken geliyorum DURDURUN BENİ jsbxkwbx

Keyifli Okumalar...

🧚‍♀️

Sabaha kadar sohbet muhabbet ve cilvelerle geçen nöbetten sonra Tahir sabah çiçeklerimi de alarak eve geçtiğinde bende son kan alımını yapıp laboratuvara gönderdim. Sabah mesai için ilk gelen Suna'ya nöbette biten ilaçları ve hastaların son durumlarını aktarıp doktorun dediklerini de bir bir söyledim.

Hastanede ki işim bittiğinde sürünürcesine çıktığım an karşımda arabasına yaslanmış bekleyen resmi sevgilimi görünce ağzım kulaklarıma vardı tüm yorgunluğuma rağmen. Sanki daha ayrılalı bir saat olmamış gibi koşarak boynuna atlarken "Sen gitmedin mi?" Dedim cilveli bir sesle.

Kaslı kolları ile belimi sarıp ayaklarımı yerden keserken "Seni almadan nasıl gideyim peri kızım?" Dediğinde kıkırdadım. Arabanın ön kısmına beni nazikçe bırakıp şakaklarımdan öptükten sonra kapıyı kapatıp kendi yerine geçti.

Yol boyu ona sorduğum tüm sorulara sıkılmadan hafif bir tebessüm ile cevap verirken ikimizin de tüm gece uykusuz kalmasına rağmen nasıl onun bu kadar dinç benim ölü balık gibi olduğumu sorguladım bir süre.

Eve gider gitmez gördüğüm manzara şaşkınlıkla dudaklarımın aralanmasına neden oldu. Dediğini yapmış tüm kırdığı şeylerin yenisini almış ve evi temizlemişti belki de temizlettirdi bilemiyorum. Benim takıldığım kısım sadece kırdıkları eşyaları değil eski ya da yıpranmış çoğu eşyamı en gıcırı ile değiştirmişti.

Buna gurur yapıp alınıp bağıracağımı düşünmüyorsunuz inşallah???

Gayet de mutlu olmuştum oh canıma minnetti yani ben al demedim sonuçta değil mi ama?

Yorgun adımlarım banyoya yönelirken gördüğüm yeni duşa kabin ile sesli güldüm. Belime dolanan kollara sırtımı yaslarken "Bize daha geniş bir kabin lazım diye düşündüm." Dediğinde başımı arkaya çevirdim.

Gözlerim dudaklarında iken eğilip beni öptüğünde geri çekilip gözlerine bakarak "Beni yıkar mısın çok yorgunum." Dedim mızmız küçük çocuklar gibi. Bana gülümserken "Büyük bir zevkle." Dediğinde sonumuzun hayır olmadığını anladım ben.

Başta nazikçe beni yıkamaya başlamış sonra benim yorgunluğuma rağmen onu tahrik etmem sonucu duşa kabinde üzerime abanmıştı. Cam duvarda sıcak suyun altında defalarca içime girip çıkmış ve menilerini içime bırakmıştı.

Dudaklarımı talan eden dudakları geri çekilirken "Yorgunsun ama asla uslu bir kız olamıyorsun öyle değil mi?" Dedi boğuk bir sesle. Çıplak göğüslerini ve baklavalarını okşarken "Uslu bir kız olmamı ister miydin?" Dedim alt dudağımı ısırırken.

Gözlerinin elası daha da koyulaşırken "Ben senin her halini isterim." Diyerek bir kez daha dudaklarını göğüslerimle buluşturdu. Sonunda ikimiz de birbirimize doyamayacağımızı anlayınca uslu bir şekilde temizlenip havlularımız ile odama geçtik.

Ben üzerime sadece bol bir tişört geçirip kendimi yatağıma atarken Tahir de el çantasından yeni bir baksır çıkarıp giyerek kendisini yanıma bıraktığında kollarının arasına çekmesi ile beline kollarımı dolayarak gözlerimi kapattım.

YANLIŞ KOMUTAN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin