Bayram temizliği diye anam cılkımı çıkardı bana DÜĞÜN KAZANI İLE SARMA SARDIRDI belimi hissetmiyorum ama neyse yine de yettiiimmm sizeeee jsbxjwbxksbx Uzunca bir bölüm oldu bence haa jsdnsaj
Keyifli Okumalar...
🧚♀️
Duyduğum tıkırtı sesleri ile gözlerimi aralarken yatmadan önce sarıp sarmalandığım kolların boşluğu ile karşılaşmak kaşlarımı çatmama neden oldu. Elimi uzatıp Tahir'in yerini yoklarken soğuk yatakla huzursuzca toparlanıp oturur hale geldim. Otururken sızlayan kalçam yüzünden tekrar yatağa devrilirken mutfaktan bir kırılma sesi duyduğumda dudaklarım kıvrıldı.
Anlaşılan kahvaltı hazırlıyordu kocam bize.
Dün gecenin üzerimdeki etkisi dozerden farksızdı. Öyle yorgun ve dayak yemiş gibiydim ki. Yine de pişman değildim. Dediğini yapmış ve tenlerimizi birbirinden bir an olsun ayırmadan evimin her köşesinde bana sahip olmuştu. Gece boyu defalarca zirveye çıkmış ve beraber düşmüştük.
Kaç kez ismini haykırırken dudaklarımı dudakları ile istila ettiğini bilmiyordum her inlediğimde sevgiyle bıraktığı öpücükleri sayamıyordum. Ben nasıl onun için defalarca ismini inlemişsem o da sayısız benim ismimi sayıklamıştı. Öyle yoğun duygularla beraber olmuştuk ki kalbim yerinden çıkacak infilak olacak sandım. Heyecandan hem de her seferinde öleceğim sandım.
Neyse ki dayanıklı çıktım. Ölmedim.
Her insanın unutamam diyeceği anı mutlaka olurdu iyi ya da kötü ve benimki de dün geceydi. Hafızam silinse silinmeyecek kadar büyük bir etki bırakmıştı üzerimde. Her kırdığı eşyamdan sonra 'yenisini alırım' demesi ise fazla ironikti. Anladık zenginsin ama kırmaya gerek var mıydı her şeyi?
Kimin umurunda hepsi feda olsun o ayrı.
Güçlükle çıktığım yataktan çıplak bedenimde ki morluk ve izleri açığa çıkardığımda nasıl oluştuklarını düşündükçe arsız bir tebessüm oluşmuştu dudaklarımda. Üzerime uzanıp yerde ki siyah gömleğini alıp üzerime geçirirken ne ara salondan buraya geldiğini anlayamadım. Ah hatırladım ellerimi bağlamak için kullanmıştı.
Düşünceme sırıtarak odadan küçük adımlarla çıktığımda kızıl saçlarım karışmış omuzlarımdan dağınık bir şekilde saçılmıştı her yanıma. Umursamadım. Adımlarım mutfağa yöneldiğinde kenarda ayakları kırılan masamın üzerinin kahvaltılıkla doldurulduğunu gördüm. Ne ara tamir etmişti ki? Tahir geldiğimi fark edince bana döndü gülen yüzüyle.
Üzerinde bir şey yokken altında sadece baksırı vardı ve aşırı iştah açıcı görünüyordu ama bedenim yenisini kaldırabilir mi emin değildim. Bana yaklaşıp dudaklarıma bir buse bırakırken "Günaydın peri kızım." Dedi sıcacık sesle. Ona melül melül bakarken daha fazla ayakta kalmamak için sandalyelerden birine yönelirken "Günaydın yavrum. Çok hamaratız bakıyorum." Dedim alayla.
Tahir kızarttığı patatesleri boşaltıp masaya bırakırken "Eh seni evliliğe ikna etmem lazım olsun o kadar." Dediğinde kıkırdadım. Gözlerim tekrar masaya kaydığında sertçe yutkundum. Masanın üzerinde neler yaptıklarımızı düşündükçe yemek moduna giremiyordum. İştahım başka şeylere yöneliyordu. Yanaklarım ufaktan kızıllaşsa da arsız yanım daha baskın geliyordu.
"Bugün sen işteyken kırdıklarımın yenisini alacağım. Sabah kalktığımda savaş alanı gibiydi her yer." Dedi masaya neden baktığımı anlamadığı için masum bebeğim. Dudaklarım kıvrılırken "Önemi yok da keşke salonda yeseydik." Dedim imalı bir bakışla. Sonunda neden masaya dikkatli baktığımı anlamış olacak ki çarpık bir gülüşle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KOMUTAN | Texting
Humor🧚 TAMAMLANDI🧚 Evlendirilmesi istenilen komutan yerine başka komutana yazarsa ne olur? 🧚♀️ Siz: Asker adammışsın tamam belki oralarda karı kız bulamıyor olabilirsin ama Siz: Annenin bulduğu ile de evlenmek istemezsin Siz: Hem ben hiç evlenilecek...