🧚‍♀️35

11K 587 94
                                    

SÜPRAAYYZZZ

Heellooo ve yine bir ben jsndjasncjdan

Dayanamadım eve gelir gelmez yazdım valla on sekizinde gelecek demiştim ama erken attım diye kızacak değilsinizdir umarıııımm (:

Öpüyom gocamanındannnn 

Keyifli Okumalar...

🧚‍♀️

Yaşadığım şoku inanın size anlatacak kelime bulamıyorum. Hevesle aldığı dondurmanın yerle buluşmasını izleyen çocuk masumluğu ile bakıyordum karşımda ki kocama zerre benzemeyen esmer güzeli canım görümceme. Sevdiceğimin ela gözlerine inat koyu kahve gözleri badem şeklindeydi. Saçları oldukça gür koyu kahverenginde sırtına doğru dalga dalga uzanırken aklıma okuduğum üvey kardeş ilişkilerinin gelmesini engelleyemedim. 

Daha geçen gün izlediğim filmin konusu bile üvey kardeş ilişkisiydi. Tamam çok yakışıyorlardı ama benim kocama benden daha çok kimse yakışamazdı. 

Bu kızdan nefret ettim.

Bana bir şey yapmasına gerek yoktu, fazla güzeldi oldukça bakımlıydı ve en önemlisi Tahir ona değer veriyordu. Onun evine habersiz girebiliyordu ve en mühimi sevişmemizi bölmüştü. Bunlar nefret etmem için yeterliydi.

Kaşlarım çatılırken usulca indim Tahir'in kucağından. Kız bana kısılan gözlerle bakarken ben ona oldukça ters ve dik bakıyordum. "Tuğçe ne işin var abiciğim burada?" aynen öyle ne işin var söylemeden etmeden çıkmış gelmiş. Belki adam operasyonda belki yaralı sizden saklıyor belki sevgilisini ağırlıyor. Niye söylemeden geliyorsun ne bu rahatlık acaba?

"Oğuz abiyle konuştum görevde vurulduğunu öğrendim merak ettim izin aldım bir göreyim diye geldim ama oldukça iyiymişsin maşallah." Bak bir de bizi iğneliyor görüyor musunuz? Sen kim köpek be. Hayır ismin de zaten hiç güzel değil sinsi ismi gibi. O Oğuz'a da saydırmak farz oldu ne demeye söylüyor yaralandığını ona ne yani. 

Sinirlendim. 

"İyiyim fındığım. Hoş geldin." diyerek ona bir adım atmıştı ki yüzünde gördüğüm tebessümle beraber ters bakışlarım ikisini de hedef almaya başladı. Kız koşar gibi gelip sevgilimin beline sarılıp başını benim yuvama, göğsüne, yasladığında ellerim titremeye başladı öfkeyle. Dayanamadan araya girip kızı sert bir şekilde iterken sanki yüzünde ki acı ifadesini görmemiş gibi gülümsedim. 

Samimi çıkardığım sıcacık bir sesle "Bu abin bizi tanıştırmayacak galiba bende seni çok merak ediyordum. Melis ben sende Tuğçe olmalısın öğretmendin değil mi? Benden bir yaş küçük ve Ankara'da görev yapıyordun diye biliyorum. Buralara kadar çok yorulmuş olmalısın." diye peş peşe sıralarken çoktan salona yönlendirmiş en uzak köşeye oturtmak için sürüklemiştim adeta. "Maşallah pek de güzelmişsin Allah nazarlardan saklasın kız esmer bombasın. Kıçını kaşı da nazarım değmesin." 

Neresine değecekse kapkara teni var benim süt beyazı tenimin yanında mal gibi görünüyordu. Ay lütfen yanlış anlaşılma olmasın ben sarışın esmer kumral kızıl fark etmez tüm kadınları çok beğeniyorum ama tehlike arz eden tüm kadınlar iğrenç görünüyor gözüme. Sonra linç yemeyelim lütfen. Neyse sevmedim yani kızı hiç. Yanakları da yakından daha pürüzsüz ve kendiliğinden pembeydi. 

Sinir şey.

"Evet doğru söylediklerinin hepsi. Bende memnun oldum ama abim senden hiç bahsetmemişti." dediğinde kısılan gözlerle bana anlamaya çalışır gibi bakan Tahir'e kısa bir bakış attım. Bana söyledim inanmadı tanışmak istiyor dememiş miydi? "Ya öyle mi? Bana da her gün on defa falan ne kadar çok evlenmek istediğini söyleyip duruyor. Ailesine bile söylemeden istemesi ne kadar ciddi olduğunu belli etmiş oldu. Öğrendiğim iyi oldu ya çok sağ ol." 

YANLIŞ KOMUTAN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin