Selam güzellerim ve fıstıkslarım ve bal böceklerimmm siz bana az yorum yaptınız diye bende verdiğim tarihte değil şimdi attım NEDEN çünkü size TRİP ARIYORUM ama fark ettiniz mi HAYIIIIRRRR!
HÜZÜNLÜ BİR POPKEKİM ŞU AN...
Ama olsun neyse finale yaklaşıyoruz zaten o yüzden çok trip atamıyorum ama beni çok üzerseniz üzülürsünüz HİHİHİHİ (TEHDİT ETTİM AMA YORUM YAPIN SİZDE NAPİM) jdscjkmnkjca
Keyifli Okumalar ballar...
🧚
Çalan alarm sesiyle yüzümü buruştururken "Neden alarm kurdun ki?" diye söylenerek arkamı dönüp Tahir'in boynuna daha da saklanırken Tahir gözünü yarım açıp telefonuna uzanarak "Alarm değil." dedi sadece ve çok geçmeden "Emredin komutanım." diyen dinç sesini duydum. Kaşlarım kendiliğinden çatılıp başımı boynundan çekerken karşıyı bir süre dinledikten sonra "Anladım komutanım." dedi sadece.
Gözleri asla üzerime dönmezken "Önemi yok komutanım. Vatan her şeyden önce gelir." dediğinde göreve gideceğini anlamak gözlerimin dolmasına neden oldu. Alt dudağımı sertçe dişlerken derin bir nefes bıraktım ağlamamak için. Biliyorum onun işi buydu ama düğün için bir sürü şey yapacaktık. Tahir daha fazla konuşmadan telefonu kapattığında bakışları usulca bana döndü.
Burukça gülümsemeye çalışırken canımdan can gidiyor gibi hissetsem de anlayışlı olmaya çalışarak "Göreve gitmen gerekiyor." dedim titrek bir sesle. Başını usulca sallayarak onayladığında hemen boynuna sarılarak kucağına oturduğumda elleri çıplak belimi sımsıkı sarıp kendisine bastırdı. Dayanamadan başımı omzu ve boynu arasına saklarken ağlamaya başladığımda "Şşşhh ağlamak yok peri kızım." dedi sakin yatıştırıcı bir sesle.
Omzumu silkerken geri çekilip kızıl saçlarımın göğsüne dağılmasını umursamadan güzel elalarına bakarak "Ben seni çok özlüyorum." dedim içimi çekerek. Yüzünde tarifi olmaz bir gülümseme ile bana bakarken "Bende seni öyle canımın içi ama elimizden bir şey gelmez." dedi önce. Benim tekrar ağlayacak gibi olduğumu fark edince "Ama şimdi sen bizim için düğün hazırlıklarını tamamlarken bende o itlerin leşlerini serip sana geleceğim hızla." diye devam etti.
Burnumu çekerek "Tek başıma mı seçeceğim her şeyi?" dediğimde başını yana eğdi yapma dercesine. Onu da üzüyordum ve elinde olan bir şey değildi haklıydı. Başımı sallayarak onaylarken "Tamam ilk değil son da olmayacak ben her gün bir sürü mesaj atacağım sana her şeyi anlatacağım ve ayarlayacağım sende gelince kocaman sarılacağım." dedim hala titremesini durdurmaya çalıştığım sesimle.
Tahir dudaklarıma sertçe kapandığında gözyaşlarımın akmaması için üstün bir çaba versem de dudaklarımızın arasına giren tuzlu tatla başarılı olamadığımı anladım. Sakin ve usul usul birbirimizi bir kez daha tamamlayıp hasretini çekeceğimizi bile bile duşumuzu aldık ve hazırlanıp yola koyulduk. Beni eve bırakıp öpüp gittiğinde ne kadar uğurlamak istesem de burada ki başka askerlerle buluşup gideceğini söylediği için peşinden gidemedim maalesef.
Kıpkırmızı gözlerle eve girdiğimde annem beni görünce telaşla ayaklandı. "Kızım ne oldu sana böyle?" dediğinde derin bir nefes alarak "Tahir göreve gitti anne." dediğimde annem bana içi gidiyor gibi üzgünce iç çekerek sıkıca sarıldı. "Allah'ın izni ile sağ salim gelecek kızım endişelenme." İnşallah annem inşallah sağ salim gelir beni yine güvenli kollarının arasına alırdı. Aksini düşünmek bile istemiyorum.
*
Siz: Göreve daha girmemiştirsin diyeceğim ama sen zaten daha göreve gitmeden kapatıyorsun telefonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KOMUTAN | Texting
Humor🧚 TAMAMLANDI🧚 Evlendirilmesi istenilen komutan yerine başka komutana yazarsa ne olur? 🧚♀️ Siz: Asker adammışsın tamam belki oralarda karı kız bulamıyor olabilirsin ama Siz: Annenin bulduğu ile de evlenmek istemezsin Siz: Hem ben hiç evlenilecek...