Yine erken geldim çünkü neden? Bir nedeni yok ders çalıştım ve sıkıldım bende size bombastik bir bölüm yazmaya karar verdim. Ha bu arada yorum yaparken benim görüp istediğinizi misli ile verebileceğim seçeneğini lütfen aklınızdan çıkarmayınız... Kaos isteyen sevgili okuruma sevgiler (:
Keyifli Okumalar...
🧚♀️
Eve geldiğimizde ben oldukça sakin görünüyordum içimde ki sinire rağmen. Tuğçe koşarak Tahir'e sarılıp "Abi çok korktum. İyi ki geldiniz." derken dolan gözlerle bana bakarak "Özür dilerim eğlencenizden etmiş gibi oldum. Üzgünüm." dedi. Başımı düz bir yüzle ona bakarak iki yana salladım sorun değil dercesine çünkü nasıl birisi olduğunu anlayamamıştım.
Gerçekten benim gereksiz kuruntum söz konusu muydu? Bir şey hissediyor muydu yoksa sadece sıradan bir görümce miydi?
Tahir ona sarılıp "Sorun değil. Işıklar gelmiş?" dedi sorar gibi. Tuğçe geri çekilip akmayan göz yaşlarını silerek burnunu çekti. "Evet beş dakika önce geldi." Tahir başını sallarken telefonu çalınca müsaade isteyerek açtı hemen. "Efendim koçum?" kısa bir süre karşıyı dinledi ve "Tamam geliyorum." diyerek kapattı.
Gözlerimiz anında birbiri ile kesişirken "Benim karargaha gitmem lazım bebeğim çok sürmez yarım saate gelirim olur mu?" dediğinde yine sesli bir şey söylemek içimden gelmediği için başımı sallayarak onayladım. Yanıma gelip durgun halime anlam vermek ister gibi baksa da uzatmadan alnımdan iç çekerek derince öpüp "Hemen geleceğim." diyerek evden çıktı.
Tuğçe bana düz gözlerle bakmaya başladığında "Ben bir duş alacağım." diyerek kıyafetlerimi toplayıp kendimi banyoya attım. Sıcak suyun altında rahatlarken bedenimi kirden ve yorgunluktan arındırıp güzelce yıkadım bedenimi. Ardından üzerime ipek şort takımımı geçirip banyodan çıktığımda onu duydum.
"Evet ya rezil bir şey. Neyse ben bir tuvalete gideyim gelince detaylı anlatacağım."
Kaşlarım şüphe ile çatılırken kapıyı geri girip sesli bir şekilde açıp çıktığımda "Ah çıktın mı bende tam çok sıkıştım diye kapına gelecektim. İşin yoksa kullanabilir miyim?" dediğinde başımı sallayarak "Tabi." dedim. İçeri girip kapıyı kapatması ile hızla mutfağa girip telefonu aldım elime. Karşılaştığım desenli şifre ile ekranı kapatıp ışığa tuttuğumda geri zekalının u deseni koyduğunu görmek gözlerimi devirmeme neden oldu.
U desenini girip açılan ekran ile önce son konuşmalardan kime anlattığına baktım ve annem yazısı ile dişlerimi sıktım. Whatsapp a girip annesi ile olan konuşmaya girdiğimde ellerim titremeye başladı öfkeden.
Siz: Anneee
Siz: Neler öğrendim neleeerrr
Annem: Hayırdır kız ne öğrendin sen gittin mi Tahir'in yanına
Siz: Gittim tabi ya
Siz: Ne gördüm ben
Annem: Çatlatma ne gördün kız
Siz: Abim eve kucağında bir kızla girdi baya ayakta götürüyordu
Annem: Neee
Annem: Kız ne diyorsun sen
Siz: Valla öyle annem
Siz: Senin Sude ile yapma planların bir yollu yüzünden suya düşecek haberin olsun
Annem: O nasıl söz kız öyle yollu mollu
Siz: Anne kızı görmen lazım öyle yılışık ve sinir bozucu bir şey ki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KOMUTAN | Texting
Humor🧚 TAMAMLANDI🧚 Evlendirilmesi istenilen komutan yerine başka komutana yazarsa ne olur? 🧚♀️ Siz: Asker adammışsın tamam belki oralarda karı kız bulamıyor olabilirsin ama Siz: Annenin bulduğu ile de evlenmek istemezsin Siz: Hem ben hiç evlenilecek...