Ay bana hemen bölüm at demeyin ya elimdeki bölümler biterse BEN STAJA GİDİNCE NAPCAZ dayanamayıp atıyorum hemen, demeyin bölüm bölüm diyeee 😭
Keyifli Okumalar...
🧚♀️
Pekala ben arsız bir kızım.
Bunu kabul ediyorum.
Ay kızlar kızmayın ama benim dram acı falan da bir yere kadar sinir stres olduğum zaman ağlamak yerine kırıp dökmeyi seviyordum ve bu yüzden de telefonumu İzmir'e gelince geri açmıştım. Tabi ben açtığımda şarjım bitmiş olduğu için şarja takıp ailem ile vakit geçirdikten sonra şimdi anca odama gelip telefonu elime alabildim.
Şimdi yüzbaşının burnundan getirme vaktiydi.
Telefonu açıp interneti aktifleştirdiğimde yığılan sayısız mesaj ve arama bildirimi ile bir besmele çektim. Noluyor kız. Telefonun titremeleri durup hepsi birikene kadar yatağıma bırakıp bacaklarımı bağdaş kurarak oturdum.
Sonunda telefon sustuğunda sakince elime alıp onlarca mesaj atan yüzbaşının mesaj kutusuna tıkladım. Heyecandan titreyen ellerimi bilmeseniz de olur bence.
Kocam: Melis Melis Melis...
Kocam: Öyle çok özlemişim ki, hem mesajların hem güzel yüzün ilaç gibi geldi.
Kocam: Hediyeni aldım, notunu da büyük bir zevk ile gerçekleştireceğimden emin olabilirsin.
Kocam: Bizim için aldığın gecelikleri en kısa sürede üzerinde görmek de isterim.
Kocam: İkisinin de nefes kesici olduğunu söylemeden edemeyeceğim.
Kocam: Sen şimdi melekler gibi uyuyorsundur.
Kocam: Kollarımda uyusaydın keşke peri kızım. Seni çok özledim.
Kocam: Kokunu çok özledim. (04.45)
Bu mesajlar bana atılan o iğrenç mesajlardan yirmi beş dakika sonra atılmıştı ve anladığımız üzere benim şapşalımın hiçbir şeyden haberi yok. Kendimi klişe bir Türk dizisinin içine düşmüş gibi hissediyordum.
Aptal kız bana yazmış mesajlarımızı silerek kanıt bırakmamıştı anlaşılan ama eğer ki gerizekali değilse benim sevgilim ki umarım değildir mesajların görüldü olmasından bile mesajları okuduğunu anlamış olması gerekiyordu.
Kocam: Günaydın meleğim.
Kocam: İştima için hazırlandım ama sen hala uyuyorsun anlaşılan.
Kocam: Uykucu kızım benim. (07.02)
Ben bu mesajlar atılırken ağlayarak sümüklerimi silip sana küfür etmekle meşguldüm canım. Kafamda kurup sana karşı kendimi gaza getiriyordum ama ilk mesajında eridiğimi bilmesen de olur bence. Çok özledim çünkü.
Kocam: Bu saate kadar çoktan uyanmış olman gerekiyor ama hala mesajlarım iletilmiyor.
Kocam: Aklıma bazı saçma düşünceler geliyor ama umarım bu kadar büyük bir aptallık yapmamıştır. (13.23)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KOMUTAN | Texting
Humor🧚 TAMAMLANDI🧚 Evlendirilmesi istenilen komutan yerine başka komutana yazarsa ne olur? 🧚♀️ Siz: Asker adammışsın tamam belki oralarda karı kız bulamıyor olabilirsin ama Siz: Annenin bulduğu ile de evlenmek istemezsin Siz: Hem ben hiç evlenilecek...