🧚‍♀️ 41

6.1K 297 42
                                    

Selam çikolatalı keklerim frambuazlı pastalarım ıspanaklı böreklerim ve yoğurtlu mantılarım jsdnckjasnkjas BEEN GEELDİİİMMMM (okuyanların iç ses: Ne diyo bu la jdnjknaljc)

Bölümü okuyalım sonra hemen kaçmayalım ve gıybet yapalım lüütfeeen. Birde yorum yapalım mı uzuuuun bir zaman sonra ilk kez mutlu enerjik ve bombastik bir haldeyim ve bunu yok etmek istemiyorum mm. Yani inşallah canım ya jksdckszcn

 Yani inşallah canım ya jksdckszcn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hadi hadi okuyun...

🧚

Duygularım sanki bir çocuğun elinde ki balonun bir anda kopup gökyüzüne çıkması gibi karmakarışıktı. Mutluydum çünkü özgür kalmıştım, korkuyordum çünkü bilmediğim bir yola çıkıyordum ve heyecanlıydım çünkü yeni şeyler görüp öğrenecektim. Tahir babamla gittikten sonra annem masanın hazırlanmasını söylemek için mutfağa gittiğinde abimle baş başa kalmıştık. Bana dik bir ifade ile bakarken "Cidden anlamıyorum." dedi ters bir tavırla. 

Anlayışla gülümseyip yanına giderken koluna girip koltuğa çekiştirdim zorla oturması için. Kolunu çekmek istese de koala gibi sarıldığımdan kurtulamadı. "Abim." dedim derin bir nefes verirken. Bununla beraber bedeni gevşer gibi olsa da yüzüme bakıp pas vermedi. Çenemi omzuna yaslayıp alttan ona bakarken "Bak inan seni anlıyorum, hak da veriyorum ama sen beni anlamıyorsun." dedim sakince. 

Abim karşısına çatık kaşlarla bakarken "Evet anlamıyorum çünkü kardeşimi tanıyorum. Evliliği geçtim ciddi ilişki bile yapmaktan çekinen bir kız hemen evlenmez. 'Evlenmek mi ay aman Allah korusun.' diyen bir kız bu kadar kısa sürede evlenmez. Hele de ailesinden gizlice. Başka bir şey var bunda." diye söylendi. Bize inanmıyordu belki tehdit edildiğimi belki zorunda kaldığımı düşünüyordu ama ben sadece sevmiştim. 

"Evet bunları diyen bendim. Şu an da evli olan da benim. Bak Tahir ile konuşurken ya da vakit geçirirken karşıma çıkan kimse gibi olmadığını anladım. Bana nasıl davrandığını görsen anlarsın beni. Kendi gözünden bile sakınıyor abi. Bana gerçekten değer veriyor. Ben sevilmesem, ilgi görmesem ya da değerli olduğumu hissetmesem birisi ile olur muyum? Olmam. Çünkü ben ailemden fazlaca ilgi görerek ve sevilerek büyüdüm. Bundan daha azını kabul eder miyim? Tahir benim için güveneceğim bir liman. Yoksa böyle büyük bir karar almazdım zaten." 

Gerçekten de öyleydi. Bu benim için de geçerliydi. Ailem gibi görmesem, güvenmesem ya da inanmasam olmazdım. Ben ilgi arsızı bir kızdım ve Tahir bunun katlarca fazlasını bana veriyordu. Ne yalan söyleyeyim iyi ki de benim kocam hiç pişman değilim. Abimle uzun uzun konuşmuş aklında ki soruların hepsine yanıt vermiştim. Beni kandıran bir düşman çocuğu olabileceğini bile düşünmüştü ama ailesini anlatınca böyle bir durum olmadığına da ikna olmuştu. 

Biz artık normal sohbetler etmeye başladığımızda içeri giren annem babam ve Tahir ile gözlerim direk sevdiğimi budu. Bana güven vermek istercesine gözlerini açıp kapatsa da gözlerinde bir durgunluk olduğunu anlamak zor olmamıştı. Kaşlarım ufaktan çatılırken babama baktığımda aksine yüzünde memnun ve mutlu bir ifade vardı. Babam "Hadi oturalım masaya açsınızdır." dediğinde Tahir isteksiz bir yüzle masaya bakış atıp yine de kırmamak için yönelecekken dayanamadan konuştum. 

YANLIŞ KOMUTAN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin