Veee geldiiimm çünkü neden gelmeyeyim jsbxjsbkx Bebekleeer staj olayı halloldu sayılır entrikaları Hürrem sultan edası ile egale ettim ve sizlerleyim jdfjnckjzvndakjv Şimdi alev ateş bir bölüme geçiyoruz sonda gıybet yapcazzz baştan diyeyim (:
Oda arkadaşım tepemde bu bölümü yazarken çok zorlandım onun adına bir yıldız daha istiyorum yazarken bakıyor okumuyor it ama okutcaz inşallah djfnjdkndckj
Keyifli Okumalar...
🧚♀️
Koltuktan kat kat daha rahat olan kocamın kucağından indikten sonra bir tık moralim bozulmuş olsa da yolculuk boyunca elimi tutan ve sayısız öpücük bırakan tavırları ile erimiştim bile tekrardan. Beraber evine geldiğimizde inmiş peş peşe eve girmiştik. Kendimi direkt olarak salonda ki koltuğa bırakırken sırt üstü "Ölüyorum yavrum ya yol çok yordu." diye yakındım.
Tahir sakince üzerinde ki tişörtü tek hamlede çıkarıp tekli koltuğun kenarına rastgele attı. Gözlerim kısılıp baklavalarına kayarken alt dudağımı ısırdım refleks olarak. Yanıma gelip açık göbeğimden elini sokarken yanıma oturdu tek bacağını kırarak. Kocaman eli ile belimi kavrarken "Sana masaj yapmamı ister misin?" diye sordu. Şu anda masajdan çok sevişmek istesem de masaj yaparsa sevişirken daha enerjik ve güçlü olacağıma kanaat getirerek nazlı bir gülüşle onayladım. "Oluuur."
Beni tek koluyla birden ters çevirdiğinde bu kadar kolay kaldırmasına kıkırdadım keyifle. "Çok güçlüsün." Üzerimde ki cropu tek seferde çıkarıp atarken üzerimden "Sende çok zayıfsın." dedi bu durumdan gayet memnun bir sesle. Zayıf değildim aslında kalçam vardı göğsüm ortaydı ama belim çok inceydi. Aslında hoş duruyorum ama biraz daha kum saati olmak ister miydim? Evet, kesinlikle isterdim.
Neyse canım beğenen böyle beğensin.
Belimde nazikçe gezen elleri okşayıp hafif bir şekilde kırmaktan korkarcasına masaj yaparken "Benim küçük psikopatım orada sana bir şey olmadı değil mi?" diye sorduğunda kısa bir süre ne zamandan bahsettiğini düşünüp havaalanında ki salak adamdan bahsettiğini anlayınca direkt "Yok bebeğim bir şey olmadı. Ben zaten hakkından geldim. Böyle insanlara bu bile az ama işte ben şimdi bir şey yapsam benim başım belaya girecek." dedim sinirle.
Adalet sadece bir yazıdan ibaretti malum...
Gerilen kaslarımı yumuşatmak ister gibi okşarken "Haklısın güzelim ama ciddi bir şey bile yapsan sana bir şey olmasına izin vermezdim. Merak etme." dediğinde bundan zerre şüphe duymadığımı fark ettim. Gerekirse üstlenir yine de beni kurtarırdı ve bunu düşünmek, ona olan güvenimi fark etmek içimde ki ısıyı artırmıştı.
Ellerinin altında iken "Bebeğim?" dedim sonda ki harfi uzatarak. Masajına devam ederken "Efendim güzelim." dedi. Olduğum yerde ters dönüp sırt üstü yatarak ona dönerken gözlerine baktım hayranlıkla mest olmuş gibi. Elleri göbeğimde minik dokunuşlar bırakırken "Ben seni çok özledim ya." dedim alt dudağımı büzerek. Tahir'in yüzünde tarifsiz bir tebessüm oluşurken belimden tutup çekmesiyle kucağına alması bir olduğunda neşeli bir çığlık atarak boynuna sarıldım sıkıca.
Sanki bıraksam düşürecekti(!)
Ama ne yapayım sarılmaya bahane.
"Sana bir sürprizim var." dediğinde yanağında ki yeni traş olduğu için oluşan tahriş olmuş yere bir buse bıraktım. "Neymiş?" Yatak odasının kapısını açıp içeri girdiğimizle neyden bahsettiğini görmek gözlerimin irice açılmasına neden oldu. "Oha." kollarım kendiliğinden çözülürken ayaklarımın yere basmasını sağladı nazikçe. Şaşkın ve afallamış bir halde yenilediği yatak odasına bakarken sertçe yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KOMUTAN | Texting
Humor🧚 TAMAMLANDI🧚 Evlendirilmesi istenilen komutan yerine başka komutana yazarsa ne olur? 🧚♀️ Siz: Asker adammışsın tamam belki oralarda karı kız bulamıyor olabilirsin ama Siz: Annenin bulduğu ile de evlenmek istemezsin Siz: Hem ben hiç evlenilecek...