"ေျမးေလး ႀကီးလာရင္ ဖြားဖြားကို ေျမးေခြၽးမေလးရွာလာေပးရမယ္ေနာ္....ၿပီးရင္ ကေလးေတြအမ်ားႀကီးေမြးေပး''
"ဟာဖြားကလည္း ေမာင္ငယ္ေသးတာကို ဘာေတြလာေျပာေနတာလဲ''
"ဟားဟား....ရွက္တယ္ေပါ့....ေအးပါ... ေအးပါ''
"ေျမး...ဖြားဖြား ရွာေပးတဲ့ကေလးမေလးကို သေဘာမက်ဘဴးလားကြယ္...ေတာ္ေတာ္လွတဲ့ဟာ''
"ဘာလွလို႔လည္းဖြားရာ အရိုးပေဒသနဲ႕ကိုမ်ား''
"မင့္ ခါးဆိုတဲ့ကေလးလည္း ပိန္တာပဲ''
"ခါးပိန္တာ ၾကည့္ေကာင္းတယ္ေလ သူ႕လိုမဟုတ္ဘူး''
"ေတာ္စမ္းကြယ္ အဲ့ကေလးနဲ႕ မေပါင္းနဲ႕''
"ေမာင့္ကိုခ်စ္ရင္ ဒီတစ္ခုေတာ့ မတားနဲ႕ ေမာင့္မွာခါးပဲရွိတာ''
"တယ္ေလ ဒီကေလးေတာ့''
"ေျမးအခုၾကည့္ေနတဲ့ ဇာတ္ကားထဲက မင္းသမီးေလး သေဘာမက်ဘဴးလား ေတာ္ေတာ္လွတာေနာ္ ဒါမ်ိဳးေလးကို ဖြားေျမးေခြၽးမေတာ္ခ်င္တာ''
"မမေဆာင္းအိႏၵျာကို ေျပာတာလား အရမ္းလည္းေတာ္၊ အရမ္းလည္းလွတယ္၊ၿပီးေတာ့အကယ္ဒမီဆုေတြပါရၿပီး အရမ္းေအာင္ျမင္ေနတာေလ ေမာင့္ကိုမ်က္လုံးထဲေတာင္ ထည့္မွာမဟုတ္ဘူး''
"ဘာလို႔မထည့္ရမွာလဲ ငါ့ေျမးလိုလူကို ဘယ္မိန္းကေလးက ျငင္းဆန္နိုင္မွာလဲ နရဏီမ်ိဳးဆက္ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာအေမြဆက္ခံသူ ႐ုပ္ရည္ၾကည့္ဦးမလား အေနာက္တိုင္းမင္းသားေတြလို ေခ်ာေမာခန့္ညားေနတာ ဘယ္ေန ရာအပစ္ေျပာစရာရွိလဲ ဖြားကိုေျပာ''
"ဟုတ္ပါၿပီဖြားရာ ေမာင္ႀကိဳးစားၾကည့္မယ္ ထပ္မျမႇောက္ပါနဲ႕ေတာ့ ေမာင္ရွက္လို႔''
ထိုသို႔ေသာေမာင္နဲ႕....
"သား ေမေမတို႔နဲ႕ အေမရိကားကိုလိုက္ခဲ့ပါလားသားရယ္''
"မလိုက္ခ်င္ဘူးေမေမ ဖြားဖြားနဲ႕ေနခဲ့မယ္''
"သားဖြားဖြားက ဒီနိုင္ငံမွာပဲ ေခါင္းခ်မယ္ဆိုၿပီး မလိုက္တာ ဖြားဖြားေစာင့္ေနရင္ သားလိုက္ရမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး''
"ခါး သိပါတယ္ ခါး ေမာင္နဲ႕မခြဲနိုင္လို႔ပါ''
"သားရယ္''