Πάλι Χτυπάει το ξυπνητήρι.
Πρέπει να σηκωθώ για να πάω πάλι σχολείο.
Ετοιμάζομαι, τρώω και φεύγω. Σήμερα ήρθε και με πήρε ο Jake όπως πάντα.
Εχθές ήταν η πρώτη φορά που τον είδα να ζηλεύει και ήταν πολύ γλυκός.Jo- Καλημέρα!
Jake- Καλημέρα.Όταν φτάνουμε στο σχολείο κατευθηνομαστε προς τα παιδιά.
Kate- Γειαααα. Τι κάνετε?
Jake/Jo- Καλά. Εσείς?
George- Όλοι μια χαρά." Χτυπάει το κουδούνι "
Ο luke δεν ήρθε πρώτη ώρα. Δεν παραξενευομαι το κάνει συχνά.
Κάθομαι στο θρανίο μαζί με την Kate.Kate- Ποιος έχει μεθαύριο γενέθλια?
Jo- " γελαω " εγώ!
Kate- Ναιι!! λέει και με αγκαλιάζει.Ξεκινάει το μάθημα.
" Στο διάλειμμα "
Βγήκα τελευταία από την τάξη γιατί ξέχασα να αφήσω τα βιβλία. Περπατάω στον διάδρομο με κατεύθυνση τα παιδιά αλλά με σταματάει η Emma.
Jo- Τι εγινε?
Emma- Πρέπει να σου πω κάτι.
Jo- Τι? αρχίζω και αγχώνομαι.
Emma- Δεν στο λέω επειδή έχω κάτι μαζί σου, ούτε επειδή χώρισα με τον Luke αλλα από ότι άκουσα ο Jake και ο Luke έχουν βάλει στοίχημα ότι εσύ και ο Jake θα τα φτιάξετε.
Jo- Τι?? Αποκλείεται.
Emma- Εγώ ήθελα να σε ενημερώσω.Η Emma φεύγει. Δεν την πιστεύω γιατί λέει πολλά ψέματα και το κάνει σίγουρα επειδή έχει νευρα που την χώρισε ο Luke.
Δεν δίνω σημασία αν και τα λόγια της τριγυρνάνε στο μυαλό μου και κατευθύνομαι στα παιδιά
O Jake δεν είναι εκεί και o Luke δεν έχει έρθει ακόμα.Jo- Γειαα!
Ολοι- Γειαα!
Jo- Ξέρετε μήπως που είναι ο Jake?
Kate- Τον είδα να πηγαίνει στο πίσω μέρος της αυλής.
Jo- Οκκ. Ευχαριστώ.Πηγαίνω στην πισως αυλη για να χαιρετήσω τον Jake.
Κάθεται μόνος του και κρατάει κάτι.
Μόλις με βλέπει ταράζεται λίγο και βάζει στην τσέπη του αυτό που κρατούσε. Δεν νομίζω να είναι ναρκωτικά. Από ότι μου φάνηκε ήταν λεφτά.Jo- Γειααα! Τι κάνεις?
Jake- Μία χαρά λέει και με φιλάει.
Jo- Θα βγούμε σήμερα?
Jake- Σήμερα δεν μπορώ. Έχω να τακτοποιήσω κάτι θέματα.
Jo- Συνέβη κάτι?
Jake- Όχι μια χαρά όλα.
Jo- Οκκ. Πα.ε στα παιδιά?
Jake- Πάμε.Σηκωνομαστε και πάμε στα παιδιά.
" Στο σπίτι "
Εκεί που τρώω μεσημεριανό τριγυριζουν οι σκέψεις στο κεφάλι μου σαν τρελές από αυτά που μου είπε η Emma.
Εμπιστεύομαι τον Jake και ξέρω ότι δεν θα έκανε κάτι τέτοιο και φυσικά δεν πιστεύω την Emma αλλά ο Jake σήμερα κίνησε πολύ τις υποψίες μου.
Δεν μπορώ να πω ότι δεν σκέφτομαι πως μπορει τα λόγια την Emma να είναι αληθινά αλλά προσπαθώ όλο και πιο πολύ να μην σκέφτομαι αρνητικά.Τελειώνω το φαγητό και ξαπλώνω στο κρεβάτι με τις σκέψεις στο κεφάλι μου μέχρι που με περνει ο ύπνος απότομα. Σήμερα δεν θα βγω. Νυστάζω πολύ.
Στέλνω μήνυμα στην Kate και κοιμάμαι.Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλιααα❤
BẠN ĐANG ĐỌC
You are my destiny
ChickLitJo-"Μπορούσες να με ξυπνήσεις" Luke-"Δεν ηθελα" Παραξενευομαι και τον κοιταω. Δεν απαντάω. Ο luke και η Jo είναι εχθροί από την πρώτη λυκείου. Ακομα και τώρα στα 17 τους μισούν τόσο πολύ ο ένας τον άλλον που δεν θέλουν ούτε να βλεπονται. Ο Luke ότ...