Η ώρα είναι 6:08
Αφού έχουμε μιλήσει σχεδόν για τα πάντα με την Georgina εκτός από τα ερωτικά- και πάλι καλα δηλαδη- με πιάνει από το χέρι και με σηκώνει.Georgina- Ετοιμάσου και φύγαμε!
Jo- Εντάξει. Περίμενε 5 λεπτά και έρχομαι.Παω στο δωμάτιο περνώ τα ρούχα μου και ντυνομαι. Κατεβαινω και βγαίνουμε έξω. Η Georgina οδηγάει οπότε θα πάμε με το αμάξι της αν και το βλέπω πρώτη φορά.
Jo- Ουυαου τι τέλειο αμάξι.
Georgina- Ευχαριστώ. Καινούργιο είναι.
Jo- Τέλειο!Μπαίνουμε στο αμάξι και φεύγουμε.
Jo- Που θα πάμε?
Georgina- Σκέφτηκα να πάμε στο κέντρο, να σου αγοράσω ότι θες για τα γενέθλια σου, μετά για φαγητό όπου θες και μετά να περπατήσουμε στην πλατεία.
Jo- Ουυυ τελεια ιδέα.
Georgina- Η μέρα είναι ιδανική για εσένα.Γελαω και συζητάμε σε όλοι την διαδρομή. Έχω την αίσθηση ότι θα περάσουμε τέλεια!
Με την Georgina παρόλο που σπουδάζει τώρα πια τα πάμε καλά. Είμαστε αγαπημένες.
Όταν φτάνουμε στο κέντρο κατεβαίνουμε και μπαίνουμε σε όλα τα μαγαζιά.Georgina- Λοιπόν διάλεξε τι θες να πάρεις από παντού. Κερνάω εγώ!
Jo- Σίγουρα? Θα στα φαω όλα τα λεφτά.
Georgina- Δεν με νοιάζει αρκεί να χαρείς!
Jo- Τελεια!Μπήκαμε σε όλα σχεδόν τα μαγαζιά και πήρα πολλά πράγματα. Φυσικά πήρε και η Georgina.
Η ώρα είχε πάει 8:37.
Πήρα καλοκαιρινά ρούχα και πράγματα και μερικά κοσμηματα. Πήραμε και κάτι μπιχλιμπιδια μαζί για πλάκα.Georgina- Λοιπόν για πες, που θες να κάτσουμε να φάμε?
Jo- Μμμμ......έχω όρεξη για κρέπα. Πάμε?
Georgina- Φύγαμε.Καθίσαμε πιο κάτω στην πλατεία στο αγαπημένο μου κρεπεραδικο. Φτιάχνει πολύ ωραίες Κρέπες και έχει ποικιλία.
Αφού παραγειλαμε και ήρθαν οι Κρέπες η συζήτηση έφερε τα ερωτικά.Georgina- Και δεν μου λες, κανένα αγοράκι παίζει?
Δεν ξέρω τι άλλο να της πω παρα μόνο την αλήθεια.
Jo- Σε αυτό το θέμα έχω να σου πω πολλά.
Georgina- Αχχ τελεια. Λεγε, ακούω.
Jo- Λοιπόν τα έφτιαξα με έναν μικρότερο μου. Τον λένε Jake. Τα έχουμε σχεδόν 2μηνες και τα πάμε καλά. Περνάμε χρόνο μαζί και στα γενέθλιά μου μου πήρε αυτό το βραχιόλι, λέω δείχνοντας το βραχιόλι που είναι στο χέρι μου.
Georgina- Πανέμορφο! Χαίρομαι για εσένα!
Jo- Ναι....είναι ο μικρός αδελφός του Luke.
Georgina- Του...του Luke?
Jo- Ναι το παιδί που μαλωναμε συνέχεια σε όλο το λυκειο. Αλλά τα έχουμε βρει και είμαστε φίλοι πια.
Georgina- Αα εδώ υπάρχουν πολλές εξελίξεις.
Jo- Ναι ειναι πολλές. Και η μεγαλύτερη εξέλιξη είναι ότι ο Luke είναι εκείνο το παιδάκι που έκανα παρέα στην δευτερα δημοτικού. Όταν είχα πάει για μια χρονια στο 3ο δημοτικο.
Georgina- Τιι!?? Πλάκα κάνεις? Εκείνο το σκατο? Πω πω εδώ μιλάμε για τρελές εξελίξεις. Αναρωτιέμαι πως να είναι τώρα.
Jo- Περίμενε.Ανοίγω τι κινητό μου και της δείχνω μια φωτογραφία του που έχω στην συλλογή μου.
Georgina- Καλέ τι κούκλος είναι αυτός! Αν ήταν στην ηλικία μου θα τα έφτιαχνα μαζί του.
Jo- Ναι....όμως με τον Jake.....θα τον χωρίσω.
Georgina- Γιατί? Πριν λίγο μου έλεγες ότι είναι καλό παιδί και τα πάτε μια χαρά. Τι εγινε ξαφνικά?
Jo- Εχθές έκανα πάρτι σπίτι μου και όταν ανέβηκα στο δωμάτιό μου τον είδα με άλλη.
Georgina- Και δεν τον σαπισες στο ξύλο?!
Jo- Δεν με είδαν. Δεν ξέρει ότι τους είχα δει και τώρα το παίζω αδιάφορη.
Georgina- Εγώ στην θέση σου θα επερνα εκδίκηση.
Jo- Τι εκδίκηση?
Georgina- Θα τα έφτιαχνα με τον αδελφό του.Δεν απάντησα αν και ξέρω πως δεν ήταν κακή ιδέα. Θα ήθελα να πάρω τέτοια εκδίκηση αλλά ο Luke είναι φίλος μου. Δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι ωραίος αλλά δεν θα ήθελα να γίνω σαν τον Jake.
Μόλις τελειώσαμε κάναμε βολτα στην πλατεία και γελούσαμε.
Στις 11:23 γυρίσαμε σπίτι, είδαμε ταινία και ξαπλωσαμε στο δωμάτιο.Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλιααα❤
ESTÁS LEYENDO
You are my destiny
Chick-LitJo-"Μπορούσες να με ξυπνήσεις" Luke-"Δεν ηθελα" Παραξενευομαι και τον κοιταω. Δεν απαντάω. Ο luke και η Jo είναι εχθροί από την πρώτη λυκείου. Ακομα και τώρα στα 17 τους μισούν τόσο πολύ ο ένας τον άλλον που δεν θέλουν ούτε να βλεπονται. Ο Luke ότ...