Κεφάλαιο 26

18 3 0
                                    

" Συνέχεια "

Αφού κατεβήκαμε κάτω με τον Luke αυτός πήγε στα ποτά και εγω πήγα να καθίσω με τον Jake.

Jake- Που χάθηκες?
Jo- Πήγα στο μπάνιο να καθαρίσω τις τούρτες που μου έριξες.
Jake- Τόση ώρ..... ωραίο κολιε. Δικό σου είναι?
Jo- Όχι μου το έδωσε ο Luke για τα γενέθλια μου. Για αυτό άργησα.
Jake- Μάλιστα.

Με κοιταει με ένα νευριασμενο βλέμμα αλλά είναι μεθυσμένος και δεν λέει τίποτα.

Η ώρα έχει πάει 3:57 και όλα τα παιδιά έχουν φύγει εκτός από την Kate, τον George και τον Luke. Ψάχνω τον Jake αν ειναι ακόμα εδώ όμως ίσως έφυγε χωρίς να χαιρετήσει επειδή ήταν μεθυσμένος.

Kate- Ωχχ δεν βασταν τα πόδια μου. Δεν πάμε και εμείς σιγα-σιγα?
George- Ναι πάμε. Τα λέμε.
Kate- Γειαααα!
Jo- Γειά σας. Ευχαριστώ για όλα σήμερα.
Kate- Τιποτα. Τα λέμε.
Luke- Φεύγω και εγω. Τα λέμε.
Jo- Εντάξει. Γεια!

Έφυγαν όλοι. Δεν έχει μείνει κανένας εκτός αν ξέμεινε κανένας στο μπάνιο ή κοιματε κάπου. Πήγα να ψαξω παντού για καλού κακού. Αφού είδα ότι δεν ήταν κανείς πουθενά Πήγα στο δωμάτιο να ξεντυθω.
Όταν άνοιξα την πόρτα τα μάτια μου άρχισαν να κοκκινίζουν. Δεν το πίστευα αν και το είδα μπροστά μου.
Ο Jake μπόρεσε και πήγε με άλλη. Δεν έχω ιδέα πια είναι δεν την ξέρω. Δεν ηθελα να το πιστέψω γιατί νόμιζα πως ο Jake δεν θα το έκανε ποτέ αυτό αλλά τελικά το έκανε. Ακόμα και μεθυσμένος το έκανε. Δεν αλλάζει.
Δεν με είχαν δει οπότε είχα το θάρρος να κλεισω την πόρτα, να κατέβω στο σαλόνι και να κάνω ότι δεν είδα τίποτα. Δεν ξέρω αν αυτήν την στιγμή θέλω να δειξω απλά αδιαφορία ή να πάρω αργότερα εκδίκηση.
Κοιμήθηκα στον καναπέ γιατί ήμουν λιώμα. Το μόνο που σκέφτηκα ήταν αν ο Jake την Δευτέρα θα είναι ειλικρινής και θα μου το πει ακόμα και αν ξέρει πως θα με πληγώσει.

" Το πρωι "

Σήμερα είναι Σάββατο. Ευτυχώς. Δεν έχω διάθεση να αντικρίσω τον Jake αν και μετά από αυτό που είδα εχθές θέλω κάποιες εξηγήσεις.
Όταν ανέβηκα στο δωμάτιο δεν ήταν εκεί. Είχαν φύγει και οι δυο. Ευτυχώς δηλαδή γιατί αν τους έβλεπα δεν ξέρω αν θα αντιδρούσα όπως χθες το βράδυ.
Μάζεψα ψηλά τα μαλλιά μου και άρχισα να καθαρίζω όλο το σπίτι.
Όταν τελείωσα με το καθάρισμα και πήγα να βγαλω τα σκουπίδια άκουσα το κουδούνι.

Άνοιξα την πόρτα και δεν πίστευα ότι ήταν αυτό που έβλεπα.

Georgina- Έκπληξη!!!! Χρόνια πολλά!!!

Η Georgina είναι η αδελφή μου που σπουδασε και έφυγε. Μου έκανε εντύπωση που ήρθε. Συνήθως έρχεται μόνο στις γιορτές Πάσχα και Χριστούγεννα. Αλλα μας επισκέπτεται και τα καλοκαίρια.

Jo- Georgina!!!!! Τι κάνεις εδώ!?
Georgina- Ήρθα για τα γενέθλια της αδελφής μου αν και άργησα λίγο.
Jo- Παιρνα μέσα.

Με αγκάλιασε σφιχτά και καθίσαμε στο σαλόνι.

Jo- Πως και ήρθες τέτοια μέρα? Συνήθως έρχεσαι στις γιορτές
Georgina- Και σημερα γιορτή είναι. Έχει γενέθλια η μικρή μου αδελφή. Αν και άργησα λιγάκι θα περάσουμε την μέρα μαζι σήμερα!
Jo- Μα πως πήρες άδεια? Αφού σπουδάζεις.
Georgina- Έχω πιάσει κανονική δουλειά σε μια εταιρία με διαφημιστικά και έχουν καλά λεφτά. Όμως πήραμε άδεια για αυτό το διήμερο και είπα να σου κάνω έκπληξη.
Jo- Χάρηκα πολύ που ήρθες.
Georgina- Η μαμά? Ο μπαμπάς?
Jo- Δουλεύουν. Αύριο θα τους δεις.
Georgina- Ωραια τότε σήμερα έχουμε την μέρα δικιά μας. Μην κανονίσεις τίποτα έχω πολλά σχέδια.

Αναρωτιέμαι τι σχέδια είναι αυτά.

Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλιααα❤

You are my destinyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora