"Συζητηση"
Jake- Λοιπόν...τι κάνεις?
Jo- Μία χαρά. Ευτυχώς ήρθε η κοπέλα του Luke και δεν με ενοχλεί ο βλακας.
Luke- Γιατί σε ενοχλεί? Θα τον σκίσω.
Jo- Όχι όχι, νταξει.Κοιτιομαστε. Δεν μπορώ να ξεκολλήσω τα μάτια μου από πάνω του. Έχει μπλε μάτια σαν την θάλασσα απέναντι.
Χωρίς να το καταλάβω τόσο αφηρημένη που ήμουν ο Jake με αρπάζει και με φιλάει. Να πω ότι δεν το περίμενα, ψέματα θα έλεγα.Kate- Αντε επιτέλους να βρει και η Jo κάνα αγόρι. Ήταν η μόνη που έμεινε. Πάντως έχει ωραίο γούστο, ο Jake είναι πολύ ωραίος.
George- Πιο ωραίος από εμένα!?
Kate- Εσύ είσαι μοναδικός.
Luke- Εγώ πάω για καμιά βουτιά, λέει ο Luke και βγάζει την μπλούζα.Έτσι όπως μιλάω με τον Jake βλέπω τον Luke να βουτάει στην θάλασσα. Δεν δίνω σημασία και συνεχίζω την συζήτηση με τον Jake.
Jake- Θες να φέρω και άλλες μπύρες?
Jo- Ναι.Ο Jake σηκώνεται και πηγαίνει να πάρει μπύρες. Εμένα το μάτι μου πέφτει στον Luke που κάνει βουτιές.
Άραγε έχει ωραίο σώμα? Δεν τον έχω δει ποτέ χωρίς μπλούζα.Jake- Ήρθα να πάρω 2 μπύρες.
Kate- Ρε συ Jake πάρτην Jo και ελάτε να καθίσετε μαζί μας.
Jake- Σίγουρα?
Kate/George- Ναι ρε.
Jake- Οκκ. Jo!!!!Ακουω ξαφνικά το όνομα μου.
Jo- Ναι?!
Jake- Έλα εδώ να καθίσουμε με τα παιδιά!
Jo- Ερχομαι.Σηκώνομαι και πηγαίνω προς τα παιδιά. Παρατηρώ ότι έχει δύο καρέκλες όμως στην μια κάθετε ο Luke.
Jo- Που θα καθίσουμε?
Jake- Εσύ πάνω μου.
Μου λέει ο Jake και μου κάνει νόημα να καθίσω στο πόδι του.Εγώ χωρίς αντίδραση και με ένα μικρό χαμόγελο περνώ την μπύρα μου και κάθομαι στα πόδια του.
Μετά από μια μικρή συζήτηση με τα παιδιά βλέπω τον Luke να βγαίνει από την θάλασσα βρεγμένος, να αρπάζει μια μπύρα και να κάθετε στην καρέκλα του. Έχει πολύ ωραίο σώμα.
Παρατηρώ ότι πίνοντας την μπύρα του κοιταει με ένα νευριασμενο βλέμμα προς το μέρος μου και μετά γυρίζει το κεφάλι του άλλου. Δεν δίνω σημασία αν και αναρωτιέμαι γιατί κοίταξε έτσι.Όλοι έχουμε μεθύσει εκτός από τον Luke. Δεν κάνει κέφι.
Νιώθω εξαντλημενη. Νυστάζω πολύ. Είναι λιώμα.Σας ευχαριστώ που το διαβάσατε.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.Φιλιααα❤
ESTÁS LEYENDO
You are my destiny
Chick-LitJo-"Μπορούσες να με ξυπνήσεις" Luke-"Δεν ηθελα" Παραξενευομαι και τον κοιταω. Δεν απαντάω. Ο luke και η Jo είναι εχθροί από την πρώτη λυκείου. Ακομα και τώρα στα 17 τους μισούν τόσο πολύ ο ένας τον άλλον που δεν θέλουν ούτε να βλεπονται. Ο Luke ότ...