" Στο κλαμπ "Μόλις φτάσαμε στο κλαμπ κατεβήκαμε από την μηχανή και μπήκαμε μέσα. Ο George βρήκε τραπέζι και πήραμε βοτκες, μπύρες και ποτά.
Έχει ωραία μουσική.George- Είναι τέλεια. Kate πάμε να χορέψουμε?
Kate- Φυσικά!!Τα παιδιά άρχισαν να χορεύουν και καθώς τους κοιτούσα γελούσα. Ο George είναι καλό παιδί και τεριαζουν πολύ με την Kate. Χαίρομαι που έχει βρει το ταιρι της. Ελπίζω όμως να μην χωριστεί ούτε μαζί του ούτε μαζί μου μετά τις πανελλήνιες.
Πολλές σκέψεις άρχισαν να περιτριγυριζουν στο κεφάλι μου.Luke- Τι σκέφτεσαι? με ρωτάει λίγο δυνατά γιατί έχει πολύ μουσική και φασαρία.
Jo- Σκέφτομαι αν θα χαθούμε όλοι μετά τις πανελλήνιες. Αν πάμε σε διαφορετικές πόλεις.
Παρόλο που κάνω πιο πολύ παρέα με την Kate και με εσάς δεν τα πήγαινα καλά τώρα ανησυχώ ότι θα σας χάσω.
Ένιωθα το βλέμμα του να είναι κολλημένο πανω μου ακόμα και αν δεν τον κοιτούσα.
Luke- Μην ανησυχείς. Και να χαθούμε θα κρατήσουμε επαφές.
Jo- Πάντα το ίδιο γίνετε. Κρατάμε για λίγο επαφές, μετά μας τρώνε οι δουλειές, κάνουμε καινούργιες φιλίες και στο τέλος αφού ξεχάσουμε ο εμάς τον άλλον όταν τον δούμε στο δρόμο δεν θα τον αναγνωρίζουμε.
Luke- Δεν θα διαφωνήσω. Αλλά εγώ θα σε ξεχώριζα.Τον κοιτάζω αλλά αυτός κοιταει τα παιδιά. Δεν καταλαβαίνω. Συνέχεια πετάει κάτι τέτοια, με βάζει σε σκέψεις και μετά μου λέει ξέχνα το.
Νευριασα και ήπια ένα σφηνάκι μονορούφι.Luke- Πάμε να χορέψουμε?
Δεν του απάντησα και πήγα μόνη μου. Αυτός ερχόταν από πίσω μου αλλά νομίζω πως με έχασε.
Μπήκα μέσα στο πλήθος και άρχισα να χορεύω μόνη μου όπου κάποιος με σκουντηξε.
Δεν έδωσα σημασία γιατί όλοι χορεύαμε.Αγνωστος- Γειά σου κοπελιά. Είσαι κούκλα. Τι λες, έρχεσαι να σε κεράσω?
Jo- Δεν έχω κέφια. Δρόμο.
Αγνωστος- Όπα μωρό. Μην είσαι έτσι. Έλα και θα δεις, θα σου περάσουν τα νεύρα.
Jo- Παράταμε. Δεν είμαι το μωρό σου, λέω και τον σκουνταω προς τα πίσω.
Άγνωστος- Αα δεν μας εξήγησε σωστά, λέει και μου αρπάζει το χέρι για να με τραβήξει αλλά εγώ αντιστέκομαι.
Jo- Άσε το χέρι μου!
Άγνωστος- Εσύ έχεις πολύ δύναμη κούκλα. Τι πηγαίνεις?Όλοι άρχισαν να μας κοιτάνε.
Έπιασα το χέρι του, το γύρισα προς τα πίσω και τον έριξα κάτω.
Χωρίς κάποια έκφραση άρχισα να κατευθύνομαι προς την άλλη μεριά μέχρι που ακούω πάλι να μου φωνάζει.Αγνωστος- Σκύλα!!
Τον βλέπω να πλησιάζει και είμαι έτοιμη να τον ξαναβαρεσω αν ξαναχρειαστει όταν όμως γυρνάω και ακούω όλους να κάνουν έναν περίεργο ήχο βλέπω αυτόν τον βλακα στο πάτωμα. Από πάνω του ακριβώς είναι ο Luke. Λογικά τον χτύπησε γιατι πήγε να με χτυπήσει. Σηκώνεται ξανά ο βλακας και αρχίζει να βαράει ο ένας τον άλλον.
Με έχουν πιάσει τα νεύρα και μόλις κατευθύνομαι προς τα εκεί ο Luke του δίνει μια μπουνιά και εγω του πατάω κλοτσιά με το τακούνι στην μέση. Πέφτει κάτω και οι φίλοι του πάνε να τον βοηθήσουν. Αρπάζω από το χέρι τον Luke και τον πηγαίνω προς έναν άλλον διάδρομο που δεν έχει φασαρία. Ο luke κάθεται και με κοιταει έκπληκτος.Luke- Ουυ. Θύμησε μου την επόμενη φορά να μην τα βάλω μαζί σου.
Δεν απάντησα αλλά έριξα ένα πλατύ χαμόγελο γιατί όλο το συμβάν ήταν αστείο.
Luke- Είσαι πολύ καλή. Πράγματι, πηγαίνεις κάτι?
Jo- Όχι. Μόνη μου τα έμαθα.
Luke- Ουυαου.
Jo- Luke, αιμορραγείς πάλι και έχεις γρατσουνιά.
Luke- Δεν πειράζει.Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλιααα❤
YOU ARE READING
You are my destiny
ChickLitJo-"Μπορούσες να με ξυπνήσεις" Luke-"Δεν ηθελα" Παραξενευομαι και τον κοιταω. Δεν απαντάω. Ο luke και η Jo είναι εχθροί από την πρώτη λυκείου. Ακομα και τώρα στα 17 τους μισούν τόσο πολύ ο ένας τον άλλον που δεν θέλουν ούτε να βλεπονται. Ο Luke ότ...