Κεφαλαιο 8

29 4 0
                                    


Σηκώνομαι απότομα. Το κεφάλι μου πονάει απίστευτα. Το περίεργο είναι πως δεν βλέπω ταβάνι σαν να είναι σπίτι μου αλλά αστέρια. Μήπως έχω παρεσθήσεις?
Σηκώνομαι και είναι όλο χώματα. Με πήρε ο ύπνος στην άμμο. Βλέπω το κινητό μου και η ώρα έχει πάει 4:08.
Παρατηρώ την φωτιά αναμενη αλλά τα παιδιά δεν είναι πουθενά. Κάνω μια στροφή το κεφάλι μου και βλέπω τον Luke να βγαίνει από την θάλασσα.

Luke- Ξύπνησες?
Jo- Τι κάνεις εσύ εδώ?
Luke- Έκανα μπάνιο.
Jo- Μέχρι τέτοια ώρα?
Luke- Και τι ήθελες, να σε αφήσω εδώ μόνη σου?
Jo- Μπορούσες να με ξυπνήσεις.
Luke- Δεν ηθελα.

Παραξενευομαι και τον κοιταω. Δεν απαντάω.

Jo- Είναι αργά. Φεύγουμε?
Luke- Ναι

Σηκώνομαι, o Luke σβήνει την φωτιά και φεύγουμε.

" Στο δρομο "

Luke- Που μένεις?
Jo- Γιατί?
Luke- Για να σε πάω σπίτι.
Jo- Δεν χρειάζεται.
Luke- Όπως θες.

Δεν τον βλέπω και πολύ καλά. Είναι κάπως αδιάθετος.

Luke- Σε αφήνω εδώ. Καληνύχτα.
Jo- Ευχαριστώ. Καληνύχτα.

" Την επόμενη μέρα το πρωί "

Ντρινννν, Ντριννν
Χτυπάει το ξυπνητήρι.

Δεν έχω όρεξη να σηκωθώ από το κρεβάτι. Δεν θέλω να πάω σήμερα σχολείο.
Βλέπω την ώρα στο κινητό μου και είναι 8:19.
Έχω αργήσει ιδη την πρώτη ώρα οπότε θα πάω την δεύτερη.
Σηκώνομαι χαλαρά από το κρεβάτι, ετοιμάζω τα ρούχα μου και πάω να κάνω ένα μπάνιο.
Μόλις τελειώσω πάω στην κουζίνα και περνώ ένα ηρεμιστικό γιατί το κεφάλι μου θα σπάσει. Ετοιμάζομαι, περνώ ένα μπισκότο και φεύγω.

" Στο σχολειο "

Kate- Που ήσουν την πρώτη ώρα?
Jo- Με πήρε ο ύπνος και άργησα.
Kate- Οκκ.

Όταν μπαίνω στην τάξη και κάθομαι το πρώτο πράγμα που παρατηρώ είναι η θέση του Luke που είναι άδεια.
Παρόλα αυτά κάθομαι στο θρανίο και ξαπλώνω.

" Στο σχόλασα "

Σχολάσαμε και ο Luke δεν ήταν πουθενά. Λογικά δεν θα ήρθε σήμερα γιατί θα ήταν κουρασμένος από εχθές. Φενοταν και κάπως.
Με το που φτάνω σπίτι του στέλνω μήνυμα.

" Το βράδυ "

Γύρισα από την βολτα με την Kate. Ξάπλωσα κατευθείαν στο κρεβάτι μου και είδα το κινητό μου. Δεν μου είχε απαντήσει ακόμα ο Luke. Περίεργο. Τον περνώ τηλέφωνο αλλά λέει ότι είναι απενεργοποιημενο. Ίσως έκλεισε από μπαταρία.
Νυστάζω τρομερά οπότε βάζω ξυπνητήρι και κοιμάμαι.

Ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμα ένα κεφάλαιο μου. Θα τα πούμε στο επόμενο.

Φιλιααα❤

You are my destinyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora