" Στο διάλειμμα "Περπατάω στο διάλειμμα με τον Luke προς στην αυλη.
Jo- Η έκθεση σου ήταν καταπληκτική!
Luke- Ευχαριστώ.
Jo- Μου θύμισε τότε στο δημοτικό που είχες γράψει ένα κείμενο. Ακόμα έχεις την ίδια έκφραση.
Luke- Αλήθεια? Το θυμάσαι ακόμα?
Jo- Δεν ξεχνιούνται κάτι τέτοια!
" γελαμε "
Luke- Λοιπόν, έχεις σχέση τώρα πια?
Jo- Ναι. Είναι πια επίσημο.
Luke- Χαίρομαι πολύ.
Jo- Εσύ πως τα πας με την Emma?
Luke- Μία χαρά.
Emma- Luke!!
Luke- Καταφωνη. Τι κάνεις?
Emma- Μία χαρά μωρό μου. Εσύ?
Luke- Καλά.
George- Παιδιά ελάτε εδώ.
Luke- Πάμε.Πηγαίνουμε εγώ ο Luke και η Emma στα παιδιά.
George- Θα πάμε το απόγευμα έτσι? Μην το αλλάξετε.
Luke- Όχι ρε μέσα είμαστε.
Emma- Που θα πάτε? Να έρθω?
George- Θα πάμε για γκράφιτι.
Emma- Ωω τότε θα έρθω και εγώ!
Kate- Τότε αφού θα έρθει και η Emma ας πάμε ζευγάρι ζευγάρι. Εγώ με τον George, η Jo με τον Jake και η Emma με τον Luke. Τι λέτε?
Jo- Ναιι! Καλύτερα έτσι.
George- Ωραια. Emma στις 8 στο παρκο. Jo ειδοποιησε τον Jake.
Jo- Εντάξει!" Το απόγευμα στο παρκο "
Πηγαίνω στο παρκο μαζί με τον Jake. Βλέπω μόνο την Kate με τον George. Ο Luke και η Emma δεν έχουν έρθει ακόμα.
Jo/Jake- Γειά παιδιά!
Kate/George- Γειά!Ο George έχει φέρει μια τσάντα με σπρέι. Είναι λίγα όμως δεν έχει πολλά χρώματα.
George- Να και ο Luke!
Γυρνάω και βλέπω τον Luke με την Emma. Ο Luke κρατάει μια τσάντα. Λογικά θα έφερε και άλλα σπρέι.
Luke- Γειά!Όλοι χαιρετάμε εκτός από τον Jake. Παράξενο.
Luke- Πάμε?
Ολοι- Πάμε!Πιο πέρα από το παρκο έχει ένα εγκατελειμενο κτήριο. Πήγαινε στα στενά και στο κτήριο, τα παιδιά άνοιξαν τις τσάντες, πήρε ο καθένας ένα σπρέι και αρχίσαμε να γράφουμε και να ζωγραφίζουμε ότι θέλαμε.
Η ώρα είχε πάει 11:29. Ήταν αργά αλλά περνούσαμε πολύ ωραία που δεν νυσταζε κάνεις. Γελούσαμε με τις ώρες και είχαμε βαψει το μισο κτήριο." Συρηνα περιπολικού "
George- Γαμωτο. Μαζέψτε!
Αρχίσαμε να τρέχουμε σαν τους τρελούς. Ευτυχώς η γειτονιά έχει πολλά στενά για να ξεφύγεις.
Είχαμε μπερδευτεί και τους είχα χάσει όλους. Άκουγα την σειρήνα πίσω μου. Άρχισα να τρέχω τρέχω σε ενα στενό με τράβηξε μέσα Luke.Luke- Σςςςς!
Έκανα ησυχία μέχρι να περάσουν οι μπάτσοι αλλά άρχισαν να με πιάνουν τα γέλια. Είχε πολύ πλάκα.
" άρχισα να γελάω "
Γελουσε μαζί μου και ο Luke μέχρι που σε μια στιγμή σταματάει και με κοιταει. Είμαι κολλημένη πάνω του γιατί δεν μπορώ να κουνηθω. Είναι στενά.Jake- Joooo! Joooo!
Jo- Jake! Ας βγούμε τώρα που έφυγαν. Μας ψάχνουν και τα παιδιά, λέω και γελάω.
Jake- Jo που ήσουν. Σε εχασα.
Jo- Μπέρδεψα τα στενά. Ήμουν με τον....
Jake- Με ποιον?Γυρίζω πίσω να του δείξω τον Luke αλλά δεν είναι πουθενά. Περίεργο. Νόμιζα ότι ήταν από πίσω μου.
Jo- Αα...με κανέναν. Πάμε?
Jake- Ναι.Κατευθηνομαστε στα παιδιά και βλέπω τον Luke με την Emma και τα παιδιά πιο πισω. Λογικά θα έφυγε από την άλλη μεριά του στενού.
Kate- Παιδιά είναι αργά. Εμείς θα φύγουμε. Καληνύχτα!
Jake- Πάμε κι εμείς?
Jo- Ναι πάμε!Χαιρετάμε όλα τα παιδί μόνο που ο Jake πάλι δεν χαιρετάει το Luke.
Μπαίνω στο αμάξι του Jake και ξεκινάμε.Jo- Γιατί δεν χαιρετησες τον luke?
O Jake μένει σιωπηλός. Δεν ξαναρωταω.
" Μόλις φτάνουμε "
Jo- Ευχαριστώ για σημερα, και που ήρθες και που με έφερες σπίτι!
Jake- Πέρασα πολύ ωραία. Καληνύχτα!
Jo- Καληνύχτα!Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.
Φιλιααα❤
VOUS LISEZ
You are my destiny
ChickLitJo-"Μπορούσες να με ξυπνήσεις" Luke-"Δεν ηθελα" Παραξενευομαι και τον κοιταω. Δεν απαντάω. Ο luke και η Jo είναι εχθροί από την πρώτη λυκείου. Ακομα και τώρα στα 17 τους μισούν τόσο πολύ ο ένας τον άλλον που δεν θέλουν ούτε να βλεπονται. Ο Luke ότ...