Κεφάλαιο 34

22 3 0
                                    


" Συνέχεια "

Πίσω μου είχε μια καρέκλα. Την τράβηξα μπροστά και είπα τον Luke να καθίσει. Στην αρχή είπε ότι είναι καλά και δεν χρειάζεται να τον περιποιηθω αλλά μετά τον έπεισα και κάθισε.
Έβγαλα από την τσάντα μου γαζαπλαστ και κρέμα για τις πληγές.

Luke- Τα κουβαλάς και μαζί σου?
Jo- Για καλού κακού. Συνήθως γίνονται καυγάδες στα κλαμπ οπότε είπα να τα πάρω και να που χρησίμευαν.

Δεν είπε κάτι, μόνο με κοίταξε με ένα χαμόγελο.
Έβγαλα το φάρμακο και καθώς το έβαζα στην πληγή του με κοιτούσε. Ήταν πολύ όμορφος εκείνη την στιγμή, ήταν γλυκός.
Όταν άνοιξα να βάλω το γαζαπλαστ τον κοίταξα στα μάτια. Είναι πανέμορφα όπως αυτός.

Luke- Είσαι πολύ όμορφη σήμερα.
Jo- Ευχαριστώ!

Άρχισε να μου χαμογελάει αλλά δεν έδωσα σημασία και έβαλα το γαζαπλαστ.

Luke- Κοιτα Jo, σχετικ.....
Jo- Πάμε?

Τον διέκοψα επειδή δεν κατάλαβα τι ακριβώς είπε.

Luke- Ναι...πάμε!

Τον έπιασα από το χέρι και τρέξαμε προς το πλήθος. Αρχίσαμε να χορεύουμε και να γελάμε. Όταν κουραστηκαμε καθίσαμε στο τραπέζι μας όλοι μαζί και αρχίσαμε να πίνουμε. Ο luke και o George δεν ήπιαν πολύ γιατί ήξεραν ότι οδηγούν.
Αυτό με έκανε να νιώθω πιο ασφαλής.

Η ώρα είχε πάει 1:57 και είπαμε να φύγουμε.
Ανέβηκα ψιλομεθυσμένη στην μηχανή του Luke και τον έπιασα από την μέση.
Όταν φτάσαμε σπίτι μου με κατέβασε και μπήκαμε μέσα.
Με άφησε στο κρεβάτι μου και του τράβηξα το χέρι.

Jo- Μην φύγεις. Είναι αργά. Κοιμήσου εδώ.
Luke- Είσαι σίγουρη?
Jo- Μ..ναι

Πήγε να ξαπλώσει μαζί μου όμως του κλώτσησα το πόδι, έπεσε κάτω και του έδωσα το μαξιλάρι.

Jo- Κάτω θα κοιμηθείς.

Ξάπλωσε κάτω χωρίς να πει κάτι και γέλασε.
Εμένα με πήρε κατευθείαν ο ύπνος.

  " Το πρωι "

Ξύπνησα και κοιτούσα τον  Luke δίπλα μου. Ήταν σαν μικρό μωρό. Τόσο όμορφος, τόσο γλυκός, τόσο γαλήνιος.
Γελουσα μόνη κάθε φορά που τον έβλεπα ενώ ξυπνούσα.

Luke- Καλημέρα, είπε ανοίγοντας σιγα-σιγα τα μάτια του.
Jo- Καλημέρα.
Luke- Τι ωρα είναι?
Jo- 6:52

Σηκώνεται και με ρωτάει που είναι η τουαλέτα. Του είπα πήρε το μπουφάν και πήγε στην τουαλέτα. Όσο έλειπε εγώ ντύθηκα για το σχολείο σιγα-σιγα και έφτιαξα το δωμάτιο.
Όταν βγήκα από το δωμάτιο τον είδα να έρχεται προς τις σκάλες.

Jo- Θες πρωινό?
Luke- Ναι.

Κατεβήκαμε στην κουζίνα, ο Luke κάθισε και εγώ έφτιαξα πρωινό.
Καθίσαμε και φάγαμε μαζί. Δεν είπαμε πολλά. Μόνο τρώγαμε. Η ώρα είχε πάει 7:48 και είπαμε να φύγουμε για το σχολείο τελευταία μέρα.

Καθώς πάμε να φύγουμε μπήκε η μάνα μου και ο μπαμπάς μου από την πόρτα ανήσυχοι.

Sandra- Joooo!!!
Jo- Μαμά?
Nick- Ποιανού είναι η μηχανή εξ....

Κόβεται βλέποντας τον Luke δίπλα μου.

Jo- Δεν δουλεύετε κανονικά?
Sandra- Ποιο είναι αυτό το παλικάρι?
Jo- Είναι ο φίλος μου ο Luke.
Luke- Γειά σας!
Nick- Είναι το αγόρι σου και δεν μας το είπες?
Sandra- Και τι κανει σπίτι μας?
Jo- Μαμά. Μπαμπά. Δεν είναι το αγόρι μου και είναι σπίτι μου γιατί εχθές με γύρισε σπίτι και αυτός κοιμηθηκε στον καναπέ και είπαμε να πάμε μαζί και σχολείο. Και πριν αρχίσετε τις διακριτικές ερωτήσεις, όχι, δεν έγινε κάτι μεταξύ μας.

Παίρνω την τσάντα από κάτω και ο Luke με ακολουθεί.

Jo- Γειά σας!
Luke- Γειά σας. Χάρηκα που σας γνώρισα.

Φύγαμε γρήγορα γιατί ο μπαμπάς μου τον κοιτούσε με μισο μάτι.
Ανεβηκαμε στην μηχανή και πήγαμε μαζί στο σχολείο.
Σήμερα είναι η τελευταία μέρα και το απόγευμα έχουμε το πάρτι στην παραλία.

Ευχαριστώ που διαβάσατε και αυτό το κεφάλαιο. Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλιααα❤

You are my destinyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora