Delal hanım koltuğa oturmuştu Dilan ve Berfin bir yandan da eline kolonya döküyordu atılıp bayiliyordu eğer ki Berwanlar oğlunu onlardan önce bulursalar öldüreceklerdi evlat acısına hiç
bir annenin yüreği dayanamazdi.
Aram ve Adar da tanıdık kim varsa arıyorlardı Serhati kardeşlerini sağ salim bulmaları gerekiyordu.
Merdivenlerde oturmuş abim için agliyorudum ona bişey olucagindan ama asıl olanlar bana olacağıni bilseydim bu kadar aglar mıydım abim için.
Konağın kapısının çalınmasıyla koşar adım gittim kapıya belki abim gelmiştir umuduyla.
Kapıyı açmamla Hüseyin amcam ve iki oğlu Ferhat abi ve Diyar gelmişti babam onları arayıp anlatmıştı herşeyi. Hemen amcamin boynuna atlayıp sanki bu anı bekliyormuşcasina hüngür hüngür ağladım amcamın kolları arasında.
Amcam babam gibi değildi o çok severdi beni bize geldiği bir gün babamla konuştuğunda kulak misafiri olmuştum beni Diyar için istediğini en kısa zamanda söz takalım diye ama babam Bejna küçük daha evlilik yaşı değil diyip konuyu kapatmıştı oysa ben Diyari abimlerden ayirmazdim asla o gözle bakmadım hiç ben ona.Diyar'dan;
Abim ve ben sabah şirkete gitmek için evden tam çıkacaken amcamın babamı arayıp Serhatin Berwanlardan kız kaçırdığını söylemesiyle soluğu amcamlarin konağında almıştık kapıyı Bejanin açmasıyla gönlüm bayram etmişti sevdiğimi görmüştüm kokusunu, sesini ne kadar da özlemiştim daha 2 gün önce hep beraber bizim konakta yemek yemistik ama gönül işte baktıkça bakasi , gördükçe göresi geliyordu sevdaya doyuldugu nerde görülmüştü.
Ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuş bedeni doksan düşecek gibi ulan Serhat bir elime geç şerefsiz Bejna'nin döktüğü her göz yaşı için canına okumazsam senin gibi şerefsiz olayım.
Diyar Bejaniyi çocukluğundan beri severdi ama Bejna onu hep bir abi gibi sevip abilerinden asla ayirmazdi ama Diyar yine vazgcmedi babasının birgün Diyara " Oğul sende istersen Hasan amcanin kızı Bejnayi sana istiyelim bilirsin isteyeni çoktur ama kimseyi istemez yabancıya da gitmesin gelsin amcasının konağında hanımaga olsun" babasının bu demesiyle kalbine yine umut serpilmisti .Babası bahsetmişti de ama amcası kızım daha küçük vakti gelince konuşuruz demesiyle çocukluk aşkını beklemişti vakti gelmesini beklemişti sevdiğine kavuşma anını ama zamanin sevdiğini alacağını bilmeden beklemişti bilseydi bekler miydi ?Keşke sırf ağladığı için kizsaydin Serhata ama Serhat onu başkasına mahkûm edip sana yar etmedi Serhat ve Şilanin hatasının bedelini kim ödeyecekti şimdi Bejna mi ? Diyar mi ? Yiğit mi ? Zehra mi ? Yada bu hikayede yanan tek kişi mi olucakti kimin daha çok canı yanacaktı.
Hüseyin Ağa Bejna'nin başına küçük bir buse kondurup "Abine bişey olmiycak bulucaz onu" diyip oturma odasına doğru gitti.Ferhat abiye de hoşgeldin diyip sarılıp ondan da ayrılmıştı son olarak ise Diyara' da dönüp " Sende hoşgeldin Diyar abi"diyip mutfağa geçmişti.
Ardinda ise yine yüreğini paramparça etmiş bir adam bıraktı.Aram , Diyar ve Ferhat abimlerde dağ evlerine akıllarına gelebilecek her yere bakiyolardi .
Adar abim de babamlarda konakta kalmıştı babamın ve amcamın telefon açmadığı yer kalmamıştı.
Konağın kapısının tekrar çalmasıyla Aram abimler gelmiş diye gidip kapıyı açtım kapıyı açmamla karşımda gördüklerime bir çığlık atmıştım.
Abim gelmişti çok şükür hiçbir şeyi yoktu hemen abime sarılıp " Çok korktum abi sana bişey olucak diye çok seni bizden alacaklar diye ödüm koptu " abimin başıma öpücükler birakar " Korkma prensesim iyim ben bak geldim seni canım istediği zaman gıdıklaya bilirim " demesiyle hemen bir tane koluna vurmamla yanında ki kıza çevirdim bakışlarımı ne kadar da güzeldi Berwanlarin tek kızı göz bebeği Şilan Berwan.
Çığlığımla herkesi avluya toplamıştım Zelal hanımın "Oğlummm" diyip öpmesi bir yerine bişey olmuş mu yaralanmis mi diye her yerini kontrol ediyordu .
Adar abimin Serhatin yanağına okkalı bir tokat atmasıyla kimseden ses çıkmıyordu Adar abimin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ YÜREK (TÖRE )
RomanceKüçük yaştayken annesini kaybeden Bejna baba sevgisinden mahrum kalarak büyüp zalim bir ağayla berdel zoruyla evlenmek zorunda kaldı...