30. Bölüm (Kavuşma)

1.6K 95 27
                                    


Konaktan sinirle çıkan Yiğit Simar ve Yusuf'u beklemeden arabasına binip gitti.

Yusuf durdurmaya çalışsa da Yiğit durmamıştı.Simar hemen arabasına binip

-Atla Yusuf bir delilik yapmadan yetişelim ne yapacağı belli olmaz.

Yusuf Simarin dediğini kafasıyla onaylayıp Yusuf'u takip ettiler.

~~~

Şirketten gelen Baran ağa annesini avluda tek başına ağladığını görünce etrafına bakınıp kimseyi de göremeyince birine bir şey olma korkusuyla hızlı adımlarla annesini yanına gelip diznin dibine çömelip, ellerini tuttunca Zelal hanım irkilip dibine gelen oğlunu şimdi fark etmişti.

-Ana noldu sana neden ağlarsın tek başına burda Evin nerdedir ?

Zelal hanım ağlamaları hıçkırıklara dönüşüp bir elini oğlunun yüzüne koyup buğuk çıkan sesiyle

-Öm...Öme...Ömer gelmiş Yiğit silahı alıp gitti Jiyan da arkasından gitti oğlum. Daha yeni kavuştum Yiğite daha özlem gidermeden yine o deliğe göndermem oğlumu git kardeşlerini getir Baran birşey olmasın onlara.

Baran ağa duyduğu isimle olduğu yere çakıldı Ömer ağa yıllar sonra çıkıp gelmesi hiç hayra alamet değildi.
Ya Evin biliyor muydu Ömer'in geldiğini.

-Ana Evin o biliyor mu Ömer'in geldiğini.

Zelal hanım göz yutkunup oğlunun gözlerinin içine bakıp

- Yiğit gittikten sonra mutfaktan koşarak çıkıp odasına gitti duydu her herhal napdıysam açmadı kapıyı oğul.

Baran yerinden doğrulup Evinin yanına gitmek için yeltenip iki üç adım atmıştı ki konağın kapısı sert bir şekilde açıldı.

~~~

Yiğit tüm sinirini arabanın direksiyonundan çıkarırcasına vuruyordu Ömerin dedikleri kafasında yankı yaparken Bejnayi orda onun yanında bırakıp gelmeyi hazmedemiyordu. Direksiyondan çıkarmadığı sinirini şimdi de bağırarak bastırıyordu "Neymiş 3 gün sonra düğünleri varmış ulannn Ömer şerefsizi bende o düğüne izin verirsem tüm Diyarbakır yüzüme tükürsün lannn, Bejna sadece benim karımm bu yaptıklarını yanına bırakır mıyım " diyip etrafına baktığında konağın önüne ne zaman geldiğini anlamıştı. Ani bir fren yapıp arabadan inen Yiğit patlamaya hazır barut gibiydi.

Simar ve Yusuf da konağa gelince onlarda Yiğitin birşey yapmayıp direk konağa gelmesiyle derin bir nefes aldılar ama asıl şimdi korkmaları gerekiyordu eğer hiçbir şey yapmadan direk konağa dönmüşse Yiğit ağa olacakları az çok tahmin ediyorlardı.

Konağın kapısı sert bir şekilde açıp içeri giren Yiğit ağa anne ve abisini görünce karşısında affallayıp ellini başının arkasına götürüp odasına gitmek için yöneldiği an Baran Ağa'nın sert sesiyle durmak zorunda kaldı.

-Ne zmandan beri kafana göre iş yapmaya başladın Yiğit ağa.

Zelal hanım oğlunun sağ salim geldiğini görünce hızlı adımlarla yanına gidip sarıldı.

- Çok korktum oğlum, çok korktum sana birşey olcak diye yüreğim ağzıma geldi daha yeni kavuştum sana bir daha kaybedemem seni.

Yiğit annesinin bu haline yüreği yansa da yapabileceği birşey yoktu Bejna orda o adamla kaldığı sürece de durmayacaktı.

"İyim ben ana iyim tamam mı yapmam gerekeni yaptım ben" diyip abisine döndü.

-Sen benim ne yaptığımı ne yapacağımı sorgulamaya ne zaman başladın Baran ağa ?

İKİ YÜREK (TÖRE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin